Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wil wel even een GROOT compliment geven aan Cambuur wat een top middag gehad  :thumbsup
De organisatie heeft goed hun best gedaan een grote pluim :thumbsup

Je kunt aan alles zien  dat we stappen maken.

Slot en Hulshof konden er helaas niet bij zijn ivm begrafenis.

mark1989

ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.

Naastismis

Citaat van: NRG op juli 05, 2025, 19:06:36
Mooie opening van het stadion. Sportief was dit natuurlijk geen graadmeter. Straks tegen Telstar en Roda kan je zien hoe het er echt voorstaat
Eerste helft tegen een veredelde tweede elftal van Feyenoord en de tweede helft tegen een veredelde Feyenoord O19 , idd dat is geen graadmeter. En toch kansloos zijn,man,man.

NRG

Citaat van: mark1989 op juli 05, 2025, 19:19:53
ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.


Het was natuurlijk nog maar de 2e oefenwedstrijd tegen een tegenstander die op een kwalitatief heel ander niveau voetbalt. Straks als de competitie begint zien we wel hoe het er voor staat. Persoonlijk denk ik dat een top 2 klassering niet realistisch is. Almere en Willem II zullen wel gaan strijden om het kampioenschap.

CambuurArnhem

#199
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2025, 18:32:46
Ik kan nergens opstellingen vinden..
Deed bijvoorbeeld Jonker ook mee? Daan Visser?

Op de app van FotMob kun je alles vinden van de spelers die hebben meegedaan.

Of via fotmob.com

JSE

Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 19:17:33
Wil wel even een GROOT compliment geven aan Cambuur wat een top middag gehad  :thumbsup
De organisatie heeft goed hun best gedaan een grote pluim :thumbsup

Je kunt aan alles zien  dat we stappen maken.

Slot en Hulshof konden er helaas niet bij zijn ivm begrafenis.

Sluit mij hier volledig bij aan!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: CambuurArnhem op juli 05, 2025, 19:34:54
Op de app van FotMob kun je alles vinden van de spelers die hebben meegedaan.

Of via fotmob.com

Nog nooit van gehoord. Dankje ;)

Inmiddels staat het ook op Cambuur.nl. Daar staat geen Jonker; op Fotmob wel. Daan Visser geblesseerd?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2025, 20:04:50
Nog nooit van gehoord. Dankje ;)

Inmiddels staat het ook op Cambuur.nl. Daar staat geen Jonker; op Fotmob wel. Daan Visser geblesseerd?

Daan Visser heeft de gehele week apart getraind

De Gast

Als openingswedstrijd Cambuur B tegen Feyenoord C. Blijf het bijzonder vinden dat het zo is gegaan. Dit had natuurlijk de laatste wedstrijd van de voorbereiding moeten zijn met een Cambuur op volle sterkte en Feyenoord m?t de namen. Nu was gewoon kolder. Meer jeugdspelers dan profs. Openingswedstrijd onwaardig, ook al was alles eromheen prima.

AL

Groot compliment aan Cambuur. Was goed georganiseerd.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Citaat van: mark1989 op juli 05, 2025, 19:19:53
ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.

Vorig jaar derde en we hebben grotendeels dezelfde basis (6/7 spelers) met een nieuw centraal duo en spits. Waarom zo somber?

wiekie1969

#207
Citaat van: Noordcambuur op juli 05, 2025, 19:17:33
Wil wel even een GROOT compliment geven aan Cambuur wat een top middag gehad  :thumbsup
De organisatie heeft goed hun best gedaan een grote pluim :thumbs

Als je met 3-0 achterstaat in de rust, dan hef ik geen zin aan feestmuziek van 1 of andere dj die niks met Cambuur heeft, tijdens de pauze. Dat waterige bier is oek al 3 euro. Als er dan oek nog iemand bij me komt die mij verteld dat ik niet zo moet schreeuwen omdat hij in alle rust de wedstrijd even wil zien dan loop ik even naar de wc. 

EdsjeSCC

Citaat van: Naastismis op juli 05, 2025, 19:24:42
Eerste helft tegen een veredelde tweede elftal van Feyenoord en de tweede helft tegen een veredelde Feyenoord O19 , idd dat is geen graadmeter. En toch kansloos zijn,man,man.

Nee wat er bij Cambuur de 2e helft in stond had wat met Cambuur 1 te maken :_schater ik kende een paar niet eens

EdsjeSCC