Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Derkx R.H. op juli 06, 2025, 11:11:42
Dat sommigen hier verwachten dat Bakkati, Priem en Marsman echt tegenstand kunnen bieden tegen Paix?o, Ueda, Stengs en met kort daar achter Steijn.. :X :_schater

Marsman komt gewoon heel erg te kort. Niet erg maar ik had wel gehoopt dat club goed zou door selecteren. Hun kun je Poll laten gaan en hem behouden?

justremco

Citaat van: oost op juli 06, 2025, 22:05:29
Marsman komt gewoon heel erg te kort. Niet erg maar ik had wel gehoopt dat club goed zou door selecteren. Hun kun je Poll laten gaan en hem behouden?

Simpel, marsman had nog een contract en die van Poll liep af

oost

Citaat van: justremco op juli 06, 2025, 22:07:49
Simpel, marsman had nog een contract en die van Poll liep af

Wanneer galvez terugkomt was Poll prima als back up. Dan hadden ze marsman gewoon moeten verhuren of contract ontbinden. Is naar mijn mening misschien wel de slechtste back in 15 jaar  zelf Rustenberg was beter

Arno A

Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.

oost

Citaat van: Arno A op juli 07, 2025, 05:24:59
Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.


Heeft van de onder 21 volgens mij de meeste minuten gemaakt. Heeft mij geen moment kunnen overtuigen

Amekkis

Citaat van: oost op juli 06, 2025, 22:14:27
Wanneer galvez terugkomt was Poll prima als back up. Dan hadden ze marsman gewoon moeten verhuren of contract ontbinden. Is naar mijn mening misschien wel de slechtste back in 15 jaar  zelf Rustenberg was beter

Zo slecht was Rustenberg anders niet.........

diekhuzen

Citaat van: Arno A op juli 07, 2025, 05:24:59
Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.

Liever niet. Heeft ook vorig seizoen in weliswaar weinig minuten een erg kwetsbare indruk achtergelaten. Nu ook gewoon een zwakke schakel.
Dat hij bij 021 het goed heeft gedaan is leuk en aardig, maar je ziet toch zelf ook wel dat hij zwaar te kort komt voor Cambuur 1?
Verder is het ook leuk dat er jeugd doorbreekt, maar enkele zullen echt versterking zijn.

Lore

Citaat van: Arno A op juli 07, 2025, 05:24:59
Zullen we Marsman ook een kans gewoon om zich te bewijzen? Hij heeft het in O21 prima gedaan. Meeste speelminuten . Dat zullen ze niet zo maar doen.

Hoe zou jij die kans dan zien? Galvez lijkt terug te komen, dan dus als backup?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op juli 07, 2025, 10:24:35
Hoe zou jij die kans dan zien? Galvez lijkt terug te komen, dan dus als backup?
Staat deze week weer bij ons op het trainingsveld... Marsman inderdaad voorlopig als back-up  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Mail: "Bedankt voor je aanwezigheid bij de offici?le opening van het Kooi Stadion!"

Ik was er niet :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 09, 2025, 19:14:43
Mail: "Bedankt voor je aanwezigheid bij de offici?le opening van het Kooi Stadion!"

Ik was er niet :_schater
heb je wat gemist Holwerd ;)