Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 01:38:31
vond dat hij absoluut door de mand zakte
wie door de mand viel was Priem en Bakkati viel wel mee.

wiekie1969

De petjes en de hoodies zonder enig respect voor het verleden. Levenslang sv geven. Schandalig. 

gobo

Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 09:09:08
De petjes en de hoodies zonder enig respect voor het verleden. Levenslang sv geven. Schandalig.
Tsja, wat moet ik er van zeggen.... Hersenloos volk. Wat voor simpele vindt het nou leuk om je eigen geschiedenis kort en klein te slaan? Hoop dat ze allemaal op beeld staan. En inderdaad heel lang uit he stadion weren.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

JSE

Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 09:09:08

Met welk doel de boel slopen? Ik kan er met m?n kop niet bij.

CambuurAmersfoort

Wat een ongelofelijk kansloze en hersenloze figuren. Schaam je echt compleet kapot.

Het rauwe en volkse randje aan onze club is prachtig, maar helaas is er ook structureel een groepje wat voorbij de normen hiervan gaat en dat rauwe karakter omzet in schandalig gedrag wat de club structureel in een negatief daglicht zet. Tijd om hier keihard en met zero tolerante beleid een einde aan te maken.

Poetser

Een bepaalde groepering 'supporters' binnen onze club die nog te dom zijn om te poepen.

Het heeft als groep gezamenlijk een IQ van 68.

Het disrespect voor een stadion waar ik in pak m beet 35 jaar zoveel heb beleefd. Ik ken er wel van janken.

NRG

Dit zijn natuurlijk geen personen geweest die ook maar iets met de club Cambuur hebben. Gewoon hersenloos tuig.

CambuurAmersfoort

Ik vraag mij dat eerlijk gezegd af.

Ik heb het gevoel dat er op Noord een clubje beperkte figuren staat wat daar puur staat om stoer te zijn en geen enkele verbinding met de club voelt. Het zijn wel figuren die in ons stadion zitten maar geen enkel gevoel of passie voor de club en de historie hebben. Kansloos kutvolk

NRG

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 06, 2025, 10:02:36
Ik vraag mij dat eerlijk gezegd af.

Ik heb het gevoel dat er op Noord een clubje beperkte figuren staat wat daar puur staat om stoer te zijn en geen enkele verbinding met de club voelt. Het zijn wel figuren die in ons stadion zitten maar geen enkel gevoel of passie voor de club en de historie hebben. Kansloos kutvolk

Als dat echt zo is, wat ik me nog steeds niet kan voorstellen, dan kan kan je als club naar ??n ding doen. Het onkruid met worstel en al eruit trekken en nooit meer laten doorwoekeren. Oftewel levenslange stadionverboden.

sunderland

Citaat van: mark1989 op juli 05, 2025, 19:19:53
ik maak me wel zorgen voor komend seizoen. Er is geroepen plek 1 of 2. Ik heb weinig aanknopingspunten gezien.
Alle begrip voor de situatie. minder geld. maar dan moet je je verwachtingen ook naar beneden bijstellen. Ik heb een team gezien dat nog niet op elkaar ingespeeld is met te weinig kwaliteit. Er moet nog veel gebeuren en anders top 5 maximaal haalbaar.
onder welke steen heb jij gelegen, 3 weken terug is er toch naar buiten gekomen hoe de financi?n er nu voor staan en dat was een stuk minder dan was gehoopt. Henk is een beetje voor de gek gehouden. Hij wou voor plek 1-2 maar nu is dat weer 6-8. Der zijn 6 clubs met een hogere spelers begroting

NRG

Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 10:07:40
onder welke steen heb jij gelegen, 3 weken terug is er toch naar buiten gekomen hoe de financi?n er nu voor staan en dat was een stuk minder dan was gehoopt. Henk is een beetje voor de gek gehouden. Hij wou voor plek 1-2 maar nu is dat weer 6-8. Der zijn 6 clubs met een hogere spelers begroting

Nu is alleen budget natuurlijk niet doorslaggevend, maar gezien de huidige selectie is een top 2 klassering inderdaad niet erg realistisch. Een PO plek wel denk ik.

EdsjeSCC

Ik zou vooral nu nog geen voorspellingen doen want het is nog zoooo ontzettend lang tot einde transferperiode. Pas een week of 3/4 daarna zie je wel hoe de verhoudingen liggen.

Als Nieling daadwerkelijk voor een dik bedrag verkocht is/wordt, Balk en/of Pauwels idem dan kan er nog heel wat goeds aangetrokken worden.
En ja we willen het allemaal zo snel mogelijk, op elkaar ingespeeld raken etc. Wij zitten nou eenmaal redelijk achteraan in de keten dus moeten helaas geduld hebben

Vlampiep

Citaat van: JSE op juli 06, 2025, 09:27:32
Met welk doel de boel slopen? Ik kan er met m?n kop niet bij.
Dit soort jeugd heeft alle afslagen gemist in hun opvoeding en zijn ook in hun latere leven een kankergezwel in maatschappij.
Zo lang er geen bikkelharde maatregelen worden genomen  blijven dit soort creaturen zich voortplanten en zit er een komende generatie mee opgescheept.
Ook vanuit de club lijkt er een berusting aanwezig te zijn van exceptioneel gedrag, want zolang er op Noord volop kan worden gehandeld in pillen en coke worden  gesnoven is het dweilen met de kraan open.
Tevens zou het naar de politiek het slopen van het oude stadionook wel eens een destructieve uitwerking kunnen krijgen op het verstrekken van de 4,5 miljoen.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 10:07:40
Dit is het 2e seizoen waarin de club Henk waarschijnlijk een rooskleuriger verhaal heeft voorgeschoteld dan wat ze waar kunnen maken en kan het zo maar zijn dat Henk wederom op de schopstoel geraakt.