Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 15:39:07

Ongelooflijk debiele speler is dit.
Eveneens Jelle Priem kan het ook lang niet aan.


Ik vrees met grote vrezen het nieuwe seizoen. worden compleet de gek aangestoken.

:_schater

Poetser


Bankzitter

Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 15:39:07

Ongelooflijk debiele speler is dit.
Eveneens Jelle Priem kan het ook lang niet aan.


Ik vrees met grote vrezen het nieuwe seizoen. worden compleet de gek aangestoken.

Je weet welk doel een oefenwedstrijd heeft, toch?

AL

Marsman en Priem komen wel 10 klassen tekort.
Amofa is zoals verwacht een topper voor ons.
Bakatti komt er wel!

R058

Citaat van: Trainert! op juli 05, 2025, 15:39:07

Ongelooflijk debiele speler is dit.
Eveneens Jelle Priem kan het ook lang niet aan.


Ik vrees met grote vrezen het nieuwe seizoen. worden compleet de gek aangestoken.
Kun jij ook een keer normaal doen? Wat een reacties altijd zeg. En dat ook nog tijdens een oefenwedstrijd.
Daarnaast zijn ze beide niet eens basisspelers voor volgend seizoen.

sunderland


sunderland

2x buiten spel en Paixao wat een genot om die te zien voetballen voor hij weg is . Heb Eze dit jaar live gezien en nu Paixao niet normaal

Bankzitter

Tegen beter weten in? zal het maar uitleggen.
Je gooit een zooi jeugdspelers voor de leeuwen.
Misschien een of twee redden het voor de basis, nog wat in de breedte en de rest valt straks af. En op die posities halen we een speler die het niveau wel heeft.

Als je ze geen kans geeft, dan vindt je nooit de volgende Bangura of Smit.
En als ze het niveau niet aankunnen, dan weet Lambooij wat te doen.

Poetser


De Gast

We lijken wel een amateurclub vandaag.

Ze mutten doelpunten aantrekken. Kom op nou..

EdsjeSCC

Ik ben eigenlijk best positief.
Amofa lijkt me een stuk beter dan wat we hadden, zeker aan de bal.
Marsman en Priem kunnen d?t niveau in ieder geval nog niet aan, maar ik verwacht Berkhout en Galvez in de basis. Die 1e nog niet gezien, van de tweede weten we dat die goed kan voetballen. Pauwels laat weer leuke dingen zien.
Zijn best al een aantal keer tot de 16 gekomen, die voorzetten daar waren wel allemaal (met name Marsman) verschrikkelijk.

denistel

Citaat van: AL op juli 05, 2025, 15:51:45
Marsman en Priem komen wel 10 klassen tekort.
Amofa is zoals verwacht een topper voor ons.
Bakatti komt er wel!

wat dacht je van Balk dan verschrikkelijke 1e helft

denistel

Citaat van: Bankzitter op juli 05, 2025, 15:48:15
Je weet welk doel een oefenwedstrijd heeft, toch?

ja werken aan vastigheden maar ja tegen f noord krijg je er amper kans
voor en je speelt met een team zonder je aanwinsten op amofa na

R058

Vind Henstra nu al meer indruk maken dan Balk. Hoop dat hij vaker de kans gaat krijgen dit seizoen.

Trainert!

Citaat van: R058 op juli 05, 2025, 15:52:36
Kun jij ook een keer normaal doen? Wat een reacties altijd zeg. En dat ook nog tijdens een oefenwedstrijd.
Daarnaast zijn ze beide niet eens basisspelers voor volgend seizoen.


Ik doe normaal, en geef mijn mening. Het is te triest voor woorden dat sommigen het Cambuurshirt mogen dragen.