Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:28:58
Beide maar halen dan?  8)

On-topic: benieuwd naar het programma om deze wedstrijd heen. Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur. Veel overig Friesland/Groningen volk wat ook voor Feyenoord is.

Het is maar een oefenwedstrijd. Verwacht geen uitverkocht huis. En als er dan toevallig een paar naast me zitten die er blij van worden als Feyenoord scoort, laat ze lekker.

Beul B


JSE

Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:28:58
Beide maar halen dan?  8)

On-topic: benieuwd naar het programma om deze wedstrijd heen. Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur. Veel overig Friesland/Groningen volk wat ook voor Feyenoord is.

9 juni 2025, 16:00
Bij menig supporter staat de datum van 5 juli al langer met geel-blauw omcirkeld in de agenda; dan gaan we namelijk samen met alle betrokken partijen (SC Cambuur, Van Wijnen, Firda en de Gemeente Leeuwarden) het Kooi Stadion officieel openen. Op deze bijzondere dag ben je al vanaf 13.00 uur welkom in Ons Nieuwe Thuis, waarna er vanaf 14.00 uur een feestelijk programma op het veld zal zijn en de oefenwedstrijd tussen SC Cambuur en Feyenoord om 15.00 uur wordt afgetrapt.

De kaartverkoop voor dit bijzondere oefenduel begint morgen (dinsdag 10 juni) om 13.00 uur en is eerst alleen voor seizoenkaarthouders. Zij hebben een week de tijd om hun eigen stoel terug te kopen voor slechts ? 10,-.

Clubkaarthouders
Vanaf dinsdag 17 juni 13.00 uur is het vervolgens de beurt aan (seizoen)clubkaarthouders. Voor deze groep geldt een clubkaart-verplichting van 4-op-1 en dat wil zeggen dat je per seizoen- of clubkaart maximaal 4 kaarten (extra) kunt aanschaffen voor ? 17,50 per stuk.

Graag tot bij de offici?le opening!


Noordcambuur

Dat mensen zich drukmaken om ?10,00 voor intreekaart .
Feijenoord zal ook wel een vergoeding moeten hebben en wat denk je van de mensen van ehbo,stewards en nog vele anderen die moeten ook betaald worden.

Bankzitter

Feijenoord hoeft geen vergoeding, die hebben Reijnen al gekregen.

michello

Precies, dit is juist een bonus. Gehele opbrengst minus de kosten gaat alleen naar ons.

Drumfather SCC

#21
Voor het geval er problemen zijn met het (terug)kopen van de stoel(en)

De kaarten staan voor je gereserveerd onder ''Mijn Reserveringen'' en dus niet in de legenda waar je de vakken kunt kiezen!

Na inlog zie je rechtsboven 3 streepjes.
Daar klik je op en zie je het tabje ''Mijn Reserveringen''

De rest wijst zich vanzelf

CambuurArnhem

Citaat van: Drumfather SCC op juni 10, 2025, 13:08:25
Voor het geval er problemen zijn met het (terug)kopen van de stoel(en)

De kaarten staan voor je gereserveerd onder ''Mijn Reserveringen'' en dus niet in de legenda waar je de vakken kunt kiezen!

Na inlog zie je rechtsboven 3 streepjes.
Daar klik je op en zie je het tabje ''Mijn Reserveringen''

De rest wijst zich vanzelf

Dank, dank, dank!!!

Ik begreep al niet waarom het me niet lukte.
Geregeld nu, dankzij deze aanwijzingen!

Inferno-058


papier


666

Citaat van: papier op juni 12, 2025, 12:41:54
Is tegen deze tijd het supportershome ook af en open?
Ik heb gelezen dat op deze dag ook de supportershomes in gebruik worden genomen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

fred

Citaat van: Bussum op juni 02, 2025, 10:28:58
Hopelijk richten ze de kaartverkoop goed in richting de fans van Cambuur.

Het schijnt dat Feyenoord geen kaarten afneemt voor het uitvak ivm opgelegde buscombi.
4 op 1 kaartverkoop nou dan weet je het wel  ;)

michello

Even gekeken maar er zijn echt heel veel kaarten niet gekocht op de seizoenskaarten. Als ik zo snel even zie zijn er net over de helft aan kaarten verkocht.


Inferno-058

Citaat van: fred op juni 17, 2025, 12:38:30
Het schijnt dat Feyenoord geen kaarten afneemt voor het uitvak ivm opgelegde buscombi.
4 op 1 kaartverkoop nou dan weet je het wel  ;)
Verplichte buscombi voor een oefenwedstrijd? Nederland in een notendop.