Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: sunderland op juli 06, 2025, 10:07:40
onder welke steen heb jij gelegen, 3 weken terug is er toch naar buiten gekomen hoe de financi?n er nu voor staan en dat was een stuk minder dan was gehoopt. Henk is een beetje voor de gek gehouden. Hij wou voor plek 1-2 maar nu is dat weer 6-8. Der zijn 6 clubs met een hogere spelers begroting

Wat zit die Lambooij dan te lullen dat ze voor de top 2 gaan. Dat snap ik dan niet.

wiekie1969

Ze mutte hier bij de club eens duidelijkheid verschaffen. Het rommelt maar wat aan. Binne allemaal eilandjes bij de club. Dat zie je terug op het veld. Zag gisteren die Balk oek weer 675 keer met zijn hoofd schudden.

Oud Cambuur

Henk gisteren in interview: was wat te voorbarig met de top2 over 2 maanden doelstelling wel duidelijk we moeten voor de top5 gaan zoiezo zijn we aan onze stand verplicht

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 10:46:26
Wat zit die Lambooij dan te lullen dat ze voor de top 2 gaan. Dat snap ik dan niet.

Was Henk die dat zei. Lambooij heeft daar niks over gezegd. Die hoor je sowieso nooit.

Derkx R.H.

Dat sommigen hier verwachten dat Bakkati, Priem en Marsman echt tegenstand kunnen bieden tegen Paix?o, Ueda, Stengs en met kort daar achter Steijn.. :X :_schater

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 06, 2025, 10:53:17
Henk gisteren in interview: was wat te voorbarig met de top2 over 2 maanden doelstelling wel duidelijk we moeten voor de top5 gaan zoiezo zijn we aan onze stand verplicht
Komt ook wel goed, alles valt en staat met wat er de komende weken bij komt...(en weg gaat)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 06, 2025, 11:26:36
Wat een mafketels..
Totaal gebrek aan respect voor je oude huis ;(
Wat tieners(12/18jaar) uit de buurt...

wiekie1969

Citaat van: De Gast op juli 06, 2025, 10:59:54
Was Henk die dat zei. Lambooij heeft daar niks over gezegd. Die hoor je sowieso nooit.

Dou must de Leeuwarder Courant eens gaan lezen. 3 weken leden zei Lambooij dat ondanks een lagere spelers begroting er een kwalitatief betere selectie zal staan. Wust finaal in de maling nomen als supporter.

wiekie1969

Ast nou een beetje verstand van voetbal hest dan zie je dat we weer een hele matige selectie hebben. Net zoals afgelopen seizoen. Dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Dat kun je negatief vinden, maar ik bin realistisch.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 12:37:57
Ast nou een beetje verstand van voetbal hest dan zie je dat we weer een hele matige selectie hebben. Net zoals afgelopen seizoen. Dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog. Dat kun je negatief vinden, maar ik bin realistisch.
Ken ut alleen mar metfalle  :_schater

Lore

Jezus, gast! Ga anders even op vakantie totdat de transferperiode voorbij is. Je bent totaal onrealistisch, doet alsof je alles beter weet en roept de hele dag onzin op het forum.

Echt heel, heel vermoeiend

wiekie1969


Lore

Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2025, 13:06:36
Voor dei wel ja. Voor een ander misschien niet.

Je hebt helemaal gelijk! Iedereen zit te wachten op ongenuanceerd geschreeuw. Doet het ook altijd erg goed op feestjes enzo!

richard

Citaat van: Derkx R.H. op juli 06, 2025, 11:33:48
Wat tieners(12/18jaar) uit de buurt...

Je bent er duidelijk weer niet geweest lees ik wel....