Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[ Offici?le opening Kooi Stadion 5 Juli 2025 ] SC Cambuur - Feyenoord

Gestart door michello, april 24, 2025, 15:25:09

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2025, 19:17:31
Je kan het toch ook combineren? Streampje aan en naar Cambuur gaan.
Nog meer mensen met de kop in de telefoon ipv achter de club staan  :_schater

JSE

Iemand al meer info over het programma? Worden er van 13.00-15.00 alleen wat praatjes gehouden op de middenstip of kunnen we nog wat extra?s verwachten? |:)

Noordcambuur


sunderland

Citaat van: JSE op juni 28, 2025, 08:43:45
Iemand al meer info over het programma? Worden er van 13.00-15.00 alleen wat praatjes gehouden op de middenstip of kunnen we nog wat extra?s verwachten? |:)
ja bier drinken

Arno A

 Koning bij viering twintig jaar De Jonge Akademie

Nieuwsbericht | 23-06-2025 | 10:05

Zijne Majesteit de Koning is zaterdagochtend 5 juli in Amsterdam aanwezig bij het wetenschapsevenement ?Toekomstmakers?. Ter gelegenheid van het twintigjarig bestaan van De Jonge Akademie kunnen kinderen in het Trippenhuis meedoen aan wetenschappelijke experimenten, proefjes uitproberen en deelnemen aan verschillende workshops.

Zou ie de opening toch doen? Hij was ook bij dkv toendertijd.

Specuveter

Citaat van: Arno A op juni 29, 2025, 07:48:32
Koning bij viering twintig jaar De Jonge Akademie

Nieuwsbericht | 23-06-2025 | 10:05

Zijne Majesteit de Koning is zaterdagochtend 5 juli in Amsterdam aanwezig bij het wetenschapsevenement ?Toekomstmakers?. Ter gelegenheid van het twintigjarig bestaan van De Jonge Akademie kunnen kinderen in het Trippenhuis meedoen aan wetenschappelijke experimenten, proefjes uitproberen en deelnemen aan verschillende workshops.

Zou ie de opening toch doen? Hij was ook bij dkv toendertijd.
Hoeveel heb jij gesnoven man??


Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 29, 2025, 09:24:36
ut wut steeds gekker
Maar je mag er niks van zeggen want je moet iedereen in zijn waarde laten jazeker Koekoek

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 09:28:35
Maar je mag er niks van zeggen want je moet iedereen in zijn waarde laten jazeker Koekoek
dat bedoel ik ook. Daarom hield ik het ook kort

Derkx R.H.


denistel

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 16:23:45
Is de eerste rit zo interessant dan?

als pure liefhebber en spelletjes speler is elke etappe intressant voetbal is het
hele seizoen nog de tour is 1x per jaar.heb voor 6 andere spporters kaarten
geregeld en wens een ieder veel plezier keuze,s moet je maken.

Johan-12

Citaat van: denistel op juni 29, 2025, 11:47:28
als pure liefhebber en spelletjes speler is elke etappe intressant voetbal is het
hele seizoen nog de tour is 1x per jaar.heb voor 6 andere spporters kaarten
geregeld en wens een ieder veel plezier keuze,s moet je maken.
Iedereen maakt daarin zijn eigen keuzes, want oefenwedstrijden gaan toch nergens over. Je krijgt door alle wissels ook altijd rommelige wedstrijden. Gaat eerste weken alleen om minuten maken.

Weet iemand of er dit jaar ook nog een open dag is? Een keer door hele stadion kunnen lijkt mij wel erg leuk. Ook voor de binding.

denistel

Citaat van: Johan-12 op juni 29, 2025, 12:59:45
Iedereen maakt daarin zijn eigen keuzes, want oefenwedstrijden gaan toch nergens over. Je krijgt door alle wissels ook altijd rommelige wedstrijden. Gaat eerste weken alleen om minuten maken.

Weet iemand of er dit jaar ook nog een open dag is? Een keer door hele stadion kunnen lijkt mij wel erg leuk. Ook voor de binding.

heb er nog niets over gehoord of gelezen dus ik denk het niet

Johan-12

Citaat van: denistel op juni 29, 2025, 13:04:50
heb er nog niets over gehoord of gelezen dus ik denk het niet
Jammer, zou je zeker je seizoenkaarthouders moeten bieden lijkt mij.

Inferno-058

Citaat van: Johan-12 op juni 29, 2025, 13:14:10
Jammer, zou je zeker je seizoenkaarthouders moeten bieden lijkt mij.
Geen open dag zou schandalig zijn...