Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 22:12:25

Titel: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 22:12:25
Nou eerste thuiswedstrijd met 3 nieuwe spelers erbij ik ga voor de winst.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2025, 22:36:00
Eindelijk weer naar het stadion! 25 graden, heerlijk |:)

*Edit, iets meer bij de sfeer hier passend:
Pfff, met lood in de schoenen naar het stadion. Veel te heet. Het bier zal wel warm zijn en 99% kans op verlies  ;(
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 08, 2025, 23:32:53
De druk staat er al op, niet winnen is desastreus
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: mindra op augustus 08, 2025, 23:38:58
zelfde opstelling als vandaag want zijn jongens hebben goed getraind.... let op 0-1 en 0 schoten op doel
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2025, 23:52:55
Citaat van: mindra op augustus 08, 2025, 23:38:58
let op 0-1 en 0 schoten op doel

Is dit nou negatief of realistisch  :?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 00:12:34
Citaat van: Inferno-058 op augustus 08, 2025, 23:32:53
De druk staat er al op, niet winnen is desastreus

Voor wie. Voor jou? Voor de club? Voor Henk? Voor Leeuwarden? Voor de supporters?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 00:13:07
Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 22:12:25
Nou eerste thuiswedstrijd met 3 nieuwe spelers erbij ik ga voor de winst.

Succes bij Sneek Wit Zwart.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2025, 09:10:20
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 00:13:07
Succes bij Sneek Wit Zwart.
vertel wiekie  :?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Arno A op augustus 09, 2025, 09:11:08
Zou Jonker Berkhout vervangen?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 09:13:24
nee heeft nog 2 wedstrijden schorsing denk dat Priem de vervanger wordt
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bernardo op augustus 09, 2025, 09:19:53
Citaat van: Arno A op augustus 09, 2025, 09:11:08
Zou Jonker Berkhout vervangen?

Jonker is geschorst.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Trainert! op augustus 09, 2025, 09:36:16
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 09:13:24
nee heeft nog 2 wedstrijden schorsing denk dat Priem de vervanger wordt

Als Priem de vervanger wordt, kun je deze ook wel schriftelijk afdoen. Wat een armoede
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:43:55
Citaat van: Trainert! op augustus 09, 2025, 09:36:16
Als Priem de vervanger wordt, kun je deze ook wel schriftelijk afdoen. Wat een armoede
Net als al die armoedige post van jou...met hele beperkte kennis. Jermoumi gaat dan centraal spelen als Baouf nog niet kan..
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: michello op augustus 09, 2025, 09:53:19
Deed ie gisteren ook al (Jermoumi)..
Die gaat ook rechtsback worden als hij fit is en we centraal compleet zijn.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2025, 12:03:41
Citaat van: Trainert! op augustus 09, 2025, 09:36:16
Als Priem de vervanger wordt, kun je deze ook wel schriftelijk afdoen. Wat een armoede
blijf je lekker thuis kerel mooi bij je vrouwtje  8P
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 09, 2025, 17:16:08
We gaan het zien. Uitverkocht huis, ga ik vanuit. Mooi weer. En we mogen weer genieten van het fantastische Bud (ok? dat laatste was wat sarcastisch).
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: YellowBlue op augustus 09, 2025, 18:41:43
Citaat van: Inferno-058 op augustus 09, 2025, 17:16:08
We gaan het zien. Uitverkocht huis, ga ik vanuit. Mooi weer. En we mogen weer genieten van het fantastische Bud (ok? dat laatste was wat sarcastisch).
Uitverkocht? Zijn nog een hoop op vakantie.
En ik drink al de hele vakantie Bud, maar die smaakt toch anders dan uit de tap in het stadion.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 09, 2025, 19:12:56
Citaat van: YellowBlue op augustus 09, 2025, 18:41:43
Uitverkocht? Zijn nog een hoop op vakantie.
En ik drink al de hele vakantie Bud, maar die smaakt toch anders dan uit de tap in het stadion.

Oeh, kunnen wij dan niet beter met zijn allen bij jou Cambuur kijken? Budje erbij en gaan!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 19:19:39
Revanche!!!!!!!!!!! Unieke jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Poetser op augustus 09, 2025, 19:30:28
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 19:19:39
Revanche!!!!!!!!!!! Unieke jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jij bent echt niet goed h?. Misschien wat hulp gaan zoeken. Dat meen ik serieus.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 20:13:39
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 19:19:39
Revanche!!!!!!!!!!! Unieke jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoust tot de winterstop dien kop houden waarom houst die daar niet aan
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 20:55:02
Eerst denk je: Top Oss, de eerste drie punten komen eraan. Maar dan schiet je de klotewedstrijd van vorig seizoen te binnen..Top Oss met Ultee, die de bus parkeerde. Zal vrijdag niet anders zijn.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 20:57:02
Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 19:30:28
Jij bent echt niet goed h?. Misschien wat hulp gaan zoeken. Dat meen ik serieus.

Magst mien schoenen nog niet eens poetsen jankerd.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2025, 21:41:30
Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 20:55:02
Eerst denk je: Top Oss, de eerste drie punten komen eraan. Maar dan schiet je de klotewedstrijd van vorig seizoen te binnen..Top Oss met Ultee, die de bus parkeerde. Zal vrijdag niet anders zijn.
vorig seizoen 5 punten verloren tegen Top Oss maar nu gaan we knallen.
Supporters er vol tegenaan  |:)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: denistel op augustus 10, 2025, 10:45:03
vol gas tegen dat Oss en 11 fitte spelers er op wie dat dan ook maar zijn
v veen en marsman gaven de voel pit de 2e helft zulke jongens dan nog
liever er in dan beoogde basisspelers die maar op 60 a 70 % kunnen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 10, 2025, 11:46:11
Citaat van: denistel op augustus 10, 2025, 10:45:03
vol gas tegen dat Oss en 11 fitte spelers er op wie dat dan ook maar zijn
v veen en marsman faven de voel pit de 2e helft zulke jongens dan nog
liever er in dan beoogde basisspelers die maar op 60 a 70 % kunnen.
zo zit het denistel en je kunt 5x wisselen?gas geven  :jupiler
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Arno A op augustus 10, 2025, 12:21:49
Hoop dat van der Sande bijna mee kan doen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 12:52:17
Citaat van: YellowBlue op augustus 09, 2025, 18:41:43
Uitverkocht? Zijn nog een hoop op vakantie.
En ik drink al de hele vakantie Bud, maar die smaakt toch anders dan uit de tap in het stadion.
Dat is waar. Op papier uitverkocht huis dan.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: papier op augustus 10, 2025, 14:03:22
Top Oss natuurlijk de gedoodverfde favoriet. Staan dik bovenaan, 4 doelpunten voor en 0 tegen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 10, 2025, 14:10:31
Citaat van: denistel op augustus 10, 2025, 10:45:03
vol gas tegen dat Oss en 11 fitte spelers er op wie dat dan ook maar zijn
v veen en marsman gaven de voel pit de 2e helft zulke jongens dan nog
liever er in dan beoogde basisspelers die maar op 60 a 70 % kunnen.
wat denk jezelf . Het wordt breierij
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: denistel op augustus 10, 2025, 18:28:33
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2025, 14:10:31
wat denk jezelf . Het wordt breierij

vast wel.gelukkig wut het mooi weer
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 10, 2025, 18:45:37
Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2025, 21:41:30
vorig seizoen 5 punten verloren tegen Top Oss maar nu gaan we knallen.
Supporters er vol tegenaan  |:)

Stel, stel, stel?? wij winnen hem h?? Dan liggen wij dus al 2 punten voor op vorig seizoen!  :koffie
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 21:12:35
Zin in. Korte broek aan en gaan
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Yellow Army op augustus 10, 2025, 21:41:50
Citaat van: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 21:12:35
Zin in. Korte broek aan en gaan

Heerlijk man. Korte broekje aan, biertje erbij
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 10, 2025, 23:17:30
Citaat van: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 21:12:35
Zin in. Korte broek aan en gaan

Ja, man! Heerlijk, ik baal er van dat ik nog op vakantie ben!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 10, 2025, 23:41:52
Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 23:17:30
Ja, man! Heerlijk, ik baal er van dat ik nog op vakantie ben!

Fijne vakantie! :proost
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 10, 2025, 23:47:09
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 10, 2025, 23:41:52
Fijne vakantie! :proost

Thanks, wordt weer Cambuur kijken op een balkon in de zon
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 11, 2025, 09:14:57
Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 18:45:37
Stel, stel, stel?? wij winnen hem h?? Dan liggen wij dus al 2 punten voor op vorig seizoen!  :koffie
stel stel . Als je dit niet wint dan is het wel heel erg slecht gesteld. We hebben mi op iedere positie een betere speler. Dus  |:) )op je balkon en veel  :proost :proost
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 11, 2025, 09:16:25
Citaat van: sunderland op augustus 11, 2025, 09:14:57
stel stel . Als je dit niet wint dan is het wel heel erg slecht gesteld. We hebben mi op iedere positie een betere speler. Dus  |:) )op je balkon en veel  :proost :proost

Hahah, je hebt gelijk. Het enige wat zeker is, is dat balkon met  :proost :proost :proost
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 10:13:26
Citaat van: Lore op augustus 11, 2025, 09:16:25
Hahah, je hebt gelijk. Het enige wat zeker is, is dat balkon met  :proost :proost :proost

Heerlijk die zekerheden in het leven :proost
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bankzitter op augustus 11, 2025, 10:19:07
Citaat van: sunderland op augustus 11, 2025, 09:14:57
stel stel . Als je dit niet wint dan is het wel heel erg slecht gesteld. We hebben mi op iedere positie een betere speler. Dus  |:) )op je balkon en veel  :proost :proost

Moet je niet gewoon op het hele veld ??n -op-??n spelen als je op iedere positie een betere speler hebt?
In principe kunnen al onze verdedigers doorschuiven als extra middenvelder (zeker Amofa en Galvez doen dat moeiteloos).

En dan dwing je iedere speler ook om duels te winnen en iedere seconde scherp te zijn.


Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: CaseP op augustus 11, 2025, 11:30:03
Vraag: Zoonlief heeft een seizoenskaart (17jaar), maar is vrijdag nog op vakantie. Kan ik als volwassene met zijn digitale seizoenskaart naar binnen die eerste pot of is dat niet mogelijk?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Huizen op augustus 11, 2025, 11:33:33
Citaat van: CaseP op augustus 11, 2025, 11:30:03
Vraag: Zoonlief heeft een seizoenskaart (17jaar), maar is vrijdag nog op vakantie. Kan ik als volwassene met zijn digitale seizoenskaart naar binnen die eerste pot of is dat niet mogelijk?

Officieel niet, maar geen idee hoe die controle is. Anders met zijn seizoenskaart een kaartje kopen, en neem vooral meerdere mensen mee want Cambuur heeft de steun hard nodig!!!  |:)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Batsum op augustus 11, 2025, 12:03:03
Heb ook wel eens iemand meegenomen ipv mn vader en die heeft een 65+kaart,nooit een probleem geweest.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 11, 2025, 12:37:16
Wij gaan met 4 personen op 2 seizoenkaarten al heel wat jaren nog nooit een probleem geweest
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 12:47:52
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 11, 2025, 12:37:16
Wij gaan met 4 personen op 2 seizoenkaarten al heel wat jaren nog nooit een probleem geweest

Gaat om het verschil van prijs voor kind en volwassene, ik heb hem ook geregeld uitgeleend
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oebieman op augustus 11, 2025, 12:51:11
Citaat van: Batsum op augustus 11, 2025, 12:03:03
Heb ook wel eens iemand meegenomen ipv mn vader en die heeft een 65+kaart,nooit een probleem geweest.

Die bestaan niet meer. Mijn vader had dat idd ook maar 2 jaar terug (laatste seizoen oude stadion) viel het wel op. Er gingen namelijk andere piepjes af bij het scannen. Wij hebben er destijds voor gekozen hem gewoon te maken.

Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 11, 2025, 12:58:58
Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2025, 10:19:07
Moet je niet gewoon op het hele veld ??n -op-??n spelen als je op iedere positie een betere speler hebt?
In principe kunnen al onze verdedigers doorschuiven als extra middenvelder (zeker Amofa en Galvez doen dat moeiteloos).

En dan dwing je iedere speler ook om duels te winnen en iedere seconde scherp te zijn.
must even tegen Henk zeggen. In de tijd van Muhren en later eredivisie gaven de spelers zelf in de rust aan 1 op 1. Nu zegt de computer beter niet doen
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 11, 2025, 13:01:26
Citaat van: Bussum op augustus 11, 2025, 11:33:33
Officieel niet, maar geen idee hoe die controle is. Anders met zijn seizoenskaart een kaartje kopen, en neem vooral meerdere mensen mee want Cambuur heeft de steun hard nodig!!!  |:)
tuurlijk kan dat
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 11, 2025, 15:55:40
Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 16:34:57
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2025, 15:55:40
Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.

Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: justremco op augustus 11, 2025, 17:55:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 16:34:57
Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D

Zoiets zouden ze wel moeten doen ja. Bij veel clubs hebben ze dit al
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Yellow Army op augustus 11, 2025, 18:53:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 16:34:57
Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D

Wapen, ouwe
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 19:01:49
Citaat van: Yellow Army op augustus 11, 2025, 18:53:03
Wapen, ouwe
8P 8P 8P :_spank
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Vlampiep op augustus 11, 2025, 19:18:38
Citaat van: Yellow Army op augustus 11, 2025, 18:53:03
Wapen, ouwe
:clint  De familie Cammingha heeft hun wapenschild hangen in de Agneskerk in Goutum.
De club Cambuur heeft een logo. :y
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: siepelsjeu op augustus 11, 2025, 20:28:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 16:34:57
Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D

Nee blijven zelfde plastic bekers als die we al hebben
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: upweer op augustus 11, 2025, 20:31:38
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2025, 15:55:40
Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.


Dat meest niet? Hoe komst hierbij?

Daar gaat het vreugdebiertje
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2025, 20:43:48
Citaat van: siepelsjeu op augustus 11, 2025, 20:28:37
Nee blijven zelfde plastic bekers als die we al hebben
Gemiste kans
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 11, 2025, 20:49:47
Citaat van: upweer op augustus 11, 2025, 20:31:38

Dat meest niet? Hoe komst hierbij?

Daar gaat het vreugdebiertje

E?n deze dagen zal de communicatie wel vanuit de club komen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 20:52:58
Wat een onzinnig idee weer, ook weer typisch Nederland
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: siepelsjeu op augustus 11, 2025, 22:01:36
Gelukkig kunnen de statiegeld bekers gedoneerd worden voor sfeer  |:)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: YellowBlue op augustus 12, 2025, 00:36:44
Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2025, 20:43:48
Gemiste kans
ja man, die kun je veel verder gooien!  :zweep
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Arno A op augustus 12, 2025, 02:43:59
Jonker en Berkhout geschorst. Priem vervanger?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: 666 op augustus 12, 2025, 08:47:45
Citaat van: Arno A op augustus 12, 2025, 02:43:59
Jonker en Berkhout geschorst. Priem vervanger?

Priem is er nog niet aan helemaal aan toe zoals ik hem in de voorbereiding heb gezien...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: 666 op augustus 12, 2025, 08:50:30
Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2025, 15:55:40
Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.

Ik denk dat dit Cambuur geld gaat kosten, even spontaan een aantal biertjes halen wordt dan wel minder is mijn vermoeden.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: debaas058 op augustus 12, 2025, 09:16:03
Citaat van: siepelsjeu op augustus 11, 2025, 22:01:36
Gelukkig kunnen de statiegeld bekers gedoneerd worden voor sfeer  |:)

Yep, hopelijk wordt dat rijkelijk gedaan  :D
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: papier op augustus 12, 2025, 10:33:06
Citaat van: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 20:52:58
Wat een onzinnig idee weer, ook weer typisch Nederland

Prima idee joh, scheelt enorm veel bende. Werk in legio stadions prima dus dat gaat hier ook wel zo zijn. Beste zou zijn als je gewoon voorafgaand een muntje krijgt die je kan inwisselen voor een beker. Zo gaat dat bij concerten vaak ook.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Andy King op augustus 12, 2025, 11:00:52
Citaat van: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 20:52:58
Wat een onzinnig idee weer, ook weer typisch Nederland

Nee, niet waar. Ook in het buitenland. Deze vakantie in Frankrijk hetzelfde.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 12, 2025, 12:52:52
Citaat van: Arno A op augustus 12, 2025, 02:43:59
Jonker en Berkhout geschorst. Priem vervanger?
Baouf in de basiself vrijdag
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 12, 2025, 16:13:00
 Noordtribune is uitverkocht  :thumbsup
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Zuid1991 op augustus 12, 2025, 16:36:53
Citaat van: Noordcambuur op augustus 12, 2025, 16:13:00
Noordtribune is uitverkocht  :thumbsup
Ondanks de vakantietijd toch een 12/13000 lui verwacht ik.
Zou zeer netjes zijn.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 12, 2025, 16:46:54
Citaat van: Zuid1991 op augustus 12, 2025, 16:36:53
Ondanks de vakantietijd toch een 12/13000 lui verwacht ik.
Zou zeer netjes zijn.

Op papier meer hoop ik.

Minimaal 9:000 seizoenkaarten
Minimaal 1.500 sponsorkaarten
Minimaal    400 skybox kaarten
Totaal.     10.900

Maar dat was een update van al ruim geleden
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 12, 2025, 17:56:41
Citaat van: Zuid1991 op augustus 12, 2025, 16:36:53
Ondanks de vakantietijd toch een 12/13000 lui verwacht ik.
Zou zeer netjes zijn.
nou zijn veel nog beschikbaar zeker oosttribune vak 21 en zuidtribune ook nog veel beschikbaar.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: upweer op augustus 12, 2025, 20:47:35
Waarom krijgt niet iedereen eerst een munt (heb je alle sk houders ook gehad)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: rudie op augustus 12, 2025, 21:24:11
Als iedereen een munt krijgt schiet het zijn doel (weerhouden van gooien, want kost statiegeld) wat voorbij lijkt me....
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: papier op augustus 12, 2025, 21:29:45
Citaat van: rudie op augustus 12, 2025, 21:24:11
Als iedereen een munt krijgt schiet het zijn doel (weerhouden van gooien, want kost statiegeld) wat voorbij lijkt me....

Volgens mij is dat het doel niet, het doel is om minder plastic afval te hebben? Hoe dan ook, een bekertje op de grond gooien kan dan wel met een mint maar voor de volgende ben je alsnog anderhalf euro kwijt.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Poetser op augustus 13, 2025, 14:18:21
Wat een gedoe met die bekertjes. Zal wel chaos worden ben ik bang.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: fred op augustus 13, 2025, 14:30:03
Voor elkaar, met elkaar  :_schater
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 13, 2025, 14:38:07
Citaat van: Poetser op augustus 13, 2025, 14:18:21
Wat een gedoe met die bekertjes. Zal wel chaos worden ben ik bang.
eerst wel even maar in de loop der tijd komt het wel goed.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: debaas058 op augustus 13, 2025, 15:33:19
Bij veel andere clubs in Nederland was dit al gebruikelijk. En oa in Duitsland, Belgi? en Frankrijk gebeurt dit al jaren.
Het is even wennen, maar niet zo'n raar systeem.

Enige jammere is dat we geen hardcups krijgen. Dit had te maken met een stukje hygi?ne, want die bekers kan je niet te vaak gebruiken. Dus dan werden de kosten te hoog. 
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 13:46:09
Dacht dat de opstelling hier wel zou staan ipv gezeik over bekers wat toch al zo is.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bernardo op augustus 14, 2025, 13:55:04
Nog geen vd Sande en Nartey in ieder geval
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Huizen op augustus 14, 2025, 13:55:37
Henk gaat een wissel/wissels doorvoeren.

Ik verwacht Boef achterin.
Op de buiten de snelle Jermoumi en Balk op 10 i.p.v. Daan Visser.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Huizen op augustus 14, 2025, 13:56:00
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2025, 13:55:04
Nog geen vd Sande en Nartey in ieder geval

Zo meerrrrrrrrrrrrr bij de lc  |:)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 14:04:57
Nartey (geblesseerd) Berkhout en Jonker (geschorst) en van der Sande (niet fit genoeg) er niet bij
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 14:08:30
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 14:04:57
Nartey (geblesseerd) Berkhout en Jonker (geschorst) en van der Sande (niet fit genoeg) er niet bij
[/quote
Sorry we posten allemaal tegelijk
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 14:08:33
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 14:04:57
Nartey (geblesseerd) Berkhout en Jonker (geschorst) en van der Sande (niet fit genoeg) er niet bij
gvd weer geen van der Sande jeetje  8P
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 14:16:49
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 14:08:33
gvd weer geen van der Sande jeetje  8P
optrainen duurt bij Cambuur altijd extra lang maar wel even na een halve training tegen Feyenoord voetballen waar niemand bij bij Feyenoord last van heeft maar hier wel.  :zucht
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: michello op augustus 14, 2025, 14:32:28
Citaat van: Bussum op augustus 14, 2025, 13:55:37
Henk gaat een wissel/wissels doorvoeren.

Ik verwacht Boef achterin.
Op de buiten de snelle Jermoumi en Balk op 10 i.p.v. Daan Visser.

Baouf erin en R?lke voor Visser denk ik.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: papier op augustus 14, 2025, 14:34:28
Citaat van: michello op augustus 14, 2025, 14:32:28
Baouf erin en R?lke voor Visser denk ik.

Dat is het meest logische.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 14:38:06
R?lke en Binder en later visser moet toch goals opleveren!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 15:03:17
Iemand dat stuk uit de LC over morgen?

Anders had de omrop ook altijd al een perspraatje met Henk online, maar weet die nieuwe verslaggever dat ook, is de vraag..
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Poetser op augustus 14, 2025, 15:23:35
Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 15:03:17
Iemand dat stuk uit de LC over morgen?

Anders had de omrop ook altijd al een perspraatje met Henk online, maar weet die nieuwe verslaggever dat ook, is de vraag..

Dat is niet Henk sien vriend.  :_schater
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Zuid1991 op augustus 14, 2025, 15:25:30
De ?blessures? en het niet fit zijn van spelers, is geen toeval
meer binnen Cambuur.
Het is ?cultuur? geworden binnen de club?.
Helemaal klaar mee.
Meer stafleden dan spelers zo langzamerhand maar de stafleden kenne spelers maar niet fit(ter) krijgen. Dieptriest voor alle trouwe supporters.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 15:27:27
Citaat van: Zuid1991 op augustus 14, 2025, 15:25:30
De ?blessures? en het niet fit zijn van spelers, is geen toeval
meer binnen Cambuur.
Het is ?cultuur? geworden binnen de club?.
Helemaal klaar mee.
Meer stafleden dan spelers zo langzamerhand maar de stafleden kenne spelers maar niet fit(ter) krijgen. Dieptriest voor alle trouwe supporters.
stafleden maar eruit knikkeren zet de MI-Side er maar voor :zweep
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 15:28:02
Ze worden in de watten gelegd de spelers?.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Proppie op augustus 14, 2025, 15:34:46
Henk de Jong trekt zijn conclusies en wijzigt basiself op meerdere plekken voor duel met TOP Oss

Nicky Souren lijkt tegen TOP Oss genoegen te moeten nemen met een andere rol. Nicky Souren lijkt tegen TOP Oss genoegen te moeten nemen met een andere rol. Voor het duel met TOP Oss verandert de trainer zijn basis op een aantal plaatsen.

Dat betreft ten eerste een vrij logische wissel. Zo wordt Isma?l Baouf, nauwelijks een aantal dagen geleden gepresenteerd als nieuwste aanwinst van Cambuur , direct voor de leeuwen gegooid. De 18-jarige centrale verdediger zal de plek innemen van Jorn Berkhout, die vrijdagavond in Dordrecht tegen een rode kaart opliep en voor ??n wedstrijd werd geschorst.

Naast Berkhout zit ook Toni Jonker nog een schorsing uit, eind mei opgelopen tijdens een wedstrijd met de Onder 21 tegen Go Ahead Eagles. Daarmee is de spoeling achterin vrij dun en is de keuze voor Baouf een voor de hand liggende. De Marokkaanse Belg speelde de afgelopen periode alles bij het beloftenelftal van Anderlecht en is dus zo goed als wedstrijdfit.

De Jong zegt blij te zijn met Baouf. ?Ik hoop dat het op het veld een boefje is?, aldus de trainer. Al kleeft er wel een nadeel aan zijn nieuwste aanwinst: over een aantal weken vertrekt Baouf naar Chili en is de club hem een minimaal twee tot drie weken kwijt. ?Daar gaat hij naar het WK Onder 21, waar hij met Marokko in de groepsfase tegen Brazili?, Spanje en Mexico speelt.?

Middenveld over de kop
Al wilde Henk de Jong er niets over kwijt, de gedwongen wissel in het centrum van de defensie is niet de enige wijziging die hij zal doorvoeren. Ook op het middenveld zal zijn elftal er tegen TOP Oss vermoedelijk anders uitzien dan tijdens de seizoensopener in Dordrecht (1-0 verlies). Zo krijgt Tony R?lke de voorkeur boven Daan Visser als aanvallende middenvelder.

Dat betekent niet dat Visser uit het elftal verdwijnt. Integendeel, de Sneker wordt doorgeschoven naar de ?zes?, oftewel de meest defensieve middenvelder. Tussen Visser en R?lke in zal Diemers als bindmiddel fungeren. Conclusie? Nicky Souren, vorige week ?n een groot deel van vorig seizoen de meest defensieve middenvelder, lijkt het kind van de rekening te worden.

Henk de Jong kan tijdens de eerste thuiswedstrijd van het seizoen overigens geen beroep doen op Jort van der Sande en Matthias Nartey. De beide middenvelders zijn onvoldoende hersteld van een blessure. Nartey liep die blessure vorige week een dag voor de training op, Van der Sande al eerder in de voorbereiding toen hij nog in dienst was van het Schotse Dundee United.

Geduld hebben
De Jong is blij dat zijn mogelijkheden desondanks iets groter zijn ten opzichte van vorige week. ?Maar het is een feit dat er zeventien ? achttien jongens zijn weggegaan en er tien zijn bijgekomen. Zeven zijn in de voorbereiding geblesseerd geraakt. Die achterstand moeten we de komende wedstrijden inhalen. Dat neemt nou eenmaal tijd in beslag. Maar het zit er wel aan te komen.?

De trainer zegt uit te kijken naar het treffen met TOP Oss. ?Een ploeg die aanvallender speelt dan voorheen. We moeten daar ons eigen ding tegenover zetten. We weten waar we langs kunnen, maar dat kan alsnog lastig zijn. Zetten ze het achterin dicht? Dan krijg je een of twee kansjes. Maak je die in de eerste helft, dan wordt het leuk. Duurt het langer, dan moet je geduld hebben.?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: papier op augustus 14, 2025, 15:38:28
Als Visser fit genoeg is bevonden om Souren te vervangen dan kan Vd Sande ook wel spelen. Ongekend. Aan alles zag je dat die Visser het niet kon belopen en nu laten staan ten faveure van Souren?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: fred op augustus 14, 2025, 15:40:04
Vroeger was het pijnstiller erin en gaan.
Nu zegt de computer nee of de trainer wil eerst een unieke knuffel of verder optrainen...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: fred op augustus 14, 2025, 15:45:06
Opvallend dat sinds we het beste veld van de KKD hebben meer blessures hebben dan op dat oude versleten kunstgrasveld...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 16:02:57
Citaat van: papier op augustus 14, 2025, 15:38:28
Als Visser fit genoeg is bevonden om Souren te vervangen dan kan Vd Sande ook wel spelen. Ongekend. Aan alles zag je dat die Visser het niet kon belopen en nu laten staan ten faveure van Souren?
heel heel vreemd. Vond bijv Souren veel beter dan Diemers vorige week en idd Visser was lang niet fit genoeg. Zou er iets spelen rond Souren zou je denken?.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Huizen op augustus 14, 2025, 16:10:55
Was ook niet onder de indruk van Souren vorige week, maar die Daan Visser lijkt wel het lievelingetje van Henk te zijn. Ben benieuwd morgen, zin in!!!!!!!!!  |:)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Specuveter op augustus 14, 2025, 16:15:28
Snap helem??l niks van deze opstelling
Dat je Rolke laat spelen snap ik
Maar Visser voor Souren???
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 16:15:54
Dat Souren eruit gaat vind ik niet heel vreemd. Loopt als Cambuur aan de bal is bijna altijd in 1 tempo over het veld. Heeft aanvallend nauwelijks inbreng. Alsof ie bang is aan de bal te komen lijkt het soms wel.

Of Visser dan de ideale vervanger is dat is dan weer een ander verhaal.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: R058 op augustus 14, 2025, 16:21:59
Citaat van: Specuveter op augustus 14, 2025, 16:15:28
Snap helem??l niks van deze opstelling
Dat je Rolke laat spelen snap ik
Maar Visser voor Souren???
Vind t ook maar raar. Tuurlijk speelde hij niet goed, maar je wil automatismen creeren lijkt me?
Vorig seizoen begon t ook zo met dat constante wisselen van Poll en Marsman. Dat zal t vertrouwen van spelers ook niet ten goede komen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 16:26:25
Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 16:15:54
Dat Souren eruit gaat vind ik niet heel vreemd. Loopt als Cambuur aan de bal is bijna altijd in 1 tempo over het veld. Heeft aanvallend nauwelijks inbreng. Alsof ie bang is aan de bal te komen lijkt het soms wel.

Of Visser dan de ideale vervanger is dat is dan weer een ander verhaal.
ben jij niet in de war met Diemers want die doet juist wat jij benoemd
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 16:27:48
En Visser is gewoon een goede voetballer dat is een feit maar in het kader van hoe de Ts naar fit kijkt is het wel vreemd
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: papier op augustus 14, 2025, 16:31:02
Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 16:15:54
Dat Souren eruit gaat vind ik niet heel vreemd. Loopt als Cambuur aan de bal is bijna altijd in 1 tempo over het veld. Heeft aanvallend nauwelijks inbreng. Alsof ie bang is aan de bal te komen lijkt het soms wel.

Of Visser dan de ideale vervanger is dat is dan weer een ander verhaal.

Met wie zou jij hem nu vervangen dan? Gezien de fitheid van spelers is de enige logische optie om Visser die het al na 20 minuten niet meer kon belopen te wisselen voor R?lke. Alternatief zou je nog kunnen zeggen Balk naar 10 maar dat lijkt me minder handig. Kortom, R?lke voor Visser en verder enkel de noodzakelijke aanpassing achterin het centrum.

Als verdedigende middenvelder vind ik het verder niet zo kwalijk dat hij aanvallend nauwelijks iets inbrengt. Dan moet je Souren naar voren zetten of op de plek van Diemers en Diemers in een meer controlerende rol. Alleen Daan Visser heeft zo'n beetje niets gespeeld in de voorbeiding en is dan ineens fit genoeg om weer basis te staan? Ongekend dit. Laat Henk het maar uitleggen aan z'n vriend van de omrop.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: papier op augustus 14, 2025, 16:31:28
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 16:26:25
ben jij niet in de war met Diemers want die doet juist wat jij benoemd

Diemers wijst ook veel naar zijn medespelers
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 16:52:48
Citaat van: fred op augustus 14, 2025, 15:45:06
Opvallend dat sinds we het beste veld van de KKD hebben meer blessures hebben dan op dat oude versleten kunstgrasveld...
Onzinnige opmerking blessures zijn opgelopen op het trainingsveld en tijdens de oefenwedstrijden
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Specuveter op augustus 14, 2025, 16:56:26
Is Henk een beetje in paniek.
Diegene die volgens mij minste fit is mag gewoon starten?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Zuid1991 op augustus 14, 2025, 17:00:00
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 16:27:48
En Visser is gewoon een goede voetballer dat is een feit maar in het kader van hoe de Ts naar fit kijkt is het wel vreemd
Visser op ?6? ken niet!
Is het jonkje fysiek en mentaal totaal niet aan toe.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: AL op augustus 14, 2025, 17:32:33
Echt waar is Henk mee bezig??
Niet meer serieus te nemen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 17:51:58
Citaat van: AL op augustus 14, 2025, 17:32:33
Echt waar is Henk mee bezig??
Niet meer serieus te nemen.
ook wel vreemd, bij MVV een meer dan uitstekende speler met veel diepgang en als ie op 6 speelde liep ie zijn tegenstander kapot. Alles waar die goed in was is er hier uitgehaald
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: denistel op augustus 14, 2025, 17:54:28
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 17:51:58
ook wel vreemd, bij MVV een meer dan uitstekende speler met veel diepgang en als ie op 6 speelde liep ie zijn tegenstander kapot. Alles waar die goed in was is er hier uitgehaald

juistum wut totaal verkeerd gebruikt hier
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: denistel op augustus 14, 2025, 18:01:19
balk weer gewoon als buiten man man wut weer een zware avond morgen
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: AL op augustus 14, 2025, 18:15:08
Citaat van: denistel op augustus 14, 2025, 18:01:19
balk weer gewoon als buiten man man wut weer een zware avond morgen

Dieptriest is het.
Hoe lang mag Henk zo blijven rondklooien??
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: oost op augustus 14, 2025, 18:30:00
Ja echt een schande dat die wat anders probeert. Het spel is zo goed en we genieten al 2 jaar van geweldig voetbal.

Nee laten we hem er lekker uit flikkeren en een trainer als Van der Looi of een andere no body voor de groep zetten :thumbsup
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: hobbes op augustus 14, 2025, 18:32:44
Citaat van: oost op augustus 14, 2025, 18:30:00
Ja echt een schande dat die wat anders probeert. Het spel is zo goed en we genieten al 2 jaar van geweldig voetbal.

Nee laten we hem er lekker uit flikkeren en een trainer als Van der Looi of een andere no body voor de groep zetten :thumbsup

Is Andries Jonker nog vrij ;)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: AL op augustus 14, 2025, 18:40:17
Citaat van: oost op augustus 14, 2025, 18:30:00
Ja echt een schande dat die wat anders probeert. Het spel is zo goed en we genieten al 2 jaar van geweldig voetbal.

Nee laten we hem er lekker uit flikkeren en een trainer als Van der Looi of een andere no body voor de groep zetten :thumbsup

Iets anders proberen ok.
Maar Souren slachtofferen voor Visser is echt zo waardeloos.
Balk op rechts laten staan....pffff.
Waarom niet alleen R?lke ipv Visser en Henstra/Wiebe voor Balk.
Dat zou volgens mii logisch zijn.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 14, 2025, 19:12:02
Citaat van: denistel op augustus 14, 2025, 18:01:19
balk weer gewoon als buiten man man wut weer een zware avond morgen

Makkie juh!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 19:14:18
Vind het ook maar onlogisch allemaal, maar we zullen zien hoe het uitpakt. Diemers er naast zetten gaat Henk never niet doen. Morgen na de wedstrijd weten we of dit experiment geslaagd is en kunnen we spelers de hemel in prijzen  of afbranden
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 20:20:18
Komop mannen knallen en speel je kapot en vecht voor club er zitten genoeg spelers op de bank .
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 20:20:47
Oosttribune en zuidtribune nog lang niet vol?.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2025, 21:59:23
Top Oss moet je gewoon oprollen toch, waar hebben we het over
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 22:16:01
Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 21:59:23
Top Oss moet je gewoon oprollen toch, waar hebben we het over
zo zit het er vol op knallen  :zweep
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Zuid1991 op augustus 14, 2025, 22:26:21
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 20:20:47
Oosttribune en zuidtribune nog lang niet vol?.
Het noorden zit nog midden in de vakantie.
Heeft degelijk invloed.
Valt mij nog mee, nog een 900 kaarten in verkoop, morgen nog verkoop.
Dus 12000.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 14, 2025, 23:27:00
Citaat van: Zuid1991 op augustus 14, 2025, 17:00:00
Visser op ?6? ken niet!
Is het jonkje fysiek en mentaal totaal niet aan toe.

Waar basseer je dit op? Geef hem een kans.
Het wordt ook eens tijd dat Kooistra en Henstra kansen krijgen. Onbegrijpelijk dat die zo weinig minuten maken.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: mark1989 op augustus 14, 2025, 23:39:02
Citaat van: Galdiano op augustus 14, 2025, 23:27:00
...
Het wordt ook eens tijd dat Kooistra en Henstra kansen krijgen. Onbegrijpelijk dat die zo weinig minuten maken.

Ja daar ben ik het wel mee eens. Een van de twee een keer laten starten. Ipv steeds met Balk te beginnen. Balk kan er dan inkomen als we voor staan.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Trainert! op augustus 15, 2025, 00:05:18
Matchday!

Een zeer hard hoofd in dat we deze over de streep trekken. Je moet er niet aan denken om 0 uit 2 te hebben.

Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Arno A op augustus 15, 2025, 06:07:29
Citaat van: Trainert! op augustus 15, 2025, 00:05:18
Matchday!

Een zeer hard hoofd in dat we deze over de streep trekken. Je moet er niet aan denken om 0 uit 2 te hebben.

Wie weet wie weet. Als hart onder de riem; TOP won afgelopen seizoen nul keer uit. En wij hebben dit jaar thuis nog geen competitiewedstrijd verloren. Het zijn maar statistieken ik weet het....
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2025, 07:52:22
Sjors zal er alles aan doen om hier weer een punt vandaan te halen.
Verwacht weer een oer saaie pot.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: CaseP op augustus 15, 2025, 09:47:09
Visser op 6 is merkwaardig. Had vorige week niet echt een idee wat hij aan het doen was volgens mij, liep maar wat rond. Souren speelde tijdens Excelsior een prima pot en tegen Dordrecht een voldoende - kwalitatief veel beter dan Visser. Had een middenveld met Diemers-Souren-Rolke graag willen zien vanavond met Sojstrand - Binder - Henstra/Kooistra op de buiten. Schat in dat we dat ergens begin tweede helft alsnog gaan zien  ;) |:)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Mp op augustus 15, 2025, 09:54:12
In een wedstrijd waar nu al een zekere ?druk? op staat (staat het altijd wel, maar je wilt niet met 0 uit 2 beginnen), vind ik de keuze voor Visser vs Souren erg gewaagd.Met Souren haal je behoorlijk kkd ervaring eruit. We gaan zien hoe het uitpakt, maar Henk neemt erg veel risico. Ook het afbraak risico voor Visser zelf mocht het niet goed gaan.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: De Gast op augustus 15, 2025, 10:06:24
Wie je ook opstelt we zijn op alle posities beter ga ik vanuit.

Het enige dat ons van een simpele 3-0 afhoudt is weer dat niemand even die bal tegen de touwen kan rossen waardoor het spel weer onrustiger en slechter wordt.
Het gebrek aan scorend vermogen is gewoon een garantie voor frustraties en een zaadpot.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: oost op augustus 15, 2025, 10:08:34
We gaan het wel zien, souren heeft misschien wel 200 kkd duels gespeeld maar is ook wisselvallig. Bovendien heb ik het idee dat Cambuur op dit moment zijn (top) is. Dan is het niet verkeerd een talentje de kans te geven die misschien wel beter en hoger kan spelen dan cambuur op dit moment.
Als we er vanavond afgaan ben ik natuurlijk de eerste die hem gaat afbranden  :zweep
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Leeuwarden058 op augustus 15, 2025, 10:37:26
Is Souren niet fit of gepasseerd? Vind hem altijd wel degelijk spelen, niet de minste. Middenveld Diemers, Souren en Vd Sande is prima voor KKD Begrippen
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Scc0511 op augustus 15, 2025, 10:43:00
Onbegrijpelijk als ie Souren er naast zou zetten, als dit verkeerd uitpakt heb je de poppen aan het dansen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Robinho op augustus 15, 2025, 11:00:12
En gewoon maar Balk weer opstellen echt niet te geloven meer dit
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 11:04:29
Citaat van: Robinho op augustus 15, 2025, 11:00:12
En gewoon maar Balk weer opstellen echt niet te geloven meer dit

Topscorer vorig seizoen: Tuurlijk stel je die op. Die jonkies hebbenimmers nog niks bewezen
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 15, 2025, 11:10:43
Dat we hier al moeten vrezen voor puntverlies tegen Top Oss zegt wel genoeg...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 15, 2025, 11:14:00
Citaat van: Andy King op augustus 12, 2025, 11:00:52
Nee, niet waar. Ook in het buitenland. Deze vakantie in Frankrijk hetzelfde.
Wel met harde bekers, niet van die fragiele wegwerpbekers...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 11:37:19
Citaat van: Inferno-058 op augustus 15, 2025, 11:10:43
Dat we hier al moeten vrezen voor puntverlies tegen Top Oss zegt wel genoeg...
Speelden tegen MVV leuk voetbal met veel druk op de bal als je dan ziet hoe stroperig wij speelden tja ook Henk is er niet gerust op volgens mij denk ook niet dat ze vanavond de bus parkeren na hun eerste wedstrijd te hebben gezien.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Korezev op augustus 15, 2025, 11:54:05
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 11:04:29
Topscorer vorig seizoen: Tuurlijk stel je die op. Die jonkies hebbenimmers nog niks bewezen
Wanneer moeten de jonkies zich dan bewijzen, bij zo nu en dan een invalbeurt?
Laat ze eerst eens 3 of meer wedstrijden vanaf het begin spelen en dan mag jij oordelen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 15, 2025, 12:15:25
Citaat van: Inferno-058 op augustus 15, 2025, 11:10:43
Dat we hier al moeten vrezen voor puntverlies tegen Top Oss zegt wel genoeg...
4-1 je
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 15, 2025, 12:19:45
Citaat van: Leeuwarden058 op augustus 15, 2025, 10:37:26
Is Souren niet fit of gepasseerd? Vind hem altijd wel degelijk spelen, niet de minste. Middenveld Diemers, Souren en Vd Sande is prima voor KKD Begrippen
dat had ik ook voor ogen. Souren speelt zo met de handrem omdat Diemers ook steeds zijn man laat lopen. Ik meende dat Diemers hoger op het veld zou spelen maar daar lees en hoor ik niemand meer over. Ben van mening dat er een paar waaronder Souren en Diemers totaal niet in hun kracht worden gebracht. Daar zou ik eerst eens naar zien en dan past de rest zich maar aan en niet andersom zoals nu
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Proppie op augustus 15, 2025, 12:40:10
Lijkt mij juist goed om eens wat op het middenveld te proberen. Souren speelt goed maar middenveld loopt nog niet echt. Diemers speelt zelf niet graag hoog op het veld, was hij laatst in Hertenkamp erg duidelijk over.

Zin in vanavond, wordt mooie overwinning uiteraard!!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: 666 op augustus 15, 2025, 12:46:51
Citaat van: Proppie op augustus 15, 2025, 12:40:10
Lijkt mij juist goed om eens wat op het middenveld te proberen. Souren speelt goed maar middenveld loopt nog niet echt. Diemers speelt zelf niet graag hoog op het veld, was hij laatst in Hertenkamp erg duidelijk over.

Zin in vanavond, wordt mooie overwinning uiteraard!!

Dan spelen we verkapt met 2 zessen en iedereen verwacht iets anders. Of je zet het neer met 2 zessen of je wisselt 1 van deze 2 en hersteld dit.
Iemand anders op de positie van Souren heb je weer hetzelfde als Diemers te laag op het veld speelt.
Als hij zo graag laag wil spelen zou ik Diemers op de 6 zetten.

En voor vanavond hoop ik dat ze lekker gaan voetballen, is al een tijd geleden dat ze ons hebben vermaakt.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 12:50:56
Citaat van: Korezev op augustus 15, 2025, 11:54:05
Wanneer moeten de jonkies zich dan bewijzen, bij zo nu en dan een invalbeurt?
Laat ze eerst eens 3 of meer wedstrijden vanaf het begin spelen en dan mag jij oordelen.

Oke baas.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Andy King op augustus 15, 2025, 12:52:46
Citaat van: Korezev op augustus 15, 2025, 11:54:05
Wanneer moeten de jonkies zich dan bewijzen, bij zo nu en dan een invalbeurt?
Laat ze eerst eens 3 of meer wedstrijden vanaf het begin spelen en dan mag jij oordelen.

Drie wedstrijden? En als we dan 3x verliezen? Dan heb je de poppen aan het dansen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2025, 12:56:05
Citaat van: Proppie op augustus 15, 2025, 12:40:10
Diemers speelt zelf niet graag hoog op het veld, was hij laatst in Hertenkamp erg duidelijk over.


En vorig jaar gaf hij aan juist hoger te willen spelen, maar dat het team om een meer controlerende rol vroeg.
Diemers weet ook niet wat hij wil...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: mark1989 op augustus 15, 2025, 13:03:21
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 12:56:05
En vorig jaar gaf hij aan juist hoger te willen spelen, maar dat het team om een meer controlerende rol vroeg.
Diemers weet ook niet wat hij wil...

Volgens mij gaf ie in het interview vooral aan dat men niet moet verwachten dat hij diepgaande 10 is. Die veel diepte loop acties maakt. Omdat ie dat nooit echt is geweest en zeker als je ouder wordt dat nog lastiger.
Het probleem is alleen wel dat Cambuur op die positie hoog op het veld iemand wil hebben die wel die diepte sprints maakt. In sommige wedstrijden zal het prima kunnen. Zoals vanavond tegen Top Oss kan Diemers prima op 10 spelen denk ik. Eventueel naast Rolke.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: De Gast op augustus 15, 2025, 13:49:26
Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.

Waarom zou Sjors vanavond wel willen voetballen inderdaad. Bus parkeren en met 1 of 3 punten vertrekken zal het motto worden.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 13:58:52
Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.
De ts gaat er vanuit dat ze dit juist niet gaan doen en de druk er bij Cambuur op gaan zetten. We gaan het vanavond zien
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Arno A op augustus 15, 2025, 14:14:10
Tja Ultee .... Het wordt toch geen Mourinho - Feyenoord saga?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Arno A op augustus 15, 2025, 14:16:21
https://cambuur.nl/nieuws/programmaboekje-sc-cambuur-top-oss-3/

Mooi gebaar toch?  _O_
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Huizen op augustus 15, 2025, 14:18:51
Citaat van: Arno A op augustus 15, 2025, 14:16:21
https://cambuur.nl/nieuws/programmaboekje-sc-cambuur-top-oss-3/

Mooi gebaar toch?  _O_

Krijg altijd zwaar nostalgische gevoelens van een programmaboekje. Mooi die vragenlijst met Kian :D
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Sonnema op augustus 15, 2025, 14:19:25
Citaat van: Galdiano op augustus 14, 2025, 23:27:00
Waar basseer je dit op? Geef hem een kans.
Het wordt ook eens tijd dat Kooistra en Henstra kansen krijgen. Onbegrijpelijk dat die zo weinig minuten maken.

Heb je vorige week even gezien hoe hij door de mand viel, elke keer te laat en positioneel staat hij ook elke keer niet goed. Als de ruimtes te groot worden loopt hij als een kip zonder kop rond. En Balk laat hij spelen want er is gewoon interesse voor hem. Zou maar wat meer kritisch zijn op onze aanvoerder. Zonder hem uit bij Vitesse stond het goed en was het fijn om te zien, en de score viel ook nog eens goed uit.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 15, 2025, 14:30:20
Citaat van: 666 op augustus 15, 2025, 12:46:51
Dan spelen we verkapt met 2 zessen en iedereen verwacht iets anders. Of je zet het neer met 2 zessen of je wisselt 1 van deze 2 en hersteld dit.
Iemand anders op de positie van Souren heb je weer hetzelfde als Diemers te laag op het veld speelt.
Als hij zo graag laag wil spelen zou ik Diemers op de 6 zetten.

En voor vanavond hoop ik dat ze lekker gaan voetballend, is al een tijd geleden dat ze ons hebben vermaakt.
je moet tegenwoordig niet meer teveel in zessen of andere cijfers gaan denken. Het is maar net hoe je het invult. Met 2 zessen kun je ook prima vooruit voetballen, misschien nog beter ook. Het gaat vooral om de spel opvatting. Intensiteit en tempo is zo belangrijk in de eerste div
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 15, 2025, 14:34:18
Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.
dat verwacht ik ook, dat Henk anders verwacht vind ik vreemd
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 15, 2025, 15:06:03
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 12:56:05
En vorig jaar gaf hij aan juist hoger te willen spelen, maar dat het team om een meer controlerende rol vroeg.
Diemers weet ook niet wat hij wil...

Er zit toch ook nog wel wat tussenin? Hij stond vorig seizoen bijna tussen de CVs in.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 15, 2025, 15:09:31
Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.

Ik denk het ook. Dus zelfs als wij winnen is het waarschijnlijk dat het een saaie wedstrijd wordt. Ben benieuwd naar de reacties, maar dit kan je al redelijk invullen
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: nee,wel? op augustus 15, 2025, 16:39:43
eerste helft weer gesapigheid troef, tikkie breed tikkie terug tikkie breed door de midden bal kwiet 0-1 dan mut er repareerd wurre en wurdt ut helemaal nix......nou ja at ut bier maar koud is..........

iets met INTENSITEIT :clint   fijne wedstried allemaal
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 16:43:26
3-0 na 10 minuten en 7-1 eindstand lijkt me leuker
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: KlinkHamer op augustus 15, 2025, 17:16:25

Souren speelt niet, dus....
Het team stelt altijd het beste team op, dat heeft niet zoveel te maken met een trainert .
Dat is altijd zo geweest, kan een laptop weinig aan veranderen.
Met veel nieuw bloed lopen die gasten nu een paar weken wat aan elkaar te ruiken .
Dat gezeur over Henk of Mark, hou toch eens op.

Tuurlijk willen we Henkievoetbal zien, Henkie ook.
Tuurlijk willen we strijd en passie, Mark ook.
Ga achter je ploeg staan en geef ze een paar weken.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Proppie op augustus 15, 2025, 17:39:02
Amen!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 15, 2025, 20:07:22
We winnen vandaag en krijgen een fantastisch team dit seizoen
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: zeewolde op augustus 15, 2025, 20:16:57
Vrouwen en vlaggen :(
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Scc0511 op augustus 15, 2025, 20:52:42
Citaat van: KlinkHamer op augustus 15, 2025, 17:16:25
Souren speelt niet, dus....
Het team stelt altijd het beste team op, dat heeft niet zoveel te maken met een trainert .

Henkievoetbal zien? Is al 2.5 jaar drama. Maar goed, hopelijk een top seizoen. :thumbsup
Dat is altijd zo geweest, kan een laptop weinig aan veranderen.
Met veel nieuw bloed lopen die gasten nu een paar weken wat aan elkaar te ruiken .
Dat gezeur over Henk of Mark, hou toch eens op.

Tuurlijk willen we Henkievoetbal zien, Henkie ook.
Tuurlijk willen we strijd en passie, Mark ook.
Ga achter je ploeg staan en geef ze een paar weken.

Henkievoetbal zien haha. Al 2.5 jaar drama sinds die geen tactisch goeie assistent heeft.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Korezev op augustus 15, 2025, 20:55:51
Henkievoetbal van hoog nieveau
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Trainert! op augustus 15, 2025, 20:57:15
Prachtige aanval waar de 1-0 uit voort komt. Mooi ingeschoten.
Fanatieke eerste 20 minuten, hierna werden we weer in slaap gesust.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 20:59:31
Top graaft zich dus niet in dat had de ts goed gezien. Daan Visser op 6 ik zie het niet net zo min als Binder, Kian er maar in
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: zeewolde op augustus 15, 2025, 21:02:29
Binder moet meer ingespeeld worden. Doet het best aardig.

En wat is R?lke goed!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 21:03:35
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2025, 21:02:29
Binder moet meer ingespeeld worden. Doet het best aardig.

En wat is R?lke goed!
Aardig ?? Heeft nog geen bal geraakt
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Leovardiascc op augustus 15, 2025, 21:19:01
 Amofa _O_
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 15, 2025, 22:02:56
Citaat van: Leovardiascc op augustus 15, 2025, 21:19:01
Amofa _O_

En Mulders!!!!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 22:16:21
Amofa man van de wedstrijd, Mulders prima revanche. Spits positie andermaal een probleem Visser deed het beter als Binder ook verdedigend.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 22:18:32
Overigens Baoef ook uitstekend ondanks zijn leeftijd ook veel rustiger dan Berkhout
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Destroyer op augustus 15, 2025, 22:26:03
Ik vind het nu al lekkerder staan dan vorig jaar hoor. Moet nog even i slijten maar positief gevoel. Nog even op scherp in de 16!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 15, 2025, 22:27:04
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 15, 2025, 22:18:32
Overigens Baoef ook uitstekend ondanks zijn leeftijd ook veel rustiger dan Berkhout

Ja, daar krijgt Berkhout zijn handen vol aan. Maar wat heerlijk als je zo jong bent als Baoef en dan amofa naast je hebt!
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 15, 2025, 22:28:39
Citaat van: Destroyer op augustus 15, 2025, 22:26:03
Ik vind het nu al lekkerder staan dan vorig jaar hoor. Moet nog even i slijten maar positief gevoel. Nog even op scherp in de 16!

Ik weet het nog niet. Vorig seizoen aan de start cre?erden wij kansen je miste wij alles,  u vind ik dat wij nog erg weinig creeeren. Maar goed, eerst maar even wat wedstrijden afwachten
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: michello op augustus 15, 2025, 22:35:58
Heerlijke goal, die hebben we vorig seizoen niet gezien.
Verder wel schrijnend dat je door fitheid maar geen vol druk op Oss kan krijgen. Je zag dat de opdracht was om niet vol gas te gaan spelen.
Gelukkig even wat langer de tijd om op te trainen. Misschien verstandig om woensdag een oefenpot te gaan spelen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: zeewolde op augustus 15, 2025, 22:43:41
Centrale verdedigers _O_
Kian Visser _O_
Tony Rolke  _O_

En Balk hard gewerkt, maar er kwam weinig goeds vandaan.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Harry L. op augustus 15, 2025, 22:51:24
Heel aardig in vergelijk met verleden week, heb me wel vermaakt. Ben alleen bang dat het met name voorin mager is. Zowel Binder als Visser erg matig, en over Balk ga ik het niet eens meer hebben.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 15, 2025, 22:52:16
We maken het ons weer heel moeilijk in de slotfase?.maar de punten zijn binnen  :thumbsup
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: R058 op augustus 15, 2025, 22:54:58
Ging echt prima vandaag. Veel beter dan vorige week. Centrale duo was top. Echt ontzettend knap van Baouf om binnen 2 dagen al zo goed te zijn. Ook lekker fel in de duels.
Daan Visser viel mij ook positief op als stofzuiger. Aan de bal ook goed.
Vond eigenlijk alleen Diemers en Balk niet goed.
Nu nog werken aan het uitspelen van de kansen, bezetting voor de goal en het drukzetten. Dan kan t een mooi seizoen worden.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Specuveter op augustus 15, 2025, 22:55:30
Steeds net de laatste pass niet goed of niet goed genoeg uitgespeeld
Met nog ??n goede rechtsbuiten en vd Venne er bij heb je daar ook weer meer mogelijkheden.
Knap centrum achterin.
Amofa topper hoor.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: michello op augustus 15, 2025, 22:58:05
Citaat van: Specuveter op augustus 15, 2025, 22:55:30
Steeds net de laatste pass niet goed of niet goed genoeg uitgespeeld
Met nog ??n goede rechtsbuiten en vd Venne er bij heb je daar ook weer meer mogelijkheden.
Knap centrum achterin.
Amofa topper hoor.

Hij lijkt idd wel op Van de Venne :proost
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: mark1989 op augustus 15, 2025, 23:00:00
Amofa speelde geweldig. Aan de bal heel goed. Zonder bal goed. Verdedigend ijzersterk. Er werd echt verdedigd. Baouf heel goed. En Rik Mulder speelde ook erg goed.
Er ziy veel voetbal in dit team. Het was vandaag bij vlagen heel aardig. Mooie combinaties.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: AL op augustus 15, 2025, 23:11:57
1e 25 minuten prima. Goede goal.
Daarna werd het minder.
Amofa is een beest. Andere 3 achterin ook prima!
Daan Visser vond ik prima. Stevig erin en aan de bal ook goed.
Diemers zwakste aan onze kant. Voorin erg matig hoor..
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: De Gast op augustus 15, 2025, 23:16:51
Het is nog wat moeilijk te peilen waar we staan. 1-0 is natuurlijk veel te matig tegen dit soort teams. Te weinig spelers die makkelijk de trekker kunnen overhalen zo lijkt het weer.
Heb wel genoten van de inzet van Yoram en Kian. Boef ook lekker begin. Balk weer stuntelend als vanouds op de rechtsbuiten.

Zolang er nog van alles kan en gaat gebeuren dit soort potjes maar snel vergeten.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: nee,wel? op augustus 15, 2025, 23:23:34
puntjes koesteren de rest mar weer snel vergete ut was nog geen henkie voetbal or whatever.....
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2025, 23:42:52
VAN DER VEEN!  |:)

Wat speelde die weer goed.  _O_
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 23:46:15
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2025, 21:02:29
Binder moet meer ingespeeld worden. Doet het best aardig.

Hij lijkt een betere techniek te hebben dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik vond het ook niet onaardig eigenlijk.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: PePe op augustus 15, 2025, 23:47:45
Daan Visser voor Nicky Souren, niet mijn keuze.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2025, 23:50:48
Binder jaagt wel door, maar als de buitens dit ook niet doen heeft het helaas geen zin. Binder gaat er wel komen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 23:53:12
Citaat van: PePe op augustus 15, 2025, 23:47:45
Daan Visser voor Nicky Souren, niet mijn keuze.

Mijne ook niet. Maar dat komt ook omdat ik een (eigenlijk nergens op gebaseerd) groot vertrouwen in Souren heb.
Altijd degelijk; geen gekke dingen. Soort Erik Bakker
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 23:54:40
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2025, 22:43:41
En Balk hard gewerkt, maar er kwam weinig goeds vandaan.

Ballen die er vorig seizoen inwaaiden, vielen nu niet. Dan is Balk snel vrij nutteloos op de buiten helaas.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 00:13:52
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 23:50:48
Binder jaagt wel door, maar als de buitens dit ook niet doen heeft het helaas geen zin. Binder gaat er wel komen.
Ja thuiskomen maar wat is die voetballende zwak dat visser die uit de 3de divisie komt meer brengt zowel aanvallend als verdedigend zegt genoeg.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: HansKazan op augustus 16, 2025, 01:48:47
Niet hoogstaand. Maar het doet me goed om zoveel bijtertjes in de selectie te zien. Zo trek je dit soort wedstrijden over de streep en daar ontbrak het vorig jaar aan. Het centraal verdedigende duo is echt een verademing. 
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: ChantiSCC op augustus 16, 2025, 02:41:58
Baouf samen met Amofa echt beesten. Berkhout kan wel lekker op het bankje zitten. D. Visser niet slecht, maar echt niet beter dan Souren. Kian nu al held van de selectie, ondanks het probleem dit seizoen weer zit op de nummer 9. Zonde.. met een echt goeie spits doe je mee.. met deze selectie zou behalen van playoffs al goed zijn en dan maar kieke.. NAC, Telstar zijn ook zo gepromoveerd.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: denistel op augustus 16, 2025, 03:51:24
genoten van onze verdediging gaven zeer weinig weg en anders
was onze keeper er nog,voorin had je het eerder af moeten maken,

op naar jong az
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Trainert! op augustus 16, 2025, 07:26:53
Citaat van: ChantiSCC op augustus 16, 2025, 02:41:58
Baouf samen met Amofa echt beesten. Berkhout kan wel lekker op het bankje zitten. D. Visser niet slecht, maar echt niet beter dan Souren. Kian nu al held van de selectie, ondanks het probleem dit seizoen weer zit op de nummer 9. Zonde.. met een echt goeie spits doe je mee.. met deze selectie zou behalen van playoffs al goed zijn en dan maar kieke.. NAC, Telstar zijn ook zo gepromoveerd.


Kian de held van de selectie? waar op gebaseerd? heeft geen pepernoot geraakt na zijn invalbeurt.


Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Trainert! op augustus 16, 2025, 07:28:12
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 23:50:48
Binder jaagt wel door, maar als de buitens dit ook niet doen heeft het helaas geen zin. Binder gaat er wel komen.


Wat zie jij in Binder?
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: michello op augustus 16, 2025, 08:34:22
Mindere versie van Hemmen. Het is nog wel vroeg om hem nu al af te schrijven. Hij oogt wel sterk, maar daardoor ook weer heel houterig. Vind hem wel weer redelijk snel voor zijn postuur. Lijkt me wel een koele kikker in de afronding, maar heeft iig gisteren weinig echte kansen gekregen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 08:44:52
Even een vraagje hier kunnen we ook een keer zonder Diemers spelen wat vertraagd hij het spel en dan nog zijn corners phoeee niet best.
Haal Diemers er een keer uit dan wil ik het wel eens zien.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Sonnema op augustus 16, 2025, 08:50:21
Eerste 10 minuten was het leuk, je komt op 1-0 en daarna zakken we weer in. Centraal achterin zit het goed in elkaar, middenveld met hopelijk Vd Sande, Diemers, Souren zou de voorkeur hebben. Kian viel lekker in samen met vd Veen. Je gaat de 2e helft met 2 spitsen spelen en dan ook nog met 2 dezelfde spitsen spelen, heel snel wordt er weer gewisseld omdat het niet goed uitvalt. Vond dat best wel een tactische misser van onze TS.
Hopelijk snel een beeld van  hoe ze willen gaan voetballen, want heb het nog steeds niet gezien. Gelukkig het was wel beter als de 1e wedstrijd.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: AL op augustus 16, 2025, 09:02:25
Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 08:44:52
Even een vraagje hier kunnen we ook een keer zonder Diemers spelen wat vertraagd hij het spel en dan nog zijn corners phoeee niet best.
Haal Diemers er een keer uit dan wil ik het wel eens zien.

Wat een ergernis deze speler. Nooit in 1x doorspelen, veel balverlies en niet meeverdedigen.
Liet zijn man gewoon lopen waarna Amofa in uitsterste inspanning nog net kan ingrijpen. Die was woest op Diemers.
Had er echt afgemoeten gisteren.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Specuveter op augustus 16, 2025, 09:16:04
Net voor het einde gaat die pepernoot zijn veters lopen strikken...midden op veld
Heeft wel 20 seconden geduurd
Zijn man kwam vrij en kwam h?le gevaarlijke aanval uit
Ik heb met Diemers soms het idee dat hij het niet kan belopen.
Op dit ogenblik brengt hij te weinig extra vind ik.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Vlampiep op augustus 16, 2025, 09:18:05
Vond het best een leuke wedstrijd met een paar opvallende pareltjes waar we nog veel plezier aan kunnen beleven. Verdedigend zijn we heel goed op weg, maar het ontbeert oms aan een afmaker.
Met strijd kunnen we volgens mij best ver komen,  wat je met name in de eerste helft kon zien.
Jammer dat Diemers over de datum begint te raken, maar misschien eens even banken kan soms een speler weer doen opfrissen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: michello op augustus 16, 2025, 09:23:33
Citaat van: AL op augustus 16, 2025, 09:02:25
Wat een ergernis deze speler. Nooit in 1x doorspelen, veel balverlies en niet meeverdedigen.
Liet zijn man gewoon lopen waarna Amofa in uitsterste inspanning nog net kan ingrijpen. Die was woest op Diemers.
Had er echt afgemoeten gisteren.

Helemaal mee eens. Diemers deed veel fout en had er bovendien met rood vanaf gemoeten.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2025, 10:26:09
Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Mp op augustus 16, 2025, 10:37:24
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2025, 10:26:09
Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.

Eens! Niet normaal man. Ik vroeg nog of wel klopte dat ik maar 1 tray bestelde in plaats van 4. Gaat nergens over.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: wiekie1969 op augustus 16, 2025, 10:50:18
Er was eens een ezel. Die haalde Afolabi en Hilterman. Doelpunten bleven uit. Want ze waren altijd geblesseerd.Het nieuwe seizoen begon. De ezel dacht, laat ik 2 nieuwe spitsen halen die veel doelpunten gaan maken. Er kwam iemand uit Oostenrijk en een jongen uit de derde divisie. Beiden kunnen ze het niveau niet aan. En de ezel ging tevreden naar bed.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2025, 10:54:09
Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2025, 10:50:18
Er was eens een ezel. Die haalde Afolabi en Hilterman. Doelpunten bleven uit. Want ze waren altijd geblesseerd.Het nieuwe seizoen begon. De ezel dacht, laat ik 2 nieuwe spitsen halen die veel doelpunten gaan maken. Er kwam iemand uit Oostenrijk en een jongen uit de derde divisie. Beiden kunnen ze het niveau niet aan. En de ezel ging tevreden naar bed.

Roept een ezel... Die topper heeft wel even meer dan 2mln voor de club binnengeharkt. Lekker kortzichtig azijnpisser. We zullen zien hoe het ontwikkelt. Nu kun je weer lekker uitjanken op je azijn bedje.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2025, 10:55:53
Citaat van: Vlampiep op augustus 16, 2025, 09:18:05
Vond het best een leuke wedstrijd met een paar opvallende pareltjes waar we nog veel plezier aan kunnen beleven. Verdedigend zijn we heel goed op weg, maar het ontbeert oms aan een afmaker.
Met strijd kunnen we volgens mij best ver komen,  wat je met name in de eerste helft kon zien.
Jammer dat Diemers over de datum begint te raken, maar misschien eens even banken kan soms een speler weer doen opfrissen.

Zo denk ik er ook over. Denk dat Diemers en Balk absoluut nog kunnen verbeteren in niveau.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: wiekie1969 op augustus 16, 2025, 10:56:32
Citaat van: Destroyer op augustus 16, 2025, 10:54:09
Roept een ezel... Die topper heeft wel even meer dan 2mln voor de club binnengeharkt. Lekker kortzichtig azijnpisser. We zullen zien hoe het ontwikkelt. Nu kun je weer lekker uitjanken op je azijn bedje.

Ja, we zullen het zien.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 16, 2025, 11:06:04
Eindelijk meer mensen hier die eens gaan inzien dat Diemers geen heilige is.
Leek ook niet geheel fit. Liet zijn mannetje paar keer lopen, verspeelde echt een aantal keer de bal op knullige manier, en vertraagde het spel een aantal keer weer behoorlijk.

Had de eerste helft wel een aantal keer een goede crosspass, maar verder...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: mark1989 op augustus 16, 2025, 11:06:41
Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2025, 10:50:18
Er was eens een ezel. Die haalde Afolabi en Hilterman. Doelpunten bleven uit. Want ze waren altijd geblesseerd.Het nieuwe seizoen begon. De ezel dacht, laat ik 2 nieuwe spitsen halen die veel doelpunten gaan maken. Er kwam iemand uit Oostenrijk en een jongen uit de derde divisie. Beiden kunnen ze het niveau niet aan. En de ezel ging tevreden naar bed.

"When you judge another, you do not define them, you define yourself"

Wayne Dyer
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:07:55
3 punten zijn weer binnen, prima. Het team oogt solide, wel is scorend vermogen een dingetje. Eindstand past wel bij de lijn van vorig seizoen, het was wederom zwaarbevochten.

Sfeer was wat tam

Sfeeractie van UL was erg mooi.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Vlampiep op augustus 16, 2025, 11:10:41
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2025, 10:26:09
Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.
Bier (uilenzeik) in slappe plastic bekers en een bediening die totaal niet in staat is om snel de klant te bedienen :R
Ik weiger om de club op deze wijze te spekken en ga met mijn maten  na de wedstrijd ons laten verwennen met een "bruine fruitschaal en lekkere bijzondere biertjes.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 16, 2025, 11:10:54
Citaat van: Trainert! op augustus 16, 2025, 07:28:12

Wat zie jij in Binder?

Wat ik in Binder zie.
Een jonge die alles probeert te geven, nu nog wat ongelukkig in zijn rol maar je ziet dat hij echt wel kan voetballen.
Kleumt er echt wel in, heeft een goede techniek en is snel voor zijn postuur.
Eerste helft legde hij ook op een prima manier de bal een paar keer goed weg.
Heeft daarna de snelheid en fitheid om ook snel weer voor het doel te verschijnen.

Echter moet het team hem wel beter gaan bedienen. Eerste helft heeft hij veel onnodige meters afgelegd puur door dat de buitens geen druk gingen zetten. Daarnaast komt er geen bal van Balk aan bij hem en gaat Sjostrom continue naar binnen. Het middenveld speelt ook veelal naar de buiten ipv de spits en zelf door te schuiven. Daarin missen wij een echte 10.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: zeewolde op augustus 16, 2025, 11:12:08
Citaat van: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:07:55
3 punten zijn weer binnen, prima. Het team oogt solide, wel is scorend vermogen een dingetje. Eindstand past wel bij de lijn van vorig seizoen, het was wederom zwaarbevochten.

Sfeer was wat tam

Sfeeractie van UL was erg mooi.
het is ook zeer slecht voor de sfeer als ze achter noor al na 35 minuten weer muziek opzetten.

En nog erger dat ze niet doorhadden dat er een minuut stilte moest zijn.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 16, 2025, 11:14:47
Citaat van: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:07:55

Sfeeractie van UL was erg mooi.

Mooi dat er dingen geprobeerd worden, sinds de komst van de trommel vorig jaar is de sfeer ook beter geworden. Top!  :thumbsup

Maar...
Die bandieri's kan echt niet. Het zag er niet uit. Alle lof voor degenen die iets proberen en hun tijd, geld en energie er in stoppen, maar we zijn geen Ajax of een Groningen.

Ik zie het nut niet in van bandieri's en zwaaivlaggen tijdens de wedstrijd.  :|
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:18:55
Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2025, 11:12:08
het is ook zeer slecht voor de sfeer als ze achter noor al na 35 minuten weer muziek opzetten.

En nog erger dat ze niet doorhadden dat er een minuut stilte moest zijn.
Dat klopt. Wat mij betreft doen ze de muziek alleen voor, tijdens de rust, en na de wedstrijd aan. Dat van die minuut stilte was erg onnozel afgestemd ja...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:23:35
Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2025, 11:14:47
Mooi dat er dingen geprobeerd worden, sinds de komst van de trommel vorig jaar is de sfeer ook beter geworden. Top!  :thumbsup

Maar...
Die bandieri's kan echt niet. Het zag er niet uit. Alle lof voor degenen die iets proberen en hun tijd, geld en energie er in stoppen, maar we zijn geen Ajax of een Groningen.

Ik zie het nut niet in van bandieri's en zwaaivlaggen tijdens de wedstrijd.  :|
Bandieri's hoeven voor mij ook niet idd. Ik vind zwaaivlaggen wel mooi... Brengt wat leven op de tribune. Ik kan wel begrijpen dat andere supporters het storend vinden door het beperkte zicht wat je dan krijgt.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Yellow Army op augustus 16, 2025, 11:36:41
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2025, 10:26:09
Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.

Bier is even duur/goedkoop toch? Vorig seizoen 3 euro voor een 250ml beker en nu 6 euro voor een halve liter
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Yellow Army op augustus 16, 2025, 11:38:04
Citaat van: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:23:35
Bandieri's hoeven voor mij ook niet idd. Ik vind zwaaivlaggen wel mooi... Brengt wat leven op de tribune. Ik kan wel begrijpen dat andere supporters het storend vinden door het beperkte zicht wat je dan krijgt.

Ze moeten alleen leren om tijdens de spannende moment de vlaggen stil te houden zoals ze elders ook meestal doen
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: oost op augustus 16, 2025, 11:41:29
Amofa: 8,5 ? absolute uitblinker, heerste achterin.

Mulders: 7,5 ? geweldige tackle, goed herpakt na zwak debuut.

Rest verdediging: 7 ? solide en betrouwbaar.

Visser (middenveld): 8 ? na stroef begin echt uitstekend, niveau Souren.

Diemers: 5 ? traag terug, vertraagde spel, kost bijna de wedstrijd.

Balk: 5,5 ? werkt hard, maar te weinig rendement.

Binder: 6 ? weinig bruikbare ballen, matig positie kiezen.

Visser (spits): 7,5 ? brengt energie en gevaar, maakt verschil.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2025, 11:42:55
Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2025, 11:10:54
Wat ik in Binder zie.
Een jonge die alles probeert te geven, nu nog wat ongelukkig in zijn rol maar je ziet dat hij echt wel kan voetballen.
Kleumt er echt wel in, heeft een goede techniek en is snel voor zijn postuur.
Eerste helft legde hij ook op een prima manier de bal een paar keer goed weg.
Heeft daarna de snelheid en fitheid om ook snel weer voor het doel te verschijnen.

Echter moet het team hem wel beter gaan bedienen. Eerste helft heeft hij veel onnodige meters afgelegd puur door dat de buitens geen druk gingen zetten. Daarnaast komt er geen bal van Balk aan bij hem en gaat Sjostrom continue naar binnen. Het middenveld speelt ook veelal naar de buiten ipv de spits en zelf door te schuiven. Daarin missen wij een echte 10.

Exactly my thoughts :thumbsup
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: De Gast op augustus 16, 2025, 11:52:11
Of de buitenspelers kunnen geen spits bedienen of de spits is niet goed genoeg om bediend te worden.. ik krijg er geen vat op.

Het is nog wel vroeg uiteraard..
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2025, 12:04:22
Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Niet te vroeg voor de rust al halen, want dan is het lauw.
"Ja, maar het staat onder een warmhoudlamp".
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 12:09:28
Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l
Seizoenkaartprijzen kan de club wat aan doen. Drankprijzen hebben we gewoon aan de politiek te danken...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Yellow Army op augustus 16, 2025, 12:20:53
Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l

Bier vind ik eerlijk gezegd niet duur naar tegenwoordige maatstaven. Frisje voor 5,50 is wel erg prijzig
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 12:37:43
Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l
ga eens op een terrasje zitten bakje koffie bijna ?5,00 .
Alles wordt duurder om je heen anders moet je lekker thuisblijven met kratje bier en de wedstrijd thuis voor de tv kijken.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Eewal op augustus 16, 2025, 13:03:23
Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2025, 12:20:53
Bier vind ik eerlijk gezegd niet duur naar tegenwoordige maatstaven. Frisje voor 5,50 is wel erg prijzig
fris is idd duur, maar eerlijk is eerlijk, er zit in een flesje minimaal 2 keer zoveel dan in die lullige bekertjes eerst. Maar 4 euro zou ook genoeg zijn geweest.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: denistel op augustus 16, 2025, 13:18:35
Citaat van: oost op augustus 16, 2025, 11:41:29
Amofa: 8,5 ? absolute uitblinker, heerste achterin.

Mulders: 7,5 ? geweldige tackle, goed herpakt na zwak debuut.

Rest verdediging: 7 ? solide en betrouwbaar.

Visser (middenveld): 8 ? na stroef begin echt uitstekend, niveau Souren.

Diemers: 5 ? traag terug, vertraagde spel, kost bijna de wedstrijd.

Balk: 5,5 ? werkt hard, maar te weinig rendement.

Binder: 6 ? weinig bruikbare ballen, matig positie kiezen.

Visser (spits): 7,5 ? brengt energie en gevaar, maakt verschil.

best hoge cijfers de achterste 5 prima rest was matig tot slecht balk een bij mij 4
doet werkelijk alles verkeerd op 1 goed schot na,
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: SCC op augustus 16, 2025, 13:19:07
Goede nieuws: we missen bijna geen kansen!

Zonder gekheid: was het niet vorig seizoen (of is het al 2 seizoenen terug) dat Henk continu aangaf dat we zoveel doelkansen cre?erden en dat we daarom konden aantonen dat we goed bezig waren?
Dat gebeurt nu (en eigenlijk hele vorige seizoen) veel te weinig. Is er ergens een database/ statistieken website waarin we de expected goals per team per 90 minuten kunnen achterhalen? Ik denk echt dat we daar zorgwekkend laag scoren.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: denistel op augustus 16, 2025, 13:49:57
Citaat van: SCC op augustus 16, 2025, 13:19:07
Goede nieuws: we missen bijna geen kansen!

Zonder gekheid: was het niet vorig seizoen (of is het al 2 seizoenen terug) dat Henk continu aangaf dat we zoveel doelkansen cre?erden en dat we daarom konden aantonen dat we goed bezig waren?
Dat gebeurt nu (en eigenlijk hele vorige seizoen) veel te weinig. Is er ergens een database/ statistieken website waarin we de expected goals per team per 90 minuten kunnen achterhalen? Ik denk echt dat we daar zorgwekkend laag scoren.

over vorig seizoen 1 van de hoogsten denk ik zelf maar ja doelpogingen win je geen wedstrijden mee
ze moeten er in daar gaat het om als je 6 pogingen hebt en er gaan 3 in dan krijg je bij de tellingen 6 pogingen
maar als je 3-0 verliest maar zelf wel 17 doelpogingen hebt krijg je er 17 zegt allemaal maar weinig volg
ens mij
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Vlampiep op augustus 16, 2025, 14:28:52
Vond Yoram vd Veen gisteren goed invallen. Een paar leuke acties en doelpogingen. Jammer dat Dieperink onterecht zijn schitterende passeer actie af floot, want dan kwam hij alleen voor de keeper.
Lijkt mij een speler die op de deur klopt en een re?le concurrent wordt voor Oscar, want deze jongen heeft alles wat je van een linkervleugelspeler mag verwachten.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bernardo op augustus 16, 2025, 14:52:21
Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l

Fris is wel echt duur, bier was vorig jaar ook al 5,50.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 16, 2025, 16:19:27
Wat een gezeur over de prijzen, je bent toch een avondje uit? In het theater zit je toch ook niet over de drankprijzen te zeuren.
Bij normaal gebruik vallen de kosten best wel mee. Als je veel wilt zuipen wordt het duur jah..maar daar kies je zelf dan voor.
Er moet verdiend worden in onze nieuwe toko.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 16:42:46
Citaat van: Vlampiep op augustus 16, 2025, 14:28:52
Vond Yoram vd Veen gisteren goed invallen. Een paar leuke acties en doelpogingen. Jammer dat Dieperink onterecht zijn schitterende passeer actie af floot, want dan kwam hij alleen voor de keeper.
Lijkt mij een speler die op de deur klopt en een re?le concurrent wordt voor Oscar, want deze jongen heeft alles wat je van een linkervleugelspeler mag verwachten.
van der Veen is dus verder dan Kooistra?.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: fred op augustus 16, 2025, 16:58:07
Die donatie containers stonden ook niet in de omloop.
Slimme actie van die gang van zaken om pas de tweede ronde gratis biertje te geven.

En geef mij het oude kvc personeel maar weer terug. Wat een onnozel en traag volk nu...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: rvw op augustus 16, 2025, 17:04:42
Dat personeel achter de bar op Oost kan het niet aan, zou ik maar een klacht over sturen naar cambuur .
Zei kunnen dat communiceren  met de cateraar.
Wij zijn van de koffie maar ook dat gaat zo traag als dikke stront.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Mp op augustus 16, 2025, 17:20:25
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 16, 2025, 16:19:27
Wat een gezeur over de prijzen, je bent toch een avondje uit? In het theater zit je toch ook niet over de drankprijzen te zeuren.
Bij normaal gebruik vallen de kosten best wel mee. Als je veel wilt zuipen wordt het duur jah..maar daar kies je zelf dan voor.
Er moet verdiend worden in onze nieuwe toko.

Daar gaat het juist om, Cambuur verdiend er niks aan want de horeca rechten zijn verkocht.

6 euro voor een plastic beker half schuim (tappen kunnen ze niet) vind ik dan veel geld. Dit kun je niet vergelijken met een theater, eerder met een feesttent.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: fred op augustus 16, 2025, 17:29:23
Dat gang van zaken huurt toch ruimtes in het stadion dus neem aan dat cambuur hier geld voor krijgt ? Geef mij de oude bier hokken maar weer.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2025, 17:44:03
Citaat van: fred op augustus 16, 2025, 17:29:23
Dat gang van zaken huurt toch ruimtes in het stadion dus neem aan dat cambuur hier geld voor krijgt ? Geef mij de oude bier hokken maar weer.

Mij niet, maar de oude vrijwilligers zie ik graag terug
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 18:21:19
Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 16:42:46
van der Veen is dus verder dan Kooistra?.
Vind ik niet maar omdat Balk maar blijft staan (etalage) krijgt Kooistra weinig speeltijd
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 16, 2025, 18:52:39
Citaat van: Mp op augustus 16, 2025, 17:20:25
Daar gaat het juist om, Cambuur verdiend er niks aan want de horeca rechten zijn verkocht.

6 euro voor een plastic beker half schuim (tappen kunnen ze niet) vind ik dan veel geld. Dit kun je niet vergelijken met een theater, eerder met een feesttent.

Cambuur krijgt een percentage van de omzet. Dat vertelde van der belt tijdens de rondleiding voor sponsoren
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 19:13:13
Citaat van: Destroyer op augustus 16, 2025, 17:44:03
Mij niet, maar de oude vrijwilligers zie ik graag terug
nou er lopen nog genoeg vrijwilligers rond hoor en ook nog oud en niet versleten  :D
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Johan-12 op augustus 16, 2025, 19:23:37
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 18:21:19
Vind ik niet maar omdat Balk maar blijft staan (etalage) krijgt Kooistra weinig speeltijd
Denk ik op dit moment wel.
Vanmiddag speelde Kooistra op links, en Henstra op rechts.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2025, 20:03:46
Vd Veen is ook de oudste, dan Kooistra dan Henstra. Vd Veen moet nu ook aanhaken dit seizoen, de andere hebben nog genoeg tijd.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Johan-12 op augustus 16, 2025, 20:47:38
Citaat van: Bankzitter op augustus 16, 2025, 20:03:46
Vd Veen is ook de oudste, dan Kooistra dan Henstra. Vd Veen moet nu ook aanhaken dit seizoen, de andere hebben nog genoeg tijd.
Gisteren stond Baouf achterin, 18 jaar en fysiek al sterk genoeg.Kooistra, Henstra en vd Veen zijn volgens mij net zo oud om zelfs al iets ouder.

Ik vind wat dat betreft de spelers uit onze 021 nog veel meer als jeugdspelers overkomen.De meesten missen fysiek nog wel wat.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2025, 23:25:23
Er zijn altijd uitzonderingen. Seedorf was met 16 al een volwassen speler.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: nee,wel? op augustus 16, 2025, 23:32:13
Citaat van: fred op augustus 16, 2025, 16:58:07
Die donatie containers stonden ook niet in de omloop.
Slimme actie van die gang van zaken om pas de tweede ronde gratis biertje te geven.

En geef mij het oude kvc personeel maar weer terug. Wat een onnozel en traag volk nu...

datzelfde volk staat oek bij dkv achter de tap,voor diegenen die daar weest binne met onze uutwedstried jum wete hoelang je dear staan te wachten op n pint en wat er foor deur mut gaan
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: De Gast op augustus 17, 2025, 00:12:38
Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 12:37:43
ga eens op een terrasje zitten bakje koffie bijna ?5,00 .
Alles wordt duurder om je heen anders moet je lekker thuisblijven met kratje bier en de wedstrijd thuis voor de tv kijken.

Dan is de prijs bij ons clubje toch prima met 2,-? Normale prijs, het kan dus wel.

Ik kom er verder ook niet om bier te zuipen dus dat scheelt.. maar je krijgt het idee dat de winstmarge groter en groter wordt en dat je dus meer en meer wordt uitgemolken. Ik pas daar echt voor. Gek aanstekerij is het bijna.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Inferno-058 op augustus 17, 2025, 13:29:06
Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 19:13:13
nou er lopen nog genoeg vrijwilligers rond hoor en ook nog oud en niet versleten  :D
Ze zijn op Noord amper zichtbaar
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 17, 2025, 13:37:54
Citaat van: Inferno-058 op augustus 17, 2025, 13:29:06
Ze zijn op Noord amper zichtbaar
klopt zijn nu op Oost/zuidtribune zichtbaar.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 17, 2025, 14:43:34
Het is wel een gemier met dat statiegeld, je moet een keer extra in de rij om je munt weer te krijgen. Daar kun je toch ook makkelijk een apart inleverpunt voor inrichten.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 17, 2025, 14:45:11
Kreeg wel een gratis cola bb.
Vroeg netjes of ik moest bijbetalen maar van die meid snapte daar helemaal niks van...
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: YellowBlue op augustus 17, 2025, 19:28:50
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 17, 2025, 14:43:34
Het is wel een gemier met dat statiegeld, je moet een keer extra in de rij om je munt weer te krijgen. Daar kun je toch ook makkelijk een apart inleverpunt voor inrichten.
iets langer blijven hangen, geen rijen meer te bekennen.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Specuveter op augustus 17, 2025, 20:31:05
Nog even terug naar begin vd wedstrijd
Beetje blauw en gele rook
En ja hoor.....staken :_schater
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2025, 20:57:33
Het is mooi om te zien dat R?lke tussen de linies met de bal het tempo steeds versnelt. Dat moet als je goals wilt maken.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: zeewolde op augustus 17, 2025, 20:58:54
Citaat van: Specuveter op augustus 17, 2025, 20:31:05
Nog even terug naar begin vd wedstrijd
Beetje blauw en gele rook
En ja hoor.....staken :_schater
staken sloeg echt helemaal nergens op
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: zeewolde op augustus 17, 2025, 20:59:30
Citaat van: sunderland op augustus 17, 2025, 20:57:33
Het is mooi om te zien dat R?lke tussen de linies met de bal het tempo steeds versnelt. Dat moet als je goals wilt maken.
viel mij ook op.
Soms door een dribbel , maar meestal door 1 x raken
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: hobbes op augustus 17, 2025, 21:07:31
Citaat van: Specuveter op augustus 17, 2025, 20:31:05
Nog even terug naar begin vd wedstrijd
Beetje blauw en gele rook
En ja hoor.....staken :_schater

Had het idee dat hij even af wilde wachten of het veld niet vol rook kwam te staan.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Galdiano op augustus 17, 2025, 22:34:35
Citaat van: Specuveter op augustus 17, 2025, 20:31:05
Nog even terug naar begin vd wedstrijd
Beetje blauw en gele rook
En ja hoor.....staken :_schater

Nieuw protocol las ik ergens. Ook al zou een fakkel afgestoken worden, dan moet men naar de zijkant. Het slaat helemaal nergens op.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Bob Paisley op augustus 17, 2025, 23:20:15
Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2025, 11:36:41
Bier is even duur/goedkoop toch? Vorig seizoen 3 euro voor een 250ml beker en nu 6 euro voor een halve liter

Het is 0,4 liter   Kijk maar op de beker
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Huizen op augustus 18, 2025, 09:58:56
Volgens mij mag Gang van Zaken na deze wedstrijd nog een flinke evaluatie ronde houden.

- Personeel wist zich geen raad met de munten
- Er waren op Oost al flink wat bierrapers bezig die dachten dat ze 1,50 per ingeleverd bekertje konden verdienen
- De bekers zijn fraude gevoelig (standaard plastic)
- Veel mensen kregen 1e rondje gratis i.p.v. 2e
- Weinig of geen (?) inleverpunten voor je lege flesje/beker

Daar mag nog een vergadering over gehouden worden. Overigens is 5,50 (en 7 euro inclusief statiegeld) voor een flesje Cola wel echt aan de hoge kant.
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Klaasre1974 op augustus 18, 2025, 10:43:03
Dus op een flesje drinken zit 1.50 statiegeld en je bent dus verplicht om die in te leveren in het stadion ipv in een supermarkt
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: justremco op augustus 18, 2025, 11:52:42
Volgens mij zit er op het flesje ?maar? 0,15 cent maar ik kan het mis hebben. Zijn exact dezelfde flesjes als in de supermarkt
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: El FLaco op augustus 18, 2025, 11:59:41
We kunnen wel constateren dat het achterin meer dan goed zit

Backs prima
Centraal Baouf & Amofa meer dan goed voor ons
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Huizen op augustus 18, 2025, 12:00:09
Met de blauwe munt is de plastic beker gratis (normaal ? 1,50 statiegeld)

In het stadion dus 1,50.

40 bekers verzamelen is 60 euro  :devil
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: hobbes op augustus 18, 2025, 12:32:28
Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 12:00:09
Met de blauwe munt is de plastic beker gratis (normaal ? 1,50 statiegeld)

In het stadion dus 1,50.

40 bekers verzamelen is 60 euro  :devil

Of even langs de Makro rijden
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Noordcambuur op augustus 19, 2025, 15:28:05
3 spelers van Cambuur in elftal van de week :thumbsup

Diemers,Amofa en Jansen  |:)
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 19, 2025, 15:36:40
Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2025, 15:28:05
3 spelers van Cambuur in elftal van de week :thumbsup

Diemers

Baouf,Amofa en Jansen  |:)

Even aangepast op de werkelijkheid
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Lore op augustus 19, 2025, 15:41:10
Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2025, 15:28:05
3 spelers van Cambuur in elftal van de week :thumbsup

Diemers,Amofa en Jansen  |:)

Amofa eens, wat een sterkte wedstrijd
Jansen was prima, maar ook niet zo heel erg onderscheidend toch? Daarvoor was Oss niet goed genoeg
Diemers, genoeg over gezegd.

Maar met drie spelers in het elftal van de week gaan ze nog denken dat het een hele goede westrijd was,
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: Specuveter op augustus 19, 2025, 15:56:48
Lekker dan...3 spelers in elftal vd week
Gaan ze inderdaad weer naast hun schoenen lopen
Word weer een kansloze nederlaag tegen Jong Az :_schater
Titel: Re: Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2025, 16:18:19
Citaat van: Specuveter op augustus 19, 2025, 15:56:48
Lekker dan...3 spelers in elftal vd week
Gaan ze inderdaad weer naast hun schoenen lopen
Word weer een kansloze nederlaag tegen Jong Az :_schater
dat gebeurt idd dan altijd. Dusss geen winst kunnen we al invullen