Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Gelukkig kunnen de statiegeld bekers gedoneerd worden voor sfeer  |:)

YellowBlue


Arno A

Jonker en Berkhout geschorst. Priem vervanger?

666

Citaat van: Arno A op augustus 12, 2025, 02:43:59
Jonker en Berkhout geschorst. Priem vervanger?

Priem is er nog niet aan helemaal aan toe zoals ik hem in de voorbereiding heb gezien...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2025, 15:55:40
Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.

Ik denk dat dit Cambuur geld gaat kosten, even spontaan een aantal biertjes halen wordt dan wel minder is mijn vermoeden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

debaas058

Citaat van: siepelsjeu op augustus 11, 2025, 22:01:36
Gelukkig kunnen de statiegeld bekers gedoneerd worden voor sfeer  |:)

Yep, hopelijk wordt dat rijkelijk gedaan  :D
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

papier

Citaat van: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 20:52:58
Wat een onzinnig idee weer, ook weer typisch Nederland

Prima idee joh, scheelt enorm veel bende. Werk in legio stadions prima dus dat gaat hier ook wel zo zijn. Beste zou zijn als je gewoon voorafgaand een muntje krijgt die je kan inwisselen voor een beker. Zo gaat dat bij concerten vaak ook.

Andy King

Citaat van: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 20:52:58
Wat een onzinnig idee weer, ook weer typisch Nederland

Nee, niet waar. Ook in het buitenland. Deze vakantie in Frankrijk hetzelfde.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op augustus 12, 2025, 02:43:59
Jonker en Berkhout geschorst. Priem vervanger?
Baouf in de basiself vrijdag

Noordcambuur


Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op augustus 12, 2025, 16:13:00
Noordtribune is uitverkocht  :thumbsup
Ondanks de vakantietijd toch een 12/13000 lui verwacht ik.
Zou zeer netjes zijn.

Lore

#71
Citaat van: Zuid1991 op augustus 12, 2025, 16:36:53
Ondanks de vakantietijd toch een 12/13000 lui verwacht ik.
Zou zeer netjes zijn.

Op papier meer hoop ik.

Minimaal 9:000 seizoenkaarten
Minimaal 1.500 sponsorkaarten
Minimaal    400 skybox kaarten
Totaal.     10.900

Maar dat was een update van al ruim geleden

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 12, 2025, 16:36:53
Ondanks de vakantietijd toch een 12/13000 lui verwacht ik.
Zou zeer netjes zijn.
nou zijn veel nog beschikbaar zeker oosttribune vak 21 en zuidtribune ook nog veel beschikbaar.

upweer

Waarom krijgt niet iedereen eerst een munt (heb je alle sk houders ook gehad)

rudie

Als iedereen een munt krijgt schiet het zijn doel (weerhouden van gooien, want kost statiegeld) wat voorbij lijkt me....