Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou eerste thuiswedstrijd met 3 nieuwe spelers erbij ik ga voor de winst.

Holwerd voor Cambuur

#1
Eindelijk weer naar het stadion! 25 graden, heerlijk |:)

*Edit, iets meer bij de sfeer hier passend:
Pfff, met lood in de schoenen naar het stadion. Veel te heet. Het bier zal wel warm zijn en 99% kans op verlies  ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

De druk staat er al op, niet winnen is desastreus

mindra

zelfde opstelling als vandaag want zijn jongens hebben goed getraind.... let op 0-1 en 0 schoten op doel

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Citaat van: Inferno-058 op augustus 08, 2025, 23:32:53
De druk staat er al op, niet winnen is desastreus

Voor wie. Voor jou? Voor de club? Voor Henk? Voor Leeuwarden? Voor de supporters?

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 22:12:25
Nou eerste thuiswedstrijd met 3 nieuwe spelers erbij ik ga voor de winst.

Succes bij Sneek Wit Zwart.


Arno A


Oud Cambuur

nee heeft nog 2 wedstrijden schorsing denk dat Priem de vervanger wordt

Bernardo


Trainert!

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 09:13:24
nee heeft nog 2 wedstrijden schorsing denk dat Priem de vervanger wordt

Als Priem de vervanger wordt, kun je deze ook wel schriftelijk afdoen. Wat een armoede

Derkx R.H.

Citaat van: Trainert! op augustus 09, 2025, 09:36:16
Als Priem de vervanger wordt, kun je deze ook wel schriftelijk afdoen. Wat een armoede
Net als al die armoedige post van jou...met hele beperkte kennis. Jermoumi gaat dan centraal spelen als Baouf nog niet kan..

michello

Deed ie gisteren ook al (Jermoumi)..
Die gaat ook rechtsback worden als hij fit is en we centraal compleet zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 09, 2025, 09:36:16
Als Priem de vervanger wordt, kun je deze ook wel schriftelijk afdoen. Wat een armoede
blijf je lekker thuis kerel mooi bij je vrouwtje  8P