Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op augustus 14, 2025, 18:01:19
balk weer gewoon als buiten man man wut weer een zware avond morgen

Makkie juh!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Vind het ook maar onlogisch allemaal, maar we zullen zien hoe het uitpakt. Diemers er naast zetten gaat Henk never niet doen. Morgen na de wedstrijd weten we of dit experiment geslaagd is en kunnen we spelers de hemel in prijzen  of afbranden

Noordcambuur

Komop mannen knallen en speel je kapot en vecht voor club er zitten genoeg spelers op de bank .

Noordcambuur

Oosttribune en zuidtribune nog lang niet vol?.

sunderland

Top Oss moet je gewoon oprollen toch, waar hebben we het over

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 21:59:23
Top Oss moet je gewoon oprollen toch, waar hebben we het over
zo zit het er vol op knallen  :zweep

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 20:20:47
Oosttribune en zuidtribune nog lang niet vol?.
Het noorden zit nog midden in de vakantie.
Heeft degelijk invloed.
Valt mij nog mee, nog een 900 kaarten in verkoop, morgen nog verkoop.
Dus 12000.

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op augustus 14, 2025, 17:00:00
Visser op ?6? ken niet!
Is het jonkje fysiek en mentaal totaal niet aan toe.

Waar basseer je dit op? Geef hem een kans.
Het wordt ook eens tijd dat Kooistra en Henstra kansen krijgen. Onbegrijpelijk dat die zo weinig minuten maken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Citaat van: Galdiano op augustus 14, 2025, 23:27:00
...
Het wordt ook eens tijd dat Kooistra en Henstra kansen krijgen. Onbegrijpelijk dat die zo weinig minuten maken.

Ja daar ben ik het wel mee eens. Een van de twee een keer laten starten. Ipv steeds met Balk te beginnen. Balk kan er dan inkomen als we voor staan.

Trainert!

Matchday!

Een zeer hard hoofd in dat we deze over de streep trekken. Je moet er niet aan denken om 0 uit 2 te hebben.


Arno A

Citaat van: Trainert! op augustus 15, 2025, 00:05:18
Matchday!

Een zeer hard hoofd in dat we deze over de streep trekken. Je moet er niet aan denken om 0 uit 2 te hebben.

Wie weet wie weet. Als hart onder de riem; TOP won afgelopen seizoen nul keer uit. En wij hebben dit jaar thuis nog geen competitiewedstrijd verloren. Het zijn maar statistieken ik weet het....

Galdiano

Sjors zal er alles aan doen om hier weer een punt vandaan te halen.
Verwacht weer een oer saaie pot.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CaseP

Visser op 6 is merkwaardig. Had vorige week niet echt een idee wat hij aan het doen was volgens mij, liep maar wat rond. Souren speelde tijdens Excelsior een prima pot en tegen Dordrecht een voldoende - kwalitatief veel beter dan Visser. Had een middenveld met Diemers-Souren-Rolke graag willen zien vanavond met Sojstrand - Binder - Henstra/Kooistra op de buiten. Schat in dat we dat ergens begin tweede helft alsnog gaan zien  ;) |:)

Mp

In een wedstrijd waar nu al een zekere ?druk? op staat (staat het altijd wel, maar je wilt niet met 0 uit 2 beginnen), vind ik de keuze voor Visser vs Souren erg gewaagd.Met Souren haal je behoorlijk kkd ervaring eruit. We gaan zien hoe het uitpakt, maar Henk neemt erg veel risico. Ook het afbraak risico voor Visser zelf mocht het niet goed gaan.

De Gast

Wie je ook opstelt we zijn op alle posities beter ga ik vanuit.

Het enige dat ons van een simpele 3-0 afhoudt is weer dat niemand even die bal tegen de touwen kan rossen waardoor het spel weer onrustiger en slechter wordt.
Het gebrek aan scorend vermogen is gewoon een garantie voor frustraties en een zaadpot.