Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

oost

We gaan het wel zien, souren heeft misschien wel 200 kkd duels gespeeld maar is ook wisselvallig. Bovendien heb ik het idee dat Cambuur op dit moment zijn (top) is. Dan is het niet verkeerd een talentje de kans te geven die misschien wel beter en hoger kan spelen dan cambuur op dit moment.
Als we er vanavond afgaan ben ik natuurlijk de eerste die hem gaat afbranden  :zweep

Leeuwarden058

Is Souren niet fit of gepasseerd? Vind hem altijd wel degelijk spelen, niet de minste. Middenveld Diemers, Souren en Vd Sande is prima voor KKD Begrippen

Scc0511

Onbegrijpelijk als ie Souren er naast zou zetten, als dit verkeerd uitpakt heb je de poppen aan het dansen.

Robinho

En gewoon maar Balk weer opstellen echt niet te geloven meer dit

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Robinho op augustus 15, 2025, 11:00:12
En gewoon maar Balk weer opstellen echt niet te geloven meer dit

Topscorer vorig seizoen: Tuurlijk stel je die op. Die jonkies hebbenimmers nog niks bewezen
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Dat we hier al moeten vrezen voor puntverlies tegen Top Oss zegt wel genoeg...

Inferno-058

Citaat van: Andy King op augustus 12, 2025, 11:00:52
Nee, niet waar. Ook in het buitenland. Deze vakantie in Frankrijk hetzelfde.
Wel met harde bekers, niet van die fragiele wegwerpbekers...

Oud Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op augustus 15, 2025, 11:10:43
Speelden tegen MVV leuk voetbal met veel druk op de bal als je dan ziet hoe stroperig wij speelden tja ook Henk is er niet gerust op volgens mij denk ook niet dat ze vanavond de bus parkeren na hun eerste wedstrijd te hebben gezien.

Korezev

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2025, 11:04:29
Topscorer vorig seizoen: Tuurlijk stel je die op. Die jonkies hebbenimmers nog niks bewezen
Wanneer moeten de jonkies zich dan bewijzen, bij zo nu en dan een invalbeurt?
Laat ze eerst eens 3 of meer wedstrijden vanaf het begin spelen en dan mag jij oordelen.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op augustus 15, 2025, 11:10:43
4-1 je

sunderland

Citaat van: Leeuwarden058 op augustus 15, 2025, 10:37:26
Is Souren niet fit of gepasseerd? Vind hem altijd wel degelijk spelen, niet de minste. Middenveld Diemers, Souren en Vd Sande is prima voor KKD Begrippen
dat had ik ook voor ogen. Souren speelt zo met de handrem omdat Diemers ook steeds zijn man laat lopen. Ik meende dat Diemers hoger op het veld zou spelen maar daar lees en hoor ik niemand meer over. Ben van mening dat er een paar waaronder Souren en Diemers totaal niet in hun kracht worden gebracht. Daar zou ik eerst eens naar zien en dan past de rest zich maar aan en niet andersom zoals nu

Proppie

Lijkt mij juist goed om eens wat op het middenveld te proberen. Souren speelt goed maar middenveld loopt nog niet echt. Diemers speelt zelf niet graag hoog op het veld, was hij laatst in Hertenkamp erg duidelijk over.

Zin in vanavond, wordt mooie overwinning uiteraard!!

666

Citaat van: Proppie op augustus 15, 2025, 12:40:10
Lijkt mij juist goed om eens wat op het middenveld te proberen. Souren speelt goed maar middenveld loopt nog niet echt. Diemers speelt zelf niet graag hoog op het veld, was hij laatst in Hertenkamp erg duidelijk over.

Zin in vanavond, wordt mooie overwinning uiteraard!!

Dan spelen we verkapt met 2 zessen en iedereen verwacht iets anders. Of je zet het neer met 2 zessen of je wisselt 1 van deze 2 en hersteld dit.
Iemand anders op de positie van Souren heb je weer hetzelfde als Diemers te laag op het veld speelt.
Als hij zo graag laag wil spelen zou ik Diemers op de 6 zetten.

En voor vanavond hoop ik dat ze lekker gaan voetballen, is al een tijd geleden dat ze ons hebben vermaakt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

mark1989

Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Korezev op augustus 15, 2025, 11:54:05
Wanneer moeten de jonkies zich dan bewijzen, bij zo nu en dan een invalbeurt?
Laat ze eerst eens 3 of meer wedstrijden vanaf het begin spelen en dan mag jij oordelen.

Oke baas.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021