Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

KlinkHamer


Souren speelt niet, dus....
Het team stelt altijd het beste team op, dat heeft niet zoveel te maken met een trainert .
Dat is altijd zo geweest, kan een laptop weinig aan veranderen.
Met veel nieuw bloed lopen die gasten nu een paar weken wat aan elkaar te ruiken .
Dat gezeur over Henk of Mark, hou toch eens op.

Tuurlijk willen we Henkievoetbal zien, Henkie ook.
Tuurlijk willen we strijd en passie, Mark ook.
Ga achter je ploeg staan en geef ze een paar weken.

Proppie


Kuzmanovic-Apeldoorn

We winnen vandaag en krijgen een fantastisch team dit seizoen
Henk, held, bedankt

zeewolde


Scc0511

#169
Citaat van: KlinkHamer op augustus 15, 2025, 17:16:25
Souren speelt niet, dus....
Het team stelt altijd het beste team op, dat heeft niet zoveel te maken met een trainert .

Henkievoetbal zien? Is al 2.5 jaar drama. Maar goed, hopelijk een top seizoen. :thumbsup
Dat is altijd zo geweest, kan een laptop weinig aan veranderen.
Met veel nieuw bloed lopen die gasten nu een paar weken wat aan elkaar te ruiken .
Dat gezeur over Henk of Mark, hou toch eens op.

Tuurlijk willen we Henkievoetbal zien, Henkie ook.
Tuurlijk willen we strijd en passie, Mark ook.
Ga achter je ploeg staan en geef ze een paar weken.

Henkievoetbal zien haha. Al 2.5 jaar drama sinds die geen tactisch goeie assistent heeft.

Korezev


Trainert!

Prachtige aanval waar de 1-0 uit voort komt. Mooi ingeschoten.
Fanatieke eerste 20 minuten, hierna werden we weer in slaap gesust.

Oud Cambuur

Top graaft zich dus niet in dat had de ts goed gezien. Daan Visser op 6 ik zie het niet net zo min als Binder, Kian er maar in

zeewolde

Binder moet meer ingespeeld worden. Doet het best aardig.

En wat is R?lke goed!

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2025, 21:02:29
Binder moet meer ingespeeld worden. Doet het best aardig.

En wat is R?lke goed!
Aardig ?? Heeft nog geen bal geraakt

Leovardiascc



Oud Cambuur

Amofa man van de wedstrijd, Mulders prima revanche. Spits positie andermaal een probleem Visser deed het beter als Binder ook verdedigend.

Oud Cambuur

Overigens Baoef ook uitstekend ondanks zijn leeftijd ook veel rustiger dan Berkhout

Destroyer

Ik vind het nu al lekkerder staan dan vorig jaar hoor. Moet nog even i slijten maar positief gevoel. Nog even op scherp in de 16!
** Poolwinner 18/19 - 21/22