Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: Korezev op augustus 15, 2025, 11:54:05
Wanneer moeten de jonkies zich dan bewijzen, bij zo nu en dan een invalbeurt?
Laat ze eerst eens 3 of meer wedstrijden vanaf het begin spelen en dan mag jij oordelen.

Drie wedstrijden? En als we dan 3x verliezen? Dan heb je de poppen aan het dansen.

Galdiano

Citaat van: Proppie op augustus 15, 2025, 12:40:10
Diemers speelt zelf niet graag hoog op het veld, was hij laatst in Hertenkamp erg duidelijk over.


En vorig jaar gaf hij aan juist hoger te willen spelen, maar dat het team om een meer controlerende rol vroeg.
Diemers weet ook niet wat hij wil...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 12:56:05
En vorig jaar gaf hij aan juist hoger te willen spelen, maar dat het team om een meer controlerende rol vroeg.
Diemers weet ook niet wat hij wil...

Volgens mij gaf ie in het interview vooral aan dat men niet moet verwachten dat hij diepgaande 10 is. Die veel diepte loop acties maakt. Omdat ie dat nooit echt is geweest en zeker als je ouder wordt dat nog lastiger.
Het probleem is alleen wel dat Cambuur op die positie hoog op het veld iemand wil hebben die wel die diepte sprints maakt. In sommige wedstrijden zal het prima kunnen. Zoals vanavond tegen Top Oss kan Diemers prima op 10 spelen denk ik. Eventueel naast Rolke.

De Gast

Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.

Waarom zou Sjors vanavond wel willen voetballen inderdaad. Bus parkeren en met 1 of 3 punten vertrekken zal het motto worden.

Oud Cambuur

Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.
De ts gaat er vanuit dat ze dit juist niet gaan doen en de druk er bij Cambuur op gaan zetten. We gaan het vanavond zien

Arno A

Tja Ultee .... Het wordt toch geen Mourinho - Feyenoord saga?


Huizen

Citaat van: Arno A op augustus 15, 2025, 14:16:21
https://cambuur.nl/nieuws/programmaboekje-sc-cambuur-top-oss-3/

Mooi gebaar toch?  _O_

Krijg altijd zwaar nostalgische gevoelens van een programmaboekje. Mooi die vragenlijst met Kian :D

Sonnema

Citaat van: Galdiano op augustus 14, 2025, 23:27:00
Waar basseer je dit op? Geef hem een kans.
Het wordt ook eens tijd dat Kooistra en Henstra kansen krijgen. Onbegrijpelijk dat die zo weinig minuten maken.

Heb je vorige week even gezien hoe hij door de mand viel, elke keer te laat en positioneel staat hij ook elke keer niet goed. Als de ruimtes te groot worden loopt hij als een kip zonder kop rond. En Balk laat hij spelen want er is gewoon interesse voor hem. Zou maar wat meer kritisch zijn op onze aanvoerder. Zonder hem uit bij Vitesse stond het goed en was het fijn om te zien, en de score viel ook nog eens goed uit.

sunderland

Citaat van: 666 op augustus 15, 2025, 12:46:51
Dan spelen we verkapt met 2 zessen en iedereen verwacht iets anders. Of je zet het neer met 2 zessen of je wisselt 1 van deze 2 en hersteld dit.
Iemand anders op de positie van Souren heb je weer hetzelfde als Diemers te laag op het veld speelt.
Als hij zo graag laag wil spelen zou ik Diemers op de 6 zetten.

En voor vanavond hoop ik dat ze lekker gaan voetballend, is al een tijd geleden dat ze ons hebben vermaakt.
je moet tegenwoordig niet meer teveel in zessen of andere cijfers gaan denken. Het is maar net hoe je het invult. Met 2 zessen kun je ook prima vooruit voetballen, misschien nog beter ook. Het gaat vooral om de spel opvatting. Intensiteit en tempo is zo belangrijk in de eerste div

sunderland

Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.
dat verwacht ik ook, dat Henk anders verwacht vind ik vreemd

Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 12:56:05
En vorig jaar gaf hij aan juist hoger te willen spelen, maar dat het team om een meer controlerende rol vroeg.
Diemers weet ook niet wat hij wil...

Er zit toch ook nog wel wat tussenin? Hij stond vorig seizoen bijna tussen de CVs in.

Lore

Citaat van: mark1989 op augustus 15, 2025, 12:48:39
Top Oss zal vol op de verdediging gaan spelen. Met 5 man achterop en dan gokken op 1 of 2 uitbraken.
Ze zullen compleet anders spelen dan afgelopen week tegen MVV. Dus de hoop dat Top Oss hier komt om een leuke wedstrijd te maken heb ik niet.
Sjors zal er alles aan willen doen om het stadion 90 minuten lang stil te krijgen.

Ik denk het ook. Dus zelfs als wij winnen is het waarschijnlijk dat het een saaie wedstrijd wordt. Ben benieuwd naar de reacties, maar dit kan je al redelijk invullen

nee,wel?

eerste helft weer gesapigheid troef, tikkie breed tikkie terug tikkie breed door de midden bal kwiet 0-1 dan mut er repareerd wurre en wurdt ut helemaal nix......nou ja at ut bier maar koud is..........

iets met INTENSITEIT :clint   fijne wedstried allemaal

Holwerd voor Cambuur

3-0 na 10 minuten en 7-1 eindstand lijkt me leuker
SC Cambuur Kampioen 2019-2021