Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Daan Visser voor Nicky Souren, niet mijn keuze.

Galdiano

Binder jaagt wel door, maar als de buitens dit ook niet doen heeft het helaas geen zin. Binder gaat er wel komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: PePe op augustus 15, 2025, 23:47:45
Daan Visser voor Nicky Souren, niet mijn keuze.

Mijne ook niet. Maar dat komt ook omdat ik een (eigenlijk nergens op gebaseerd) groot vertrouwen in Souren heb.
Altijd degelijk; geen gekke dingen. Soort Erik Bakker
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2025, 22:43:41
En Balk hard gewerkt, maar er kwam weinig goeds vandaan.

Ballen die er vorig seizoen inwaaiden, vielen nu niet. Dan is Balk snel vrij nutteloos op de buiten helaas.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 23:50:48
Binder jaagt wel door, maar als de buitens dit ook niet doen heeft het helaas geen zin. Binder gaat er wel komen.
Ja thuiskomen maar wat is die voetballende zwak dat visser die uit de 3de divisie komt meer brengt zowel aanvallend als verdedigend zegt genoeg.

HansKazan

Niet hoogstaand. Maar het doet me goed om zoveel bijtertjes in de selectie te zien. Zo trek je dit soort wedstrijden over de streep en daar ontbrak het vorig jaar aan. Het centraal verdedigende duo is echt een verademing. 

ChantiSCC

Baouf samen met Amofa echt beesten. Berkhout kan wel lekker op het bankje zitten. D. Visser niet slecht, maar echt niet beter dan Souren. Kian nu al held van de selectie, ondanks het probleem dit seizoen weer zit op de nummer 9. Zonde.. met een echt goeie spits doe je mee.. met deze selectie zou behalen van playoffs al goed zijn en dan maar kieke.. NAC, Telstar zijn ook zo gepromoveerd.

denistel

genoten van onze verdediging gaven zeer weinig weg en anders
was onze keeper er nog,voorin had je het eerder af moeten maken,

op naar jong az

Trainert!

Citaat van: ChantiSCC op augustus 16, 2025, 02:41:58
Baouf samen met Amofa echt beesten. Berkhout kan wel lekker op het bankje zitten. D. Visser niet slecht, maar echt niet beter dan Souren. Kian nu al held van de selectie, ondanks het probleem dit seizoen weer zit op de nummer 9. Zonde.. met een echt goeie spits doe je mee.. met deze selectie zou behalen van playoffs al goed zijn en dan maar kieke.. NAC, Telstar zijn ook zo gepromoveerd.


Kian de held van de selectie? waar op gebaseerd? heeft geen pepernoot geraakt na zijn invalbeurt.



Trainert!

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2025, 23:50:48
Binder jaagt wel door, maar als de buitens dit ook niet doen heeft het helaas geen zin. Binder gaat er wel komen.


Wat zie jij in Binder?

michello

Mindere versie van Hemmen. Het is nog wel vroeg om hem nu al af te schrijven. Hij oogt wel sterk, maar daardoor ook weer heel houterig. Vind hem wel weer redelijk snel voor zijn postuur. Lijkt me wel een koele kikker in de afronding, maar heeft iig gisteren weinig echte kansen gekregen.

Noordcambuur

Even een vraagje hier kunnen we ook een keer zonder Diemers spelen wat vertraagd hij het spel en dan nog zijn corners phoeee niet best.
Haal Diemers er een keer uit dan wil ik het wel eens zien.

Sonnema

Eerste 10 minuten was het leuk, je komt op 1-0 en daarna zakken we weer in. Centraal achterin zit het goed in elkaar, middenveld met hopelijk Vd Sande, Diemers, Souren zou de voorkeur hebben. Kian viel lekker in samen met vd Veen. Je gaat de 2e helft met 2 spitsen spelen en dan ook nog met 2 dezelfde spitsen spelen, heel snel wordt er weer gewisseld omdat het niet goed uitvalt. Vond dat best wel een tactische misser van onze TS.
Hopelijk snel een beeld van  hoe ze willen gaan voetballen, want heb het nog steeds niet gezien. Gelukkig het was wel beter als de 1e wedstrijd.

AL

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 08:44:52
Even een vraagje hier kunnen we ook een keer zonder Diemers spelen wat vertraagd hij het spel en dan nog zijn corners phoeee niet best.
Haal Diemers er een keer uit dan wil ik het wel eens zien.

Wat een ergernis deze speler. Nooit in 1x doorspelen, veel balverlies en niet meeverdedigen.
Liet zijn man gewoon lopen waarna Amofa in uitsterste inspanning nog net kan ingrijpen. Die was woest op Diemers.
Had er echt afgemoeten gisteren.

Specuveter

Net voor het einde gaat die pepernoot zijn veters lopen strikken...midden op veld
Heeft wel 20 seconden geduurd
Zijn man kwam vrij en kwam h?le gevaarlijke aanval uit
Ik heb met Diemers soms het idee dat hij het niet kan belopen.
Op dit ogenblik brengt hij te weinig extra vind ik.