Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

denistel


Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2025, 21:41:30
vorig seizoen 5 punten verloren tegen Top Oss maar nu gaan we knallen.
Supporters er vol tegenaan  |:)

Stel, stel, stel?? wij winnen hem h?? Dan liggen wij dus al 2 punten voor op vorig seizoen!  :koffie

Inferno-058


Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 21:12:35
Zin in. Korte broek aan en gaan

Heerlijk man. Korte broekje aan, biertje erbij
Area 58

Lore

Citaat van: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 21:12:35
Zin in. Korte broek aan en gaan

Ja, man! Heerlijk, ik baal er van dat ik nog op vakantie ben!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 23:17:30
Ja, man! Heerlijk, ik baal er van dat ik nog op vakantie ben!

Fijne vakantie! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore


sunderland

Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 18:45:37
Stel, stel, stel?? wij winnen hem h?? Dan liggen wij dus al 2 punten voor op vorig seizoen!  :koffie
stel stel . Als je dit niet wint dan is het wel heel erg slecht gesteld. We hebben mi op iedere positie een betere speler. Dus  |:) )op je balkon en veel  :proost :proost

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2025, 09:14:57
stel stel . Als je dit niet wint dan is het wel heel erg slecht gesteld. We hebben mi op iedere positie een betere speler. Dus  |:) )op je balkon en veel  :proost :proost

Hahah, je hebt gelijk. Het enige wat zeker is, is dat balkon met  :proost :proost :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op augustus 11, 2025, 09:16:25
Hahah, je hebt gelijk. Het enige wat zeker is, is dat balkon met  :proost :proost :proost

Heerlijk die zekerheden in het leven :proost
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2025, 09:14:57
stel stel . Als je dit niet wint dan is het wel heel erg slecht gesteld. We hebben mi op iedere positie een betere speler. Dus  |:) )op je balkon en veel  :proost :proost

Moet je niet gewoon op het hele veld ??n -op-??n spelen als je op iedere positie een betere speler hebt?
In principe kunnen al onze verdedigers doorschuiven als extra middenvelder (zeker Amofa en Galvez doen dat moeiteloos).

En dan dwing je iedere speler ook om duels te winnen en iedere seconde scherp te zijn.



CaseP

Vraag: Zoonlief heeft een seizoenskaart (17jaar), maar is vrijdag nog op vakantie. Kan ik als volwassene met zijn digitale seizoenskaart naar binnen die eerste pot of is dat niet mogelijk?

Huizen

Citaat van: CaseP op augustus 11, 2025, 11:30:03
Vraag: Zoonlief heeft een seizoenskaart (17jaar), maar is vrijdag nog op vakantie. Kan ik als volwassene met zijn digitale seizoenskaart naar binnen die eerste pot of is dat niet mogelijk?

Officieel niet, maar geen idee hoe die controle is. Anders met zijn seizoenskaart een kaartje kopen, en neem vooral meerdere mensen mee want Cambuur heeft de steun hard nodig!!!  |:)

Batsum

Heb ook wel eens iemand meegenomen ipv mn vader en die heeft een 65+kaart,nooit een probleem geweest.

Oud Cambuur

Wij gaan met 4 personen op 2 seizoenkaarten al heel wat jaren nog nooit een probleem geweest