Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

We gaan het zien. Uitverkocht huis, ga ik vanuit. Mooi weer. En we mogen weer genieten van het fantastische Bud (ok? dat laatste was wat sarcastisch).

YellowBlue

Citaat van: Inferno-058 op augustus 09, 2025, 17:16:08
We gaan het zien. Uitverkocht huis, ga ik vanuit. Mooi weer. En we mogen weer genieten van het fantastische Bud (ok? dat laatste was wat sarcastisch).
Uitverkocht? Zijn nog een hoop op vakantie.
En ik drink al de hele vakantie Bud, maar die smaakt toch anders dan uit de tap in het stadion.

Lore

Citaat van: YellowBlue op augustus 09, 2025, 18:41:43
Uitverkocht? Zijn nog een hoop op vakantie.
En ik drink al de hele vakantie Bud, maar die smaakt toch anders dan uit de tap in het stadion.

Oeh, kunnen wij dan niet beter met zijn allen bij jou Cambuur kijken? Budje erbij en gaan!

wiekie1969

Revanche!!!!!!!!!!! Unieke jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 19:19:39
Revanche!!!!!!!!!!! Unieke jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jij bent echt niet goed h?. Misschien wat hulp gaan zoeken. Dat meen ik serieus.

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 19:19:39
Revanche!!!!!!!!!!! Unieke jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoust tot de winterstop dien kop houden waarom houst die daar niet aan

Tanjajeah

Eerst denk je: Top Oss, de eerste drie punten komen eraan. Maar dan schiet je de klotewedstrijd van vorig seizoen te binnen..Top Oss met Ultee, die de bus parkeerde. Zal vrijdag niet anders zijn.

wiekie1969

Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 19:30:28
Jij bent echt niet goed h?. Misschien wat hulp gaan zoeken. Dat meen ik serieus.

Magst mien schoenen nog niet eens poetsen jankerd.

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 20:55:02
Eerst denk je: Top Oss, de eerste drie punten komen eraan. Maar dan schiet je de klotewedstrijd van vorig seizoen te binnen..Top Oss met Ultee, die de bus parkeerde. Zal vrijdag niet anders zijn.
vorig seizoen 5 punten verloren tegen Top Oss maar nu gaan we knallen.
Supporters er vol tegenaan  |:)

denistel

#24
vol gas tegen dat Oss en 11 fitte spelers er op wie dat dan ook maar zijn
v veen en marsman gaven de voel pit de 2e helft zulke jongens dan nog
liever er in dan beoogde basisspelers die maar op 60 a 70 % kunnen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 10, 2025, 10:45:03
vol gas tegen dat Oss en 11 fitte spelers er op wie dat dan ook maar zijn
v veen en marsman faven de voel pit de 2e helft zulke jongens dan nog
liever er in dan beoogde basisspelers die maar op 60 a 70 % kunnen.
zo zit het denistel en je kunt 5x wisselen?gas geven  :jupiler

Arno A

Hoop dat van der Sande bijna mee kan doen.

Inferno-058

Citaat van: YellowBlue op augustus 09, 2025, 18:41:43
Uitverkocht? Zijn nog een hoop op vakantie.
En ik drink al de hele vakantie Bud, maar die smaakt toch anders dan uit de tap in het stadion.
Dat is waar. Op papier uitverkocht huis dan.

papier

Top Oss natuurlijk de gedoodverfde favoriet. Staan dik bovenaan, 4 doelpunten voor en 0 tegen.

sunderland

#29
Citaat van: denistel op augustus 10, 2025, 10:45:03
vol gas tegen dat Oss en 11 fitte spelers er op wie dat dan ook maar zijn
v veen en marsman gaven de voel pit de 2e helft zulke jongens dan nog
liever er in dan beoogde basisspelers die maar op 60 a 70 % kunnen.
wat denk jezelf . Het wordt breierij