Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 11, 2025, 12:37:16
Wij gaan met 4 personen op 2 seizoenkaarten al heel wat jaren nog nooit een probleem geweest

Gaat om het verschil van prijs voor kind en volwassene, ik heb hem ook geregeld uitgeleend
Henk, held, bedankt

Oebieman

Citaat van: Batsum op augustus 11, 2025, 12:03:03
Heb ook wel eens iemand meegenomen ipv mn vader en die heeft een 65+kaart,nooit een probleem geweest.

Die bestaan niet meer. Mijn vader had dat idd ook maar 2 jaar terug (laatste seizoen oude stadion) viel het wel op. Er gingen namelijk andere piepjes af bij het scannen. Wij hebben er destijds voor gekozen hem gewoon te maken.


sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2025, 10:19:07
Moet je niet gewoon op het hele veld ??n -op-??n spelen als je op iedere positie een betere speler hebt?
In principe kunnen al onze verdedigers doorschuiven als extra middenvelder (zeker Amofa en Galvez doen dat moeiteloos).

En dan dwing je iedere speler ook om duels te winnen en iedere seconde scherp te zijn.
must even tegen Henk zeggen. In de tijd van Muhren en later eredivisie gaven de spelers zelf in de rust aan 1 op 1. Nu zegt de computer beter niet doen

sunderland

Citaat van: Bussum op augustus 11, 2025, 11:33:33
Officieel niet, maar geen idee hoe die controle is. Anders met zijn seizoenskaart een kaartje kopen, en neem vooral meerdere mensen mee want Cambuur heeft de steun hard nodig!!!  |:)
tuurlijk kan dat

Galdiano

Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2025, 15:55:40
Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.

Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 16:34:57
Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D

Zoiets zouden ze wel moeten doen ja. Bij veel clubs hebben ze dit al

Yellow Army

Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op augustus 11, 2025, 18:53:03
Wapen, ouwe
:clint  De familie Cammingha heeft hun wapenschild hangen in de Agneskerk in Goutum.
De club Cambuur heeft een logo. :y

siepelsjeu

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 16:34:57
Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D

Nee blijven zelfde plastic bekers als die we al hebben

upweer

Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2025, 15:55:40
Vanaf vrijdag statiegeld op bekers. ?1.50 per beker.
Dit schijnt landelijk nu verplicht te zijn. Cambuur had het liever ook niet.
Je kan bij het inleveren van bekers een munt krijgen die later weer inzetbaar is.


Dat meest niet? Hoe komst hierbij?

Daar gaat het vreugdebiertje

Bernardo


Galdiano

Citaat van: upweer op augustus 11, 2025, 20:31:38

Dat meest niet? Hoe komst hierbij?

Daar gaat het vreugdebiertje

E?n deze dagen zal de communicatie wel vanuit de club komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Inferno-058

Wat een onzinnig idee weer, ook weer typisch Nederland