Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

R?lke en Binder en later visser moet toch goals opleveren!

Tanjajeah

Iemand dat stuk uit de LC over morgen?

Anders had de omrop ook altijd al een perspraatje met Henk online, maar weet die nieuwe verslaggever dat ook, is de vraag..

Poetser

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 15:03:17
Iemand dat stuk uit de LC over morgen?

Anders had de omrop ook altijd al een perspraatje met Henk online, maar weet die nieuwe verslaggever dat ook, is de vraag..

Dat is niet Henk sien vriend.  :_schater

Zuid1991

De ?blessures? en het niet fit zijn van spelers, is geen toeval
meer binnen Cambuur.
Het is ?cultuur? geworden binnen de club?.
Helemaal klaar mee.
Meer stafleden dan spelers zo langzamerhand maar de stafleden kenne spelers maar niet fit(ter) krijgen. Dieptriest voor alle trouwe supporters.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 14, 2025, 15:25:30
De ?blessures? en het niet fit zijn van spelers, is geen toeval
meer binnen Cambuur.
Het is ?cultuur? geworden binnen de club?.
Helemaal klaar mee.
Meer stafleden dan spelers zo langzamerhand maar de stafleden kenne spelers maar niet fit(ter) krijgen. Dieptriest voor alle trouwe supporters.
stafleden maar eruit knikkeren zet de MI-Side er maar voor :zweep

Noordcambuur

Ze worden in de watten gelegd de spelers?.

Proppie

Henk de Jong trekt zijn conclusies en wijzigt basiself op meerdere plekken voor duel met TOP Oss

Nicky Souren lijkt tegen TOP Oss genoegen te moeten nemen met een andere rol. Nicky Souren lijkt tegen TOP Oss genoegen te moeten nemen met een andere rol. Voor het duel met TOP Oss verandert de trainer zijn basis op een aantal plaatsen.

Dat betreft ten eerste een vrij logische wissel. Zo wordt Isma?l Baouf, nauwelijks een aantal dagen geleden gepresenteerd als nieuwste aanwinst van Cambuur , direct voor de leeuwen gegooid. De 18-jarige centrale verdediger zal de plek innemen van Jorn Berkhout, die vrijdagavond in Dordrecht tegen een rode kaart opliep en voor ??n wedstrijd werd geschorst.

Naast Berkhout zit ook Toni Jonker nog een schorsing uit, eind mei opgelopen tijdens een wedstrijd met de Onder 21 tegen Go Ahead Eagles. Daarmee is de spoeling achterin vrij dun en is de keuze voor Baouf een voor de hand liggende. De Marokkaanse Belg speelde de afgelopen periode alles bij het beloftenelftal van Anderlecht en is dus zo goed als wedstrijdfit.

De Jong zegt blij te zijn met Baouf. ?Ik hoop dat het op het veld een boefje is?, aldus de trainer. Al kleeft er wel een nadeel aan zijn nieuwste aanwinst: over een aantal weken vertrekt Baouf naar Chili en is de club hem een minimaal twee tot drie weken kwijt. ?Daar gaat hij naar het WK Onder 21, waar hij met Marokko in de groepsfase tegen Brazili?, Spanje en Mexico speelt.?

Middenveld over de kop
Al wilde Henk de Jong er niets over kwijt, de gedwongen wissel in het centrum van de defensie is niet de enige wijziging die hij zal doorvoeren. Ook op het middenveld zal zijn elftal er tegen TOP Oss vermoedelijk anders uitzien dan tijdens de seizoensopener in Dordrecht (1-0 verlies). Zo krijgt Tony R?lke de voorkeur boven Daan Visser als aanvallende middenvelder.

Dat betekent niet dat Visser uit het elftal verdwijnt. Integendeel, de Sneker wordt doorgeschoven naar de ?zes?, oftewel de meest defensieve middenvelder. Tussen Visser en R?lke in zal Diemers als bindmiddel fungeren. Conclusie? Nicky Souren, vorige week ?n een groot deel van vorig seizoen de meest defensieve middenvelder, lijkt het kind van de rekening te worden.

Henk de Jong kan tijdens de eerste thuiswedstrijd van het seizoen overigens geen beroep doen op Jort van der Sande en Matthias Nartey. De beide middenvelders zijn onvoldoende hersteld van een blessure. Nartey liep die blessure vorige week een dag voor de training op, Van der Sande al eerder in de voorbereiding toen hij nog in dienst was van het Schotse Dundee United.

Geduld hebben
De Jong is blij dat zijn mogelijkheden desondanks iets groter zijn ten opzichte van vorige week. ?Maar het is een feit dat er zeventien ? achttien jongens zijn weggegaan en er tien zijn bijgekomen. Zeven zijn in de voorbereiding geblesseerd geraakt. Die achterstand moeten we de komende wedstrijden inhalen. Dat neemt nou eenmaal tijd in beslag. Maar het zit er wel aan te komen.?

De trainer zegt uit te kijken naar het treffen met TOP Oss. ?Een ploeg die aanvallender speelt dan voorheen. We moeten daar ons eigen ding tegenover zetten. We weten waar we langs kunnen, maar dat kan alsnog lastig zijn. Zetten ze het achterin dicht? Dan krijg je een of twee kansjes. Maak je die in de eerste helft, dan wordt het leuk. Duurt het langer, dan moet je geduld hebben.?

papier

Als Visser fit genoeg is bevonden om Souren te vervangen dan kan Vd Sande ook wel spelen. Ongekend. Aan alles zag je dat die Visser het niet kon belopen en nu laten staan ten faveure van Souren?

fred

Vroeger was het pijnstiller erin en gaan.
Nu zegt de computer nee of de trainer wil eerst een unieke knuffel of verder optrainen...

fred

Opvallend dat sinds we het beste veld van de KKD hebben meer blessures hebben dan op dat oude versleten kunstgrasveld...

sunderland

Citaat van: papier op augustus 14, 2025, 15:38:28
Als Visser fit genoeg is bevonden om Souren te vervangen dan kan Vd Sande ook wel spelen. Ongekend. Aan alles zag je dat die Visser het niet kon belopen en nu laten staan ten faveure van Souren?
heel heel vreemd. Vond bijv Souren veel beter dan Diemers vorige week en idd Visser was lang niet fit genoeg. Zou er iets spelen rond Souren zou je denken?.

Huizen

Was ook niet onder de indruk van Souren vorige week, maar die Daan Visser lijkt wel het lievelingetje van Henk te zijn. Ben benieuwd morgen, zin in!!!!!!!!!  |:)

Specuveter

Snap helem??l niks van deze opstelling
Dat je Rolke laat spelen snap ik
Maar Visser voor Souren???

Tanjajeah

Dat Souren eruit gaat vind ik niet heel vreemd. Loopt als Cambuur aan de bal is bijna altijd in 1 tempo over het veld. Heeft aanvallend nauwelijks inbreng. Alsof ie bang is aan de bal te komen lijkt het soms wel.

Of Visser dan de ideale vervanger is dat is dan weer een ander verhaal.

R058

Citaat van: Specuveter op augustus 14, 2025, 16:15:28
Snap helem??l niks van deze opstelling
Dat je Rolke laat spelen snap ik
Maar Visser voor Souren???
Vind t ook maar raar. Tuurlijk speelde hij niet goed, maar je wil automatismen creeren lijkt me?
Vorig seizoen begon t ook zo met dat constante wisselen van Poll en Marsman. Dat zal t vertrouwen van spelers ook niet ten goede komen.