Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: rudie op augustus 12, 2025, 21:24:11
Als iedereen een munt krijgt schiet het zijn doel (weerhouden van gooien, want kost statiegeld) wat voorbij lijkt me....

Volgens mij is dat het doel niet, het doel is om minder plastic afval te hebben? Hoe dan ook, een bekertje op de grond gooien kan dan wel met een mint maar voor de volgende ben je alsnog anderhalf euro kwijt.

Poetser

Wat een gedoe met die bekertjes. Zal wel chaos worden ben ik bang.

fred


Noordcambuur

Citaat van: Poetser op augustus 13, 2025, 14:18:21
Wat een gedoe met die bekertjes. Zal wel chaos worden ben ik bang.
eerst wel even maar in de loop der tijd komt het wel goed.

debaas058

Bij veel andere clubs in Nederland was dit al gebruikelijk. En oa in Duitsland, Belgi? en Frankrijk gebeurt dit al jaren.
Het is even wennen, maar niet zo'n raar systeem.

Enige jammere is dat we geen hardcups krijgen. Dit had te maken met een stukje hygi?ne, want die bekers kan je niet te vaak gebruiken. Dus dan werden de kosten te hoog. 
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

sunderland

Dacht dat de opstelling hier wel zou staan ipv gezeik over bekers wat toch al zo is.

Bernardo

Nog geen vd Sande en Nartey in ieder geval

Huizen

Henk gaat een wissel/wissels doorvoeren.

Ik verwacht Boef achterin.
Op de buiten de snelle Jermoumi en Balk op 10 i.p.v. Daan Visser.

Huizen


Oud Cambuur

Nartey (geblesseerd) Berkhout en Jonker (geschorst) en van der Sande (niet fit genoeg) er niet bij

Oud Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 14:04:57
Nartey (geblesseerd) Berkhout en Jonker (geschorst) en van der Sande (niet fit genoeg) er niet bij
[/quote
Sorry we posten allemaal tegelijk

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 14, 2025, 14:04:57
Nartey (geblesseerd) Berkhout en Jonker (geschorst) en van der Sande (niet fit genoeg) er niet bij
gvd weer geen van der Sande jeetje  8P

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2025, 14:08:33
gvd weer geen van der Sande jeetje  8P
optrainen duurt bij Cambuur altijd extra lang maar wel even na een halve training tegen Feyenoord voetballen waar niemand bij bij Feyenoord last van heeft maar hier wel.  :zucht

michello

Citaat van: Bussum op augustus 14, 2025, 13:55:37
Henk gaat een wissel/wissels doorvoeren.

Ik verwacht Boef achterin.
Op de buiten de snelle Jermoumi en Balk op 10 i.p.v. Daan Visser.

Baouf erin en R?lke voor Visser denk ik.

papier