Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 16:15:54
Dat Souren eruit gaat vind ik niet heel vreemd. Loopt als Cambuur aan de bal is bijna altijd in 1 tempo over het veld. Heeft aanvallend nauwelijks inbreng. Alsof ie bang is aan de bal te komen lijkt het soms wel.

Of Visser dan de ideale vervanger is dat is dan weer een ander verhaal.
ben jij niet in de war met Diemers want die doet juist wat jij benoemd

sunderland

En Visser is gewoon een goede voetballer dat is een feit maar in het kader van hoe de Ts naar fit kijkt is het wel vreemd

papier

#107
Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2025, 16:15:54
Dat Souren eruit gaat vind ik niet heel vreemd. Loopt als Cambuur aan de bal is bijna altijd in 1 tempo over het veld. Heeft aanvallend nauwelijks inbreng. Alsof ie bang is aan de bal te komen lijkt het soms wel.

Of Visser dan de ideale vervanger is dat is dan weer een ander verhaal.

Met wie zou jij hem nu vervangen dan? Gezien de fitheid van spelers is de enige logische optie om Visser die het al na 20 minuten niet meer kon belopen te wisselen voor R?lke. Alternatief zou je nog kunnen zeggen Balk naar 10 maar dat lijkt me minder handig. Kortom, R?lke voor Visser en verder enkel de noodzakelijke aanpassing achterin het centrum.

Als verdedigende middenvelder vind ik het verder niet zo kwalijk dat hij aanvallend nauwelijks iets inbrengt. Dan moet je Souren naar voren zetten of op de plek van Diemers en Diemers in een meer controlerende rol. Alleen Daan Visser heeft zo'n beetje niets gespeeld in de voorbeiding en is dan ineens fit genoeg om weer basis te staan? Ongekend dit. Laat Henk het maar uitleggen aan z'n vriend van de omrop.

papier

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 16:26:25
ben jij niet in de war met Diemers want die doet juist wat jij benoemd

Diemers wijst ook veel naar zijn medespelers

Oud Cambuur

Citaat van: fred op augustus 14, 2025, 15:45:06
Opvallend dat sinds we het beste veld van de KKD hebben meer blessures hebben dan op dat oude versleten kunstgrasveld...
Onzinnige opmerking blessures zijn opgelopen op het trainingsveld en tijdens de oefenwedstrijden

Specuveter

Is Henk een beetje in paniek.
Diegene die volgens mij minste fit is mag gewoon starten?

Zuid1991

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 16:27:48
En Visser is gewoon een goede voetballer dat is een feit maar in het kader van hoe de Ts naar fit kijkt is het wel vreemd
Visser op ?6? ken niet!
Is het jonkje fysiek en mentaal totaal niet aan toe.

AL

Echt waar is Henk mee bezig??
Niet meer serieus te nemen.

sunderland

Citaat van: AL op augustus 14, 2025, 17:32:33
Echt waar is Henk mee bezig??
Niet meer serieus te nemen.
ook wel vreemd, bij MVV een meer dan uitstekende speler met veel diepgang en als ie op 6 speelde liep ie zijn tegenstander kapot. Alles waar die goed in was is er hier uitgehaald

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2025, 17:51:58
ook wel vreemd, bij MVV een meer dan uitstekende speler met veel diepgang en als ie op 6 speelde liep ie zijn tegenstander kapot. Alles waar die goed in was is er hier uitgehaald

juistum wut totaal verkeerd gebruikt hier

denistel

balk weer gewoon als buiten man man wut weer een zware avond morgen

AL

Citaat van: denistel op augustus 14, 2025, 18:01:19
balk weer gewoon als buiten man man wut weer een zware avond morgen

Dieptriest is het.
Hoe lang mag Henk zo blijven rondklooien??

oost

Ja echt een schande dat die wat anders probeert. Het spel is zo goed en we genieten al 2 jaar van geweldig voetbal.

Nee laten we hem er lekker uit flikkeren en een trainer als Van der Looi of een andere no body voor de groep zetten :thumbsup

hobbes

Citaat van: oost op augustus 14, 2025, 18:30:00
Ja echt een schande dat die wat anders probeert. Het spel is zo goed en we genieten al 2 jaar van geweldig voetbal.

Nee laten we hem er lekker uit flikkeren en een trainer als Van der Looi of een andere no body voor de groep zetten :thumbsup

Is Andries Jonker nog vrij ;)

AL

#119
Citaat van: oost op augustus 14, 2025, 18:30:00
Ja echt een schande dat die wat anders probeert. Het spel is zo goed en we genieten al 2 jaar van geweldig voetbal.

Nee laten we hem er lekker uit flikkeren en een trainer als Van der Looi of een andere no body voor de groep zetten :thumbsup

Iets anders proberen ok.
Maar Souren slachtofferen voor Visser is echt zo waardeloos.
Balk op rechts laten staan....pffff.
Waarom niet alleen R?lke ipv Visser en Henstra/Wiebe voor Balk.
Dat zou volgens mii logisch zijn.