Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Vond het best een leuke wedstrijd met een paar opvallende pareltjes waar we nog veel plezier aan kunnen beleven. Verdedigend zijn we heel goed op weg, maar het ontbeert oms aan een afmaker.
Met strijd kunnen we volgens mij best ver komen,  wat je met name in de eerste helft kon zien.
Jammer dat Diemers over de datum begint te raken, maar misschien eens even banken kan soms een speler weer doen opfrissen.

michello

Citaat van: AL op augustus 16, 2025, 09:02:25
Wat een ergernis deze speler. Nooit in 1x doorspelen, veel balverlies en niet meeverdedigen.
Liet zijn man gewoon lopen waarna Amofa in uitsterste inspanning nog net kan ingrijpen. Die was woest op Diemers.
Had er echt afgemoeten gisteren.

Helemaal mee eens. Diemers deed veel fout en had er bovendien met rood vanaf gemoeten.

sunderland

Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.

Mp

Citaat van: sunderland op augustus 16, 2025, 10:26:09
Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.

Eens! Niet normaal man. Ik vroeg nog of wel klopte dat ik maar 1 tray bestelde in plaats van 4. Gaat nergens over.

wiekie1969

Er was eens een ezel. Die haalde Afolabi en Hilterman. Doelpunten bleven uit. Want ze waren altijd geblesseerd.Het nieuwe seizoen begon. De ezel dacht, laat ik 2 nieuwe spitsen halen die veel doelpunten gaan maken. Er kwam iemand uit Oostenrijk en een jongen uit de derde divisie. Beiden kunnen ze het niveau niet aan. En de ezel ging tevreden naar bed.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2025, 10:50:18
Er was eens een ezel. Die haalde Afolabi en Hilterman. Doelpunten bleven uit. Want ze waren altijd geblesseerd.Het nieuwe seizoen begon. De ezel dacht, laat ik 2 nieuwe spitsen halen die veel doelpunten gaan maken. Er kwam iemand uit Oostenrijk en een jongen uit de derde divisie. Beiden kunnen ze het niveau niet aan. En de ezel ging tevreden naar bed.

Roept een ezel... Die topper heeft wel even meer dan 2mln voor de club binnengeharkt. Lekker kortzichtig azijnpisser. We zullen zien hoe het ontwikkelt. Nu kun je weer lekker uitjanken op je azijn bedje.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op augustus 16, 2025, 09:18:05
Vond het best een leuke wedstrijd met een paar opvallende pareltjes waar we nog veel plezier aan kunnen beleven. Verdedigend zijn we heel goed op weg, maar het ontbeert oms aan een afmaker.
Met strijd kunnen we volgens mij best ver komen,  wat je met name in de eerste helft kon zien.
Jammer dat Diemers over de datum begint te raken, maar misschien eens even banken kan soms een speler weer doen opfrissen.

Zo denk ik er ook over. Denk dat Diemers en Balk absoluut nog kunnen verbeteren in niveau.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: Destroyer op augustus 16, 2025, 10:54:09
Roept een ezel... Die topper heeft wel even meer dan 2mln voor de club binnengeharkt. Lekker kortzichtig azijnpisser. We zullen zien hoe het ontwikkelt. Nu kun je weer lekker uitjanken op je azijn bedje.

Ja, we zullen het zien.

Galdiano

Eindelijk meer mensen hier die eens gaan inzien dat Diemers geen heilige is.
Leek ook niet geheel fit. Liet zijn mannetje paar keer lopen, verspeelde echt een aantal keer de bal op knullige manier, en vertraagde het spel een aantal keer weer behoorlijk.

Had de eerste helft wel een aantal keer een goede crosspass, maar verder...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2025, 10:50:18
Er was eens een ezel. Die haalde Afolabi en Hilterman. Doelpunten bleven uit. Want ze waren altijd geblesseerd.Het nieuwe seizoen begon. De ezel dacht, laat ik 2 nieuwe spitsen halen die veel doelpunten gaan maken. Er kwam iemand uit Oostenrijk en een jongen uit de derde divisie. Beiden kunnen ze het niveau niet aan. En de ezel ging tevreden naar bed.

"When you judge another, you do not define them, you define yourself"

Wayne Dyer

Inferno-058

3 punten zijn weer binnen, prima. Het team oogt solide, wel is scorend vermogen een dingetje. Eindstand past wel bij de lijn van vorig seizoen, het was wederom zwaarbevochten.

Sfeer was wat tam

Sfeeractie van UL was erg mooi.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 16, 2025, 10:26:09
Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.
Bier (uilenzeik) in slappe plastic bekers en een bediening die totaal niet in staat is om snel de klant te bedienen :R
Ik weiger om de club op deze wijze te spekken en ga met mijn maten  na de wedstrijd ons laten verwennen met een "bruine fruitschaal en lekkere bijzondere biertjes.

Galdiano

Citaat van: Trainert! op augustus 16, 2025, 07:28:12

Wat zie jij in Binder?

Wat ik in Binder zie.
Een jonge die alles probeert te geven, nu nog wat ongelukkig in zijn rol maar je ziet dat hij echt wel kan voetballen.
Kleumt er echt wel in, heeft een goede techniek en is snel voor zijn postuur.
Eerste helft legde hij ook op een prima manier de bal een paar keer goed weg.
Heeft daarna de snelheid en fitheid om ook snel weer voor het doel te verschijnen.

Echter moet het team hem wel beter gaan bedienen. Eerste helft heeft hij veel onnodige meters afgelegd puur door dat de buitens geen druk gingen zetten. Daarnaast komt er geen bal van Balk aan bij hem en gaat Sjostrom continue naar binnen. Het middenveld speelt ook veelal naar de buiten ipv de spits en zelf door te schuiven. Daarin missen wij een echte 10.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:07:55
3 punten zijn weer binnen, prima. Het team oogt solide, wel is scorend vermogen een dingetje. Eindstand past wel bij de lijn van vorig seizoen, het was wederom zwaarbevochten.

Sfeer was wat tam

Sfeeractie van UL was erg mooi.
het is ook zeer slecht voor de sfeer als ze achter noor al na 35 minuten weer muziek opzetten.

En nog erger dat ze niet doorhadden dat er een minuut stilte moest zijn.

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:07:55

Sfeeractie van UL was erg mooi.

Mooi dat er dingen geprobeerd worden, sinds de komst van de trommel vorig jaar is de sfeer ook beter geworden. Top!  :thumbsup

Maar...
Die bandieri's kan echt niet. Het zag er niet uit. Alle lof voor degenen die iets proberen en hun tijd, geld en energie er in stoppen, maar we zijn geen Ajax of een Groningen.

Ik zie het nut niet in van bandieri's en zwaaivlaggen tijdens de wedstrijd.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets