Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: SCC op augustus 16, 2025, 13:19:07
Goede nieuws: we missen bijna geen kansen!

Zonder gekheid: was het niet vorig seizoen (of is het al 2 seizoenen terug) dat Henk continu aangaf dat we zoveel doelkansen cre?erden en dat we daarom konden aantonen dat we goed bezig waren?
Dat gebeurt nu (en eigenlijk hele vorige seizoen) veel te weinig. Is er ergens een database/ statistieken website waarin we de expected goals per team per 90 minuten kunnen achterhalen? Ik denk echt dat we daar zorgwekkend laag scoren.

over vorig seizoen 1 van de hoogsten denk ik zelf maar ja doelpogingen win je geen wedstrijden mee
ze moeten er in daar gaat het om als je 6 pogingen hebt en er gaan 3 in dan krijg je bij de tellingen 6 pogingen
maar als je 3-0 verliest maar zelf wel 17 doelpogingen hebt krijg je er 17 zegt allemaal maar weinig volg
ens mij

Vlampiep

Vond Yoram vd Veen gisteren goed invallen. Een paar leuke acties en doelpogingen. Jammer dat Dieperink onterecht zijn schitterende passeer actie af floot, want dan kwam hij alleen voor de keeper.
Lijkt mij een speler die op de deur klopt en een re?le concurrent wordt voor Oscar, want deze jongen heeft alles wat je van een linkervleugelspeler mag verwachten.

Bernardo

Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l

Fris is wel echt duur, bier was vorig jaar ook al 5,50.

Delfzijl/Cambuur

Wat een gezeur over de prijzen, je bent toch een avondje uit? In het theater zit je toch ook niet over de drankprijzen te zeuren.
Bij normaal gebruik vallen de kosten best wel mee. Als je veel wilt zuipen wordt het duur jah..maar daar kies je zelf dan voor.
Er moet verdiend worden in onze nieuwe toko.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op augustus 16, 2025, 14:28:52
Vond Yoram vd Veen gisteren goed invallen. Een paar leuke acties en doelpogingen. Jammer dat Dieperink onterecht zijn schitterende passeer actie af floot, want dan kwam hij alleen voor de keeper.
Lijkt mij een speler die op de deur klopt en een re?le concurrent wordt voor Oscar, want deze jongen heeft alles wat je van een linkervleugelspeler mag verwachten.
van der Veen is dus verder dan Kooistra?.

fred

Die donatie containers stonden ook niet in de omloop.
Slimme actie van die gang van zaken om pas de tweede ronde gratis biertje te geven.

En geef mij het oude kvc personeel maar weer terug. Wat een onnozel en traag volk nu...

rvw

Dat personeel achter de bar op Oost kan het niet aan, zou ik maar een klacht over sturen naar cambuur .
Zei kunnen dat communiceren  met de cateraar.
Wij zijn van de koffie maar ook dat gaat zo traag als dikke stront.

Mp

#247
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 16, 2025, 16:19:27
Wat een gezeur over de prijzen, je bent toch een avondje uit? In het theater zit je toch ook niet over de drankprijzen te zeuren.
Bij normaal gebruik vallen de kosten best wel mee. Als je veel wilt zuipen wordt het duur jah..maar daar kies je zelf dan voor.
Er moet verdiend worden in onze nieuwe toko.

Daar gaat het juist om, Cambuur verdiend er niks aan want de horeca rechten zijn verkocht.

6 euro voor een plastic beker half schuim (tappen kunnen ze niet) vind ik dan veel geld. Dit kun je niet vergelijken met een theater, eerder met een feesttent.

fred

Dat gang van zaken huurt toch ruimtes in het stadion dus neem aan dat cambuur hier geld voor krijgt ? Geef mij de oude bier hokken maar weer.

Destroyer

Citaat van: fred op augustus 16, 2025, 17:29:23
Dat gang van zaken huurt toch ruimtes in het stadion dus neem aan dat cambuur hier geld voor krijgt ? Geef mij de oude bier hokken maar weer.

Mij niet, maar de oude vrijwilligers zie ik graag terug
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 16:42:46
van der Veen is dus verder dan Kooistra?.
Vind ik niet maar omdat Balk maar blijft staan (etalage) krijgt Kooistra weinig speeltijd

Lore

Citaat van: Mp op augustus 16, 2025, 17:20:25
Daar gaat het juist om, Cambuur verdiend er niks aan want de horeca rechten zijn verkocht.

6 euro voor een plastic beker half schuim (tappen kunnen ze niet) vind ik dan veel geld. Dit kun je niet vergelijken met een theater, eerder met een feesttent.

Cambuur krijgt een percentage van de omzet. Dat vertelde van der belt tijdens de rondleiding voor sponsoren

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op augustus 16, 2025, 17:44:03
Mij niet, maar de oude vrijwilligers zie ik graag terug
nou er lopen nog genoeg vrijwilligers rond hoor en ook nog oud en niet versleten  :D

Johan-12

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 18:21:19
Vind ik niet maar omdat Balk maar blijft staan (etalage) krijgt Kooistra weinig speeltijd
Denk ik op dit moment wel.
Vanmiddag speelde Kooistra op links, en Henstra op rechts.

Bankzitter

Vd Veen is ook de oudste, dan Kooistra dan Henstra. Vd Veen moet nu ook aanhaken dit seizoen, de andere hebben nog genoeg tijd.