Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 15 Augustus 20:00 Cambuur -Top Oss

Gestart door Noordcambuur, augustus 08, 2025, 22:12:25

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2025, 11:12:08
het is ook zeer slecht voor de sfeer als ze achter noor al na 35 minuten weer muziek opzetten.

En nog erger dat ze niet doorhadden dat er een minuut stilte moest zijn.
Dat klopt. Wat mij betreft doen ze de muziek alleen voor, tijdens de rust, en na de wedstrijd aan. Dat van die minuut stilte was erg onnozel afgestemd ja...

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2025, 11:14:47
Mooi dat er dingen geprobeerd worden, sinds de komst van de trommel vorig jaar is de sfeer ook beter geworden. Top!  :thumbsup

Maar...
Die bandieri's kan echt niet. Het zag er niet uit. Alle lof voor degenen die iets proberen en hun tijd, geld en energie er in stoppen, maar we zijn geen Ajax of een Groningen.

Ik zie het nut niet in van bandieri's en zwaaivlaggen tijdens de wedstrijd.  :|
Bandieri's hoeven voor mij ook niet idd. Ik vind zwaaivlaggen wel mooi... Brengt wat leven op de tribune. Ik kan wel begrijpen dat andere supporters het storend vinden door het beperkte zicht wat je dan krijgt.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 16, 2025, 10:26:09
Wat een fucking schande dat die bieren zo duur moeten zijn. Als je 55 e moet betalen voor 9 stuks.

Bier is even duur/goedkoop toch? Vorig seizoen 3 euro voor een 250ml beker en nu 6 euro voor een halve liter
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op augustus 16, 2025, 11:23:35
Bandieri's hoeven voor mij ook niet idd. Ik vind zwaaivlaggen wel mooi... Brengt wat leven op de tribune. Ik kan wel begrijpen dat andere supporters het storend vinden door het beperkte zicht wat je dan krijgt.

Ze moeten alleen leren om tijdens de spannende moment de vlaggen stil te houden zoals ze elders ook meestal doen
Area 58

oost

Amofa: 8,5 ? absolute uitblinker, heerste achterin.

Mulders: 7,5 ? geweldige tackle, goed herpakt na zwak debuut.

Rest verdediging: 7 ? solide en betrouwbaar.

Visser (middenveld): 8 ? na stroef begin echt uitstekend, niveau Souren.

Diemers: 5 ? traag terug, vertraagde spel, kost bijna de wedstrijd.

Balk: 5,5 ? werkt hard, maar te weinig rendement.

Binder: 6 ? weinig bruikbare ballen, matig positie kiezen.

Visser (spits): 7,5 ? brengt energie en gevaar, maakt verschil.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2025, 11:10:54
Wat ik in Binder zie.
Een jonge die alles probeert te geven, nu nog wat ongelukkig in zijn rol maar je ziet dat hij echt wel kan voetballen.
Kleumt er echt wel in, heeft een goede techniek en is snel voor zijn postuur.
Eerste helft legde hij ook op een prima manier de bal een paar keer goed weg.
Heeft daarna de snelheid en fitheid om ook snel weer voor het doel te verschijnen.

Echter moet het team hem wel beter gaan bedienen. Eerste helft heeft hij veel onnodige meters afgelegd puur door dat de buitens geen druk gingen zetten. Daarnaast komt er geen bal van Balk aan bij hem en gaat Sjostrom continue naar binnen. Het middenveld speelt ook veelal naar de buiten ipv de spits en zelf door te schuiven. Daarin missen wij een echte 10.

Exactly my thoughts :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Of de buitenspelers kunnen geen spits bedienen of de spits is niet goed genoeg om bediend te worden.. ik krijg er geen vat op.

Het is nog wel vroeg uiteraard..

De Gast

Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Niet te vroeg voor de rust al halen, want dan is het lauw.
"Ja, maar het staat onder een warmhoudlamp".
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l
Seizoenkaartprijzen kan de club wat aan doen. Drankprijzen hebben we gewoon aan de politiek te danken...

Yellow Army

Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l

Bier vind ik eerlijk gezegd niet duur naar tegenwoordige maatstaven. Frisje voor 5,50 is wel erg prijzig
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op augustus 16, 2025, 11:55:39
Bier voor 6 euro en een flesje fris voor 5,50. Laat me niet oplichten, dan maar een bakje koffie.

Seizoenkaartprijzen, drankprijzen. Volksclub  l8l
ga eens op een terrasje zitten bakje koffie bijna ?5,00 .
Alles wordt duurder om je heen anders moet je lekker thuisblijven met kratje bier en de wedstrijd thuis voor de tv kijken.

Eewal

Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2025, 12:20:53
Bier vind ik eerlijk gezegd niet duur naar tegenwoordige maatstaven. Frisje voor 5,50 is wel erg prijzig
fris is idd duur, maar eerlijk is eerlijk, er zit in een flesje minimaal 2 keer zoveel dan in die lullige bekertjes eerst. Maar 4 euro zou ook genoeg zijn geweest.

denistel

Citaat van: oost op augustus 16, 2025, 11:41:29
Amofa: 8,5 ? absolute uitblinker, heerste achterin.

Mulders: 7,5 ? geweldige tackle, goed herpakt na zwak debuut.

Rest verdediging: 7 ? solide en betrouwbaar.

Visser (middenveld): 8 ? na stroef begin echt uitstekend, niveau Souren.

Diemers: 5 ? traag terug, vertraagde spel, kost bijna de wedstrijd.

Balk: 5,5 ? werkt hard, maar te weinig rendement.

Binder: 6 ? weinig bruikbare ballen, matig positie kiezen.

Visser (spits): 7,5 ? brengt energie en gevaar, maakt verschil.

best hoge cijfers de achterste 5 prima rest was matig tot slecht balk een bij mij 4
doet werkelijk alles verkeerd op 1 goed schot na,

SCC

Goede nieuws: we missen bijna geen kansen!

Zonder gekheid: was het niet vorig seizoen (of is het al 2 seizoenen terug) dat Henk continu aangaf dat we zoveel doelkansen cre?erden en dat we daarom konden aantonen dat we goed bezig waren?
Dat gebeurt nu (en eigenlijk hele vorige seizoen) veel te weinig. Is er ergens een database/ statistieken website waarin we de expected goals per team per 90 minuten kunnen achterhalen? Ik denk echt dat we daar zorgwekkend laag scoren.