Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Cambuur123 op maart 03, 2013, 19:57:00

Titel: Telstar - Cambuur
Bericht door: Cambuur123 op maart 03, 2013, 19:57:00
Telstar - Cambuur zit er weer aan te komen, een wedstrijd waar we meestal wel met wat man te zien zijn. Mijn vraag: Al mensen een kaartje gekocht?  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 10:16:41
zal geen storm lopen na gister :wall
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 05, 2013, 10:59:16
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.

Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 05, 2013, 11:49:50
Komende 3 wedstrijden zullen we zien waar we staan!

Telstar uit, Emmen uit, Helmond Sport thuis. 9 punten graag!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 13:19:58
Citaat van: Galdiano op maart 05, 2013, 10:59:16
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.

Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!

op zondag middag schiet oek weer niet op.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:35:10
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 13:19:58
Citaat van: Galdiano op maart 05, 2013, 10:59:16
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.

Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!

op zondag middag schiet oek weer niet op.

waarom niet? dr zijn dr veel vrij op zondagmiddag :clint
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 05, 2013, 22:39:43
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Zelf sporten ok, maar sport kijken op zondag? 7 uur studio sport :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2013, 22:51:14
Emmen en Almere ben ik wel bij. Jammer van die buscombi naar De Graafschap (maar wel logisch)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 23:39:41
Citaat van: Dokkumer op maart 05, 2013, 22:39:43
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Zelf sporten ok, maar sport kijken op zondag? 7 uur studio sport :devil

ja idd wielrennen of mensen voor ere div live en lui die bij amaterurclubs langs de kant staan.zaterdagavond ideaal voor de jupiler
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 06, 2013, 10:21:27
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.

Voetbal op zondag. Maar scc gaat voor ;)
Dan maar een week geen balletje trappen!

Terugkomend op vrijdag. Ben bang dat de gifbeker helemaal leeg moet. Een team met zo weinig passie en die met hun ziel onder hun arm speelt krijg je niet snel weer aan de praat. Hopen dat ze play offs halen en dan misschien weer in een flow komen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 06, 2013, 11:29:24
Ga er wel vanuit dat we de play-offs halen!! Maar afgelopen maandag was echt de slechtste wedstrijd die ik in de afgelopen jaren heb gezien. Leek net vrouwenvoetbal.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ruppppert op maart 06, 2013, 21:15:18
goed maken na de blamage van maandag,  :0= beelden vanuit het uitvak  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 06, 2013, 21:18:38
Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 10:21:27
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.

Voetbal op zondag. Maar scc gaat voor ;)
Dan maar een week geen balletje trappen!

Terugkomend op vrijdag. Ben bang dat de gifbeker helemaal leeg moet. Een team met zo weinig passie en die met hun ziel onder hun arm speelt krijg je niet snel weer aan de praat. Hopen dat ze play offs halen en dan misschien weer in een flow komen.

klopt als je recreatief speelt wel maar als je in een 1e team speelt kan dat niet

fvc-frisia-friesland-leeuwarden-mkv en nicator spelen allemaal op zondag middag
en hebben allemaal hun eigen aanhang die dan niet naar cambuur gaat.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 07, 2013, 12:36:10
De opstelling.

-----------------telgenkamp--------------
Droste--vd Laan--bakens----bijker----
---bakker------rose-------makrini----
-tighadouni--- hemmen------de leeuw---
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 07, 2013, 12:53:43
Schokker gepasseerd? De enige man die nog wel is een steekbal kan geven..
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 07, 2013, 13:02:50
net als tegen sparta weer tactisch denk ik.speelde op de training bij de wisselploeg op het middenveld en gaf geweldige ballen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 07, 2013, 13:03:50
Onbegrijpelijk, je aanpassen tegen Telstar.. :zucht
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: veroen op maart 07, 2013, 13:16:22
Hoe kan je nou in godsnaam schokker er naast zetten?!!?!?
Die Arts probeert ons toch iedere keer weer te verrassen met een nieuwe domme keuze!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 07, 2013, 13:23:14
De man met meeste taktische inzicht op de wissel.
Nou Arts je ziet het weer goed!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: TM op maart 07, 2013, 13:24:57
Die man verdient een standbeeld! :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:13:37
Rosé in de basis?  :wall  8P
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 07, 2013, 15:24:08
Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:13:37
Rosé in de basis?  :wall  8P
Ja Rose in de basis......
Voor de snelheid op het middenveld!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:27:47
Citaat van: peter op maart 07, 2013, 15:24:08
Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:13:37
Rosé in de basis?  :wall  8P
Ja Rose in de basis......
Voor de snelheid op het middenveld!

Ik lees de uitslag zaterdag wel in de krant. Hopelijk komt die sneeuw eerder, zodat het wordt afgelast.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 07, 2013, 15:39:00
Vanochtend een partij basis tegen wissels. Oepie bij wissels op 10 en speelde zeer goed! Balletjes ophalen en gelijk opening zoeken. Beste man op de training!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: dit is mien club op maart 07, 2013, 16:11:36
Mensen die er vrijdag heen gaan aller eerst RESPECT.

Neem alsjeblieft een spandoek mee: Arts tot ziens!!!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: brambo3004 op maart 07, 2013, 16:13:47
Citaat van: dit is mien club op maart 07, 2013, 16:11:36
Mensen die er vrijdag heen gaan aller eerst RESPECT.

Neem alsjeblieft een spandoek mee: Arts tot ziens!!!!

Haha spandoeken, ja, die hangen dan vast voor een reclamebord van de plaatselijke bakker (mag niet :zweep) of men vindt de tekst onbehoorlijk (mag niet :zweep)
Tegen het moderne voetbal.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: brambo3004 op maart 07, 2013, 16:14:12
Maar inderdaad: respect :proost
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bascambuur op maart 07, 2013, 17:36:46
Bakker er weer in, Rose ineens in de basis, geen Schokker.

Arts.  :rodekaart
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 17:57:10
Hij doet t gwn om ons te pesten :(

Totaal de weg kwijt die man, bah :rodekaart
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:37:06
Wat een geweldige opstelling :_schater. Ik wacht eigenlijk nog op het moment dat hij besluit om Bouwer maar op doel te zetten...
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: John Hiatt op maart 07, 2013, 19:44:43
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:37:06
Wat een geweldige opstelling :_schater. Ik wacht eigenlijk nog op het moment dat hij besluit om Bouwer maar op doel te zetten...

Iemand anders op de goal zou zo slecht nog niet zijn...
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:51:03
Denk niet dat Bouwer het veel beter doet :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: gewoon een fan op maart 07, 2013, 21:32:48
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:51:03
Denk niet dat Bouwer het veel beter doet :devil
Echt slechter kan ook niet  8P
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: sunderland op maart 07, 2013, 21:46:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 17:57:10
Hij doet t gwn om ons te pesten :(

Totaal de weg kwijt die man, bah :rodekaart
wust kotsmisselijk van die vent .
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: sunderland op maart 07, 2013, 21:53:55
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: dennisw8 op maart 07, 2013, 22:01:41
Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:53:55
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs

Ben der wel zeker van.  :thumbsup
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 07, 2013, 22:24:47
waar ben je zeker van dat ze mutte winnen of dat ze oek echt gaan winnen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: AL op maart 07, 2013, 22:36:05
Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:53:55
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs

Nou daar ben ik het niet mee eens.
Achterin staat het wel goed, maar de andere linies zijn gewoon te matig en daar loopt het gewoon niet.
Middenveld is zelfs onthutsend zwak en in die linie vind ik Telstar gewoon beter (bijna alle ploegen hebben beter middenveld). Voorin lopen bij Telstar snelle gevaarlijke jongens rond, iets waar we het altijd moeilijk tegen hebben.
Ik vrees dat er gewoon verloren wordt. Alles meer dan verlies zou mij meevallen om eerlijk te zijn.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: richard op maart 07, 2013, 23:58:14
Geen creativiteit!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Len Cantello op maart 08, 2013, 06:29:36
Deze ochtend maar wat lef, vertrouwen, rust en duidelijkheid in het ontbijtje doen. Dan reken ik op drie punten!  :y
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: 666 op maart 08, 2013, 08:23:06
 :0= Rose in oranjeuh, Rose in oranjeuuuuuuh, wij willen Rose in oranjeuh,,,,, Rose in oranjeuh, ......!  :koffie
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op maart 08, 2013, 08:33:47
Citaat van: 666 op maart 08, 2013, 08:23:06
:0= Rose in oranjeuh, Rose in oranjeuuuuuuh, wij willen Rose in oranjeuh,,,,, Rose in oranjeuh, ......!  :koffie
Maar nu eerst.. KOFFIE!!! 8)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 08:45:46
Normaal schreeuw ik als 1 van de eersten matchday, maar heb er wederom geen vertrouwen in. :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 08:54:10
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: richard op maart 08, 2013, 09:23:51
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 08:54:10
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!

Hahahahahaha hoe zou dat nou kunnen :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 08, 2013, 09:53:29
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!

SCC!!!!!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 09:58:20
Citaat van: richard op maart 08, 2013, 09:23:51
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 08:54:10
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!

Hahahahahaha hoe zou dat nou kunnen :devil

Tuurlijk snap ik dat wel! Drijver deed zo zijn best om ons te overtuigen dat het zo slecht niet eens ging, en we teveel eisend zijn. Ach als teammanager kun je Arts niet laten vallen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 09:59:59
Citaat van: Thieske op maart 08, 2013, 09:53:29
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!

SCC!!!!!!

Vandaag gelijk maandag verlies. AA weg, bij de eerste 5 eindigen en play offs knallen!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 08, 2013, 10:13:17

Er wordt van alles geprobeerd maar dit elftal is middelmaat! En die play offs zijn al helemaal een kwelling geworden. Dan maar 10de en op naar volgend seizoen. Ben er wel klaar met.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op maart 08, 2013, 10:17:26
Ik ga niet eens luisteren vanavond, matchday gevoel is er totaal niet meer, verwacht ook een nederlaag, misschien een puntje, uit bij Emmen verliezen en uit bij Fortuna ook.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 08, 2013, 10:19:45
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 09:59:59
Citaat van: Thieske op maart 08, 2013, 09:53:29
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!

SCC!!!!!!

Vandaag gelijk maandag verlies. AA weg, bij de eerste 5 eindigen en play offs knallen!

Als het op die manier gaat, zou ik er voor tekenen.

Aan de ene kant, als we vanavond winnen, en komende 3 wedstrijden 9 punten pakken, heb ik het kampioenschap ook nog niet uit het hoofd gezet.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: brambo3004 op maart 08, 2013, 11:53:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

Jij zegt ook wat wij allemaal denken :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Thieske op maart 08, 2013, 12:17:42
,,We zijn geen favoriet voor de titel", benadrukt Bakker, ,,maar als we de inhaalwedstrijden winnen, kunnen we een heel eind komen. Als we die verliezen, staan we zomaar zevende." Dat het beter moet dan afgelopen maandag, is zonneklaar. ,,Dat was een heel slechte wedstrijd van me", klonk het gisterochtend na de afsluitende training. Ter verdediging van Bakker: hij was beslist niet de enige die onder de maat speelde.

Het moraal van het verhaal is dat Cambuur moet zorgen dat het een goede serie neerzet en dan kunnen er mooie dingen gebeuren in dit knotsgekke seizoen. Een seizoen waarin de topteams van de eerste divisie niets voor elkaar onderdoen en waarin elke week weer een andere ploeg bovenin verrassend punten verspeelt. Daardoor blijft het ongemeen spannend. ,,Er steekt geen enkele ploeg bovenuit", constateert Bakker terecht.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCdrachten op maart 08, 2013, 12:34:12
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

Daar gebruk ik altid de pauze's voor  :hein
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 12:45:51
Citaat van: brambo3004 op maart 08, 2013, 11:53:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

Jij zegt ook wat wij allemaal denken :_schater
Ik heb geleerd van mijn hart geen moordkuil te maken, scheelt ook een hoop stress en schijnt af en toe wel eens voor enig vermaak te zorgen  8P
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Baresi op maart 08, 2013, 13:02:16
Laten we wat druk op AA zetten,vanavond alleen met 3 punten thuiskomen! :scc
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Len Cantello op maart 08, 2013, 13:17:57
Wat een gejank hiero....
:0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 13:29:46
Citaat van: Baresi op maart 08, 2013, 13:02:16
Laten we wat druk op AA zetten,vanavond alleen met 3 punten thuiskomen! :scc

Als er wederom word verloren, voorzie ik een ontvangst comite op het plein ;)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 08, 2013, 13:33:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

5 minuten. Da's lang. Doe je aan Tantra?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: maikcambuur op maart 08, 2013, 14:14:12
Ik snap het gezeik niet helemaal. We mutte gewoon vol achter de ploeg gaan staan op dit moment. We staan als we 2 van die inhaalwedstrijden winnen 3e!!! Ook al is het spel slecht vanavond gewoon voor de 3 punten gaan  |:) |:) |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 15:01:32
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 13:33:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

5 minuten. Da's lang. Doe je aan Tantra?
:_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 15:05:12
mut wel van beide kanten komen he als de ploeg er vol in vliegt dan
slaat dat over op het publiek.

en maandag was vanaf minuut 1 niet te merken dat we voor die
topklassering speelden.

ken je heel lang over praten en dat gebeurde gister bij de
training ook.tis de kip en het ei verhaal.

mut het publiek vol gas geven als er een slappe hap staat of
mut de ploeg vol gas beginnen en zo het publiek met zich mee
krijgen en dan denk ik dat het laatste het geval is.

voor mij geldt ik wil leuk voetbal zien,en als je daardoor eens verliest
jammer dan als je gewoon 34 wedstrijden aanvallend voetbal speelt
dan kom je heel ver in deze competitie.

als er na d.bosch wordt gezegd achter af is dit een winst punt dan
heb ik zwaar mijn twijfels daarbij.en dan kun je wel zeggen ja d.bosch
wint met 1-5 van sparta.
ik zeg dan Volendam wint 0-4 bij veendam sparta wint met 6-1 van
eindhoven enz.

maar nogmaals ik wil leuk voetbal zien en daar worden we dit jaar niet mee verwend.

spelers moeten beter worden en er moeten vastigheden in je team sluipen
en helaas zie ik van alle dingen te weining.

en zeggen we staan er nog steeds goed voor dan kijk je al1 sec naar resultaten
maar denk je niet aan het gehele plaatje vind ik.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: dit is mien club op maart 08, 2013, 15:27:28


Ik ben er klaar mee.. het is niet van gister he... ARTS  :rodekaart
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op maart 08, 2013, 17:15:18
Citaat van: dit is mien club op maart 08, 2013, 15:27:28


Ik ben er klaar mee.. het is niet van gister he... ARTS  :rodekaart

Ik ben er ook klaar mee. Vanavond film kijken en om 21:50 kijk ik op  tt hoeveel we gespeeld hebben.

Arts maakt kapot wat je lief is!!!!!!!!!

Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op maart 08, 2013, 17:22:23
De laatste wedstrijden waren niet om aan te gluren. MVV uit maakte de uitslag veel goed, net als thuis tegen Eindhoven, maar tegen Den Bosch en Veendam waren Cambuur onwaardig.
Ik om sinds 1975 bij Cambuur, maar het gevoel wat ik de laatste wedstrijden heb, dat heb ik nog nooit gevoeld. Dat ik me moet oppeppen om naar het stadion te gaan.
Zelfs in het seizoen dat we onderaan eindigden met Kistenmaker of het seizoen onder Koolhof.
Tussen 1996 en 2007 kan ik niet over oordelen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 18:37:46
ik ga met veel plezier naar het stadion, maar ik verlaat het stadion niet altijd met plezier....
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 08, 2013, 19:00:24
Ik verwacht dat Cambuur nu wakker gerammeld is door de technische ? staf  :O
Trek anders maar dat blauw-geel shirt maar uit als je niet wilt voetballen  :0=
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 19:58:45
Staan we al achter.. :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 20:01:24
Met Arts als trainer, begin je sowieso al met een achterstand.... :zweep
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 08, 2013, 20:02:58
Ben al met een wit laken aan het wapperen!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 20:04:53
nou nou al 2 corners voor Cambuur..

Alhoewel, die gaan 9 van de 10 keer gewoon in de handen van de keeper...
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 20:06:05
goal afgekeurd voor Cambuur.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 20:07:34
Waarom?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 20:08:18
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 20:07:34
Waarom?
Buitenspel van Tighadouini
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 20:16:21
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep

Lang naspel zeker, moest eerst een pot bier opdrinken ..  :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:17:08
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:16:21

Lang naspel zeker, moest eerst een pot bier opdrinken ..  :devil
Ik drink geen bier :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:18:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?

Abe hier
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 20:19:26
luister naar oa bij gebrek aan beter.
de tusken stan =0-0
Waar is van tuinen?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:19:35
GTST hier  8P
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 20:20:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D

Dokkumer is net als de spelers van  Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten.  :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 20:20:30
Ook Abe hier ...
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: zeewolde op maart 08, 2013, 20:21:27
 :_schater
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:20:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D

Dokkumer is net als de spelers van  Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten.  :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:21:41
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:20:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D

Dokkumer is net als de spelers van  Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten.  :devil

:y Nog erger, ik ben ambtenaar
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 20:21:53
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?

beide :proost
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:26:36
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:21:53
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?

beide :proost

Net mercurius, maar op een 1 of andere manier erger ik me altijd half dood! Nu abe, en is gelijk wat fanatieker.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 20:28:51
zijn er uitsupporters?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:29:29
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 20:28:51
zijn er uitsupporters?

Onder welke steen heb jij gelegen?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: sytsa op maart 08, 2013, 20:31:35
Mercurius dat is de zender van leeuwarden mooi duo Cor dorhout en Henk Alberts
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 08, 2013, 20:36:29
Citaat van: sytsa op maart 08, 2013, 20:31:35
Mercurius dat is de zender van leeuwarden mooi duo Cor dorhout en Henk Alberts

vind je?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 20:40:02
Nee he..
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 20:40:09
Tuurlijk ...
1-0 achter ..
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:40:18
GVD!!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 08, 2013, 20:40:26
waarom verbaast me dit niet???????????
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Chipke op maart 08, 2013, 20:40:33
Ja hoor......
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 20:41:06
Pleur toch op man :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 08, 2013, 20:41:28
Keepertje weer de mist in!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!!  :X
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:42:12
Hoor het al, word een vanavond Cambuurplein!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Sonnema op maart 08, 2013, 20:43:45
Johnny de Vries had moeten spelen is gretiger dan dat drama van een droste.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 20:44:18
Droste en Telgenkamp debet aan de tegengoal. Niet echt verrassend..
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 20:44:33
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 20:28:51
zijn er uitsupporters?

Ja.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 20:45:03
Citaat van: poelie-lwd op maart 08, 2013, 20:41:28
Keepertje weer de mist in!

Corner: bal komt 16 niet uit,bal wordt weer breed gespeeld,
Hoefdraad passeert eenvoudig Droste boem.....
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 20:46:18
zit weer helemaal niks in tot nu toe,,telstar is oek niet best
maar wij kenne er niet van profiteren.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 20:47:53
Hoor Arts en Co. alweer zeggen:
Had meer ingezeten, hadden meer moeten brengen, we moeten ons zelf belonen ...  :O
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: speculeter op maart 08, 2013, 20:50:42
Volgens omrop abe weer niet best.......Schokker er maar in op
het middenveld.....je moet toch wat.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 20:51:30
vreet alsjeblieft nog wat uit daar of ons weekend is weer verpest...
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Chipke op maart 08, 2013, 20:54:52
Erg jammer dat we er niet staan op de momenten dat het moet.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 20:55:30
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 20:57:00
Cambuur moet het voorbeeld nemen aan Dokkumer, die het vanavond namelijk al wel scored.  :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 20:57:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!!  :X

staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 20:59:36
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 20:55:30
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.
Ik baal zoals je het schrijft, maar je hebt gelijk, hebben we in het begin van de competitie teveel gehad?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 20:59:53
Luie flikkers  :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 21:00:12
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:57:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!!  :X

staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord

Ja, Drijver heeft er verstand van!  8P

We zien liever De Vries op dit moment!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:01:02
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen

Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 21:03:41
Die vent loopt ook de hele tijd te zeuren, doelstellingen aanpassen.
Als je tegen Veendam goed had gespeeld doe je gewoon nog mee voor kampioenschap.
Die verliezen ze op stomme manier en meneer Arts neemt gelijk de woorden doelstellingen aanpassen ..
Gewoon die wedstrijden winnen als je wat wilt ... Ei*el..
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 21:06:12
Citaat van: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:01:02
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen

Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l

Ik ben present! 00:30 is wel wat laat. Ik zeg 00:00 uur!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:08:36
OK, achter dus?
Vast uit een fantastisch voetballende aanval van Telstar, waaruit een desperaat duikende Telgenkamp een milimeter te kort kwam om het ziedende schot van Hoefdraad te pareren?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:09:05
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
Verdediger. Je wilt niet tegen nog meer schade aanlopen. Adje er maar uit,
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 08, 2013, 21:09:09
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller

Antwoord: B
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 21:09:28
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 21:06:12
Citaat van: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:01:02
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen

Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l

Ik ben present! 00:30 is wel wat laat. Ik zeg 00:00 uur!

ze gaan daar 22.45 weg dus binne er om 00.00 uur toch niet.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:11:31
Telstar uit, altijd lastig!

Maandag ben ik er ook bij. Had ik dat kaartje maar nooit gekocht in december :insane
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 21:12:15
we gaan de hele nacht feest vieren als we niet met meer dan 1-0 verliezen!  |:)              nee dus......
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:14:43
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:11:31
Telstar uit, altijd lastig!

Maandag ben ik er ook bij. Had ik dat kaartje maar nooit gekocht in december :insane

Vorig jaar 1-5? of zoiets..dikke overwinning.
Misschien tot maandag
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:15:04
2-5 vorig jaar
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ronald op maart 08, 2013, 21:15:47
Ach straks een hattrick van barto,  slechter dan het is kan het niet worden, tenzij broekhof er in komt. Zet de vries maar op het middenveld op de plek van rose en schokker op de plek van bakker en barto naast hemmen voor het vuile loopwerk. Dan heb je drie spelers er in die wel willen
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:15:59
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller

Broekhof loopt warm, wanneer grijpt het bestuur in..
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:17:58
Schokker ipv van Adnane.

Klasse arts, positie voor positie! :zweep
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Chipke op maart 08, 2013, 21:19:50
Hiwat zometeen voor Rose en dan Schokker op tien.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 21:21:29
Ze lopen zelfs al tegen elkaar op enz  :zucht COMEDY CAPERS!
Spelers schelden op elkaar, Tikkie terug, Wegroeien...
Waar gaan we heen...
Telstar stelt niks voor en wat doet Cambuur? Achteruit en wegroeien, Niks creatief...
Oebele frustreert zich op de Leeuw en Rose en van der Laan laten ook de koppies hangen...
Het interesseert ze geen Phuck meer!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 21:22:48
at je het verslag mutte geloven dan gaat het nergens over toch.zit totaal geen lijn in het spel.

uit tegen de koploper speelden ween puike partij ook al verloren we maar hoe ken het nou dat we tegen mindere ploegen amper gevaarlijk wudde.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 21:26:19
Hoe was het ook alweer ?
Je moet vanaf het begin je tegenstander gelijk duidelijk maken dat er tegen ons niks te halen valt ? :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:30:21
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Goede ploeg dat Telstar. Geen schande om met maar 1-0 te verliezen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:31:20
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Chipke op maart 08, 2013, 21:31:45
Weer niet kunnen profiteren. MVV-Helmond 2-2 en FC OSS-Sparta 1-1
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 21:31:57
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:30:21
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Goede ploeg dat Telstar. Geen schande om met maar 1-0 te verliezen.
ja prachtig aanvallend voetbal van telstar!   :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 21:32:07
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Omdat die knakworst toch weg gaat, ze moeten nu ingrijpen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 08, 2013, 21:32:50
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 21:00:12
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:57:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!!  :X

staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord

Ja, Drijver heeft er verstand van!  8P

We zien liever De Vries op dit moment!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 21:33:06
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:31:45
Weer niet kunnen profiteren. MVV-Helmond 2-2 en FC OSS-Sparta 1-1

Jongens, alshet zo door gaat zijn we de nacompetitie niet eens waard...
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 21:33:55
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging..  :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:34:10
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 21:31:20
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.

Maandag emmen dat met 1-0 voor staat tegen egels, je mag ook daar al blij zijn met 1 punt....
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:34:51
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:34:10
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 21:31:20
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.

Maandag emmen dat met 1-0 voor staat tegen egels, je mag ook daar al blij zijn met 1 punt....

Om over Helmond thuis nog maar te zwijgen...
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 21:35:47
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:33:55
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging..  :(

Pech hebben we zeker, dat arts trainer ooit geworden is  ;(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 21:36:48
weer een afgekeurd doelpunt wegens buitenspel  :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Chipke op maart 08, 2013, 21:37:08
Waarom kan Rose nooit scoren?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:37:36
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:33:55
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging..  :(
Ontbreken van scherpte en passie... Mag je ook de trainer aanrekenen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 21:38:19
Veel te laf voetbal.
Zeker de trainer aan te rekenen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Chipke op maart 08, 2013, 21:39:27
Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 21:40:11
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:39:27
Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.
_O_
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:40:26
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:39:27
Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.

Laat Henk als interim maar zien wat ie waard is. Zeer benieuwd of ze dan beter gaan spelen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 21:40:49
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:37:08
Waarom kan Rose nooit scoren?

Omdat het niet loopt
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 21:41:03
OEBELE NOOIT WEER OP DE WISSEL
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:41:07
Haha de maradonna van de wouden scoort 1-1
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:41:33
Arts bewijst zijn eigen ongelijk!

EN NU DOORDRUKKEN VERDOMME!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 21:42:24
Bewijst gelijk dat ie niet wissel hoort!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Chipke op maart 08, 2013, 21:42:41
Nu geen verdediger erbij maar volop aanvallen!!!!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 21:43:07
staat het nou 1-1 ? ik kan het nergens vinden.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:43:49
Bij een gelijkspel gaat ie toch niet weg, dus schiet die 2e er dan nu ook maar in.


SCHOKKER |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:44:29
Oprollen die witte leeuwen
:camigo

Oei Martijn sterkte..
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:44:38
vd Laan blessure. Kan er ook nog wel bij.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:45:14
Ah, Rose heeft zijn gele kaart weer binnen. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:45:29
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.
Het bestuur vanavond maar voor zijn met een nekslagje ofzo :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 21:46:23
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:43:07
staat het nou 1-1 ? ik kan het nergens vinden.

KNAL VAN SCHOKKER HE
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: kgscc op maart 08, 2013, 21:47:33
Van der Laan met blessure eraf, broekhof erbij
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 21:47:54
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.

we kenne elk punt gebruiken vind ik en het liefst 3.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:48:20
Wil je nog een rol van betekenis spelen rond plek 5 dan MOET je gewoon winnen. Simpel!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 21:50:03
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 21:47:54
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.

we kenne elk punt gebruiken vind ik en het liefst 3.

Dat is waar, ben word nu al misselijk van wat Arts gaat zeggen.
Compliment voor mijn ploeg die tegen een sterk Telstar een punt heeft binnen gehaald.
Enz. Enz.
Ben natuurlijk ook blij met de punt(en)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 21:50:19
Weer 1 punt gewonnen. Goed gedaan Arts en consorten.  :O
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 08, 2013, 21:50:27
eindstand 1-1.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:51:27
Zowel emmen,helmond en fortuna sluiten deze avond winnend af................
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 21:52:39
Gadverdamme, dit of verlies, beide kut. Niet te filmen  :R
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:54:41
Ik ga mijn verdriet verdrinken  :proost :proost :proost :proost
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:56:11
Weer een draak van een wedstrijd.. Ach zondag nog ff een uurtje trainen en dan doen ze het maandag nog ff dunnetjes over.  :R
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 08, 2013, 21:57:03
In elk geval niet verloren.
op deze manier raak je steeds meer achterop en hebben die inhaalwedstrijden steeds minder waarde :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ronald op maart 08, 2013, 22:00:52
De selectie en de trainer maar mooi naar huis laten lopen. Goeie straftraining noem je dat
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 22:06:36
Citaat van: Ronald op maart 08, 2013, 22:00:52
De selectie en de trainer maar mooi naar huis laten lopen. Goeie straftraining noem je dat

Banden van de bus leeg laten lopen en hun de bus naar Leeuwarden terug laten duwen !  :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 22:07:01
Ze kunnen me wat allemaal, ben er wel even klaar mee.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2013, 22:07:08
En de chauffeur dan? Wat heeft die misdaan?
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: punkman op maart 08, 2013, 22:08:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 22:07:08
En de chauffeur dan? Wat heeft die misdaan?

Die mag sturen met de verwarming aan  :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ronald op maart 08, 2013, 22:11:01
Die moet gewoon zodra ze in willen stappen met gierende banden wegscheuren
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: brambo3004 op maart 08, 2013, 22:17:16
Maar goed dat ik genoeg bier koud heb gezet :proost...luie *****...spijt dat ik al maanden een kaartje voor Emmen-uit heb :_spank
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Sander Scc op maart 08, 2013, 22:19:20
Ik zou maandag even naar Emmen maar bekiek het maar!!! Ben er wel even klaar met..

Bedankt Cambuur, fijn weekend!!

Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:54:41
Ik ga mijn verdriet verdrinken  :proost :proost :proost :proost
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2013, 22:19:44
Citaat van: brambo3004 op maart 08, 2013, 22:17:16
Maar goed dat ik genoeg bier koud heb gezet :proost...luie *****...spijt dat ik al maanden een kaartje voor Emmen-uit heb :_spank

Eerst maar zien of het doorgaat... ;)
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: ace1974 op maart 08, 2013, 22:44:41
vd laan schouder uit de kom....
waarschijnlijk sleutelbeen gebroken.... :( :( :(

hopen dat het meevalt
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 08, 2013, 23:02:11
Das niet best. Klote zooi
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ruppppert op maart 08, 2013, 23:03:37
op de weg terug. wat een drams wedstrijd.beelden layer
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 23:25:00
respect voor degenen die mee waren
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ruppppert op maart 09, 2013, 00:07:26
Beelden: Telstar- Cambuur

de Goal


Samenvatting & Interviews : Later

Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: richard op maart 09, 2013, 00:15:08
Spelers juichen ook geweldig, zo mooi om te zien, echt een superteam!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: TM op maart 09, 2013, 00:42:24
Weer terug uit Velsen-Zuid... Wat een drama weer! Er moet snel wat veranderen! MVV verloren, Sparta gelijk. Je kan weer inlopen, maar Cambuur verzuimt weer!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: De Gast op maart 09, 2013, 00:45:14
En alweer een nietszeggend resultaat. Het was te verwachten.

Inlopen? Bekijk het maar meer dat we zijn uitgelopen op de nummer 10
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)

Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: richard op maart 09, 2013, 09:21:04
Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)

Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(

Behoorlijk wat frustratie ja.........
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Nightmarelwd op maart 09, 2013, 09:41:26
Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)

Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(

Versta er geen ruk van.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Destroyer op maart 09, 2013, 10:49:57
Citaat van: De Gast op maart 09, 2013, 00:45:14
En alweer een nietszeggend resultaat. Het was te verwachten.

Inlopen? Bekijk het maar meer dat we zijn uitgelopen op de nummer 10

Denk dat het nog aardig spannend wordt PO te halen  ;(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: okkele op maart 09, 2013, 11:50:02
wat een onzin.
de play-offs zijn vanzelfsprekend.
nu maar zien een beetje vorm te krijgen voor het zover is.
zelfvertrouwen zal moeilijker worden.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: denistel op maart 09, 2013, 12:21:21
play off sta je idd nog behoorlijk stevig in dus waarom niet wat meer vrij
uit spelen.de 1e helft was gister weer niet met passie en volle beleving
dat kun je je toch niet voorstellen das de basis en als er dan ook nog wat
goed voetbal bij komt dan pak je die lui gewoon zoals de 2e helft bleek
maar ja toen liep je weer tegen die 1-0 aan te hikken.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: oost058 op maart 09, 2013, 15:22:45
Citaat van: Nightmarelwd op maart 09, 2013, 09:41:26
Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)

Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(

Versta er geen ruk van.

"het is allemaal de schuld van menzo, die dikke klootzak"

zoiets, geloof ik  :devil
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: oost058 op maart 09, 2013, 15:25:16
Citaat van: okkele op maart 09, 2013, 11:50:02
wat een onzin.
de play-offs zijn vanzelfsprekend.
nu maar zien een beetje vorm te krijgen voor het zover is.
zelfvertrouwen zal moeilijker worden.

Play offs haal je idd sowieso wel. Ook met dank aan alle andere clubs die zo wisselvallig spelen als het maar kan :)
Maar je hebt nu wel even in 2 wedstrijden je kansen op een evt kampioenschap verkloot  :(
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: sunderland op maart 09, 2013, 16:26:01
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: oost058 op maart 09, 2013, 16:45:42
Pfff wat een dwaas
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 09, 2013, 17:26:38
Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:26:01
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Na de sprookjes van Grimm nu ook Alfons' Avondsprookjes? :devil
Die man gaat per wedstrijd meer onzin uitkramen, analyseert hij zichzelf ook op video? Ik zou me doodschamen in ieder geval.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ruppppert op maart 09, 2013, 20:12:17
Beelden: Telstar- Cambuur

de Goal


Samenvatting:


Interviews:

Schokker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar

Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011621.php

Bakens
http://www.jupilerleague.nl/video/1011624.php

Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Ronald op maart 09, 2013, 20:21:57
Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2013, 17:26:38
Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:26:01
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Na de sprookjes van Grimm nu ook Alfons' Avondsprookjes? :devil
Die man gaat per wedstrijd meer onzin uitkramen, analyseert hij zichzelf ook op video? Ik zou me doodschamen in ieder geval.


Een jonge ploeg? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van Feyenoord en Ajax nog lager dan de gehele selectie van cambuur en zie waar zij staan in de competitie. Dus arts van mij. Mag je deze hebben.  :rodekaart   wegens elke week een standaard verhaaltje tegen de pers.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op maart 10, 2013, 03:10:34
In de samenvatting zie je dat er best veel voetbal in de ploeg zit maar de scherpte en/of het geluk ontbreekt jammerlijk genoeg wel erg vaak! Is op te trainen lijkt me..

Maar je ziet die Arts gewoon gapend en zich als een slappe zak langs dat veld bewegen; Geen wonder dat er niks op de groep overslaat... Je zou er alleen maar gefrustreerd van worden!

Een trainer die er totaal geen zin meer/vertrouwen in lijkt te hebben en dat pikt de groep op
Iets wat je ook bij Dijks op de foto's terugziet helaas!
Neem nou Rose; Prachtige bal op Oebele maar zwaar gefrustreerd loopt hij rond!

Net als Droste; Beste verdediger van de Juup, Geen schim meer van wat hij was helaas!

Ik vrees dat dit seizoen niks meer word door deze trainer en de groep zal in de spiegel moeten kijken...
Als is het maar voor ons als supporters... Geef ons nog iets om om te juichen!

Tijd voor Dwight, Tijd om hoofdstuk Arts rap te sluiten
Voor hemzelf, de spelers en voor ons supporters die het meest gestraft worden voor onze loyaliteit!

Wij houden van Cambuur maar de passant die ook als assistent niks waard was maakt het kapot helaas
Uithuilen en op naar het nieuwe seizoen met Dwight. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Make Us Proud Again!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2013, 08:21:25
Wat mij ook opviel is dat Oebele heel vaak bij de aanvallen van Cambuur is betrokken. Bijna alles liep in de tweede helft via zijn kant en was zeker ook dreigend. Ook een mooi moment na die kans van Bakker, Oebele pakt direct de tweede bal op en zet daardoor direct weer druk op de Telstar verdediging.

Su willen wij dat sien. Bij de strot pakke en loslate as de scheids na 94 minuten affluit!
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op maart 10, 2013, 10:50:44
Citaat van: Ruppppert op maart 09, 2013, 20:12:17
Beelden: Telstar- Cambuur

de Goal


Samenvatting:


Interviews:

Schokker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar

Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011621.php

Bakens
http://www.jupilerleague.nl/video/1011624.php

Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum

Of ik ben blind en doof, of Oebele en Tim staan zich te verbijten om niet uit de school te klappen. Met name Tim zijn mimiek tijdens het interview spreekt boekdelen i.m.o.
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: sunderland op maart 10, 2013, 12:44:09
Citaat van: Drumfather SCC op maart 10, 2013, 03:10:34
In de samenvatting zie je dat er best veel voetbal in de ploeg zit maar de scherpte en/of het geluk ontbreekt jammerlijk genoeg wel erg vaak! Is op te trainen lijkt me..

Maar je ziet die Arts gewoon gapend en zich als een slappe zak langs dat veld bewegen; Geen wonder dat er niks op de groep overslaat... Je zou er alleen maar gefrustreerd van worden!

Een trainer die er totaal geen zin meer/vertrouwen in lijkt te hebben en dat pikt de groep op
Iets wat je ook bij Dijks op de foto's terugziet helaas!
Neem nou Rose; Prachtige bal op Oebele maar zwaar gefrustreerd loopt hij rond!

Net als Droste; Beste verdediger van de Juup, Geen schim meer van wat hij was helaas!

Ik vrees dat dit seizoen niks meer word door deze trainer en de groep zal in de spiegel moeten kijken...
Als is het maar voor ons als supporters... Geef ons nog iets om om te juichen!

Tijd voor Dwight, Tijd om hoofdstuk Arts rap te sluiten
Voor hemzelf, de spelers en voor ons supporters die het meest gestraft worden voor onze loyaliteit!

Wij houden van Cambuur maar de passant die ook als assistent niks waard was maakt het kapot helaas
Uithuilen en op naar het nieuwe seizoen met Dwight. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Make Us Proud Again!
mooi stukje .Zag op O F een stukje van een ouwe kerel die les gaf in discuswerpen .Hij zei dat je allereerst plezier moet uitstralen anders word het nooit wat .Ja dan denk ik gelijk weer aan cambuur
Titel: Re: Telstar - Cambuur
Bericht door: sunderland op maart 10, 2013, 12:47:01
Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2013, 08:21:25
Wat mij ook opviel is dat Oebele heel vaak bij de aanvallen van Cambuur is betrokken. Bijna alles liep in de tweede helft via zijn kant en was zeker ook dreigend. Ook een mooi moment na die kans van Bakker, Oebele pakt direct de tweede bal op en zet daardoor direct weer druk op de Telstar verdediging.

Su willen wij dat sien. Bij de strot pakke en loslate as de scheids na 94 minuten affluit!
Hew ik toch al duidelijk aangeven .In de winterstop en donderdag weer.Zag je ook dat hij wat meer naar binnen speelde .Daaruit gaf hij weer 2 punt gave assisten en zelf scoorde hij ook vanuit een loopactie door het midden ..ARTS