Telstar - Cambuur zit er weer aan te komen, een wedstrijd waar we meestal wel met wat man te zien zijn. Mijn vraag: Al mensen een kaartje gekocht? |:)
zal geen storm lopen na gister :wall
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal, :0= had niet gehoeven ARTS.
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal, :0= had niet gehoeven ARTS.
Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!
Komende 3 wedstrijden zullen we zien waar we staan!
Telstar uit, Emmen uit, Helmond Sport thuis. 9 punten graag!
Citaat van: Galdiano op maart 05, 2013, 10:59:16
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal, :0= had niet gehoeven ARTS.
Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!
op zondag middag schiet oek weer niet op.
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 13:19:58
Citaat van: Galdiano op maart 05, 2013, 10:59:16
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal, :0= had niet gehoeven ARTS.
Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!
op zondag middag schiet oek weer niet op.
waarom niet? dr zijn dr veel vrij op zondagmiddag :clint
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Zelf sporten ok, maar sport kijken op zondag? 7 uur studio sport :devil
Emmen en Almere ben ik wel bij. Jammer van die buscombi naar De Graafschap (maar wel logisch)
Citaat van: Dokkumer op maart 05, 2013, 22:39:43
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Zelf sporten ok, maar sport kijken op zondag? 7 uur studio sport :devil
ja idd wielrennen of mensen voor ere div live en lui die bij amaterurclubs langs de kant staan.zaterdagavond ideaal voor de jupiler
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Voetbal op zondag. Maar scc gaat voor ;)
Dan maar een week geen balletje trappen!
Terugkomend op vrijdag. Ben bang dat de gifbeker helemaal leeg moet. Een team met zo weinig passie en die met hun ziel onder hun arm speelt krijg je niet snel weer aan de praat. Hopen dat ze play offs halen en dan misschien weer in een flow komen.
Ga er wel vanuit dat we de play-offs halen!! Maar afgelopen maandag was echt de slechtste wedstrijd die ik in de afgelopen jaren heb gezien. Leek net vrouwenvoetbal.
goed maken na de blamage van maandag, :0= beelden vanuit het uitvak |:)
Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 10:21:27
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Voetbal op zondag. Maar scc gaat voor ;)
Dan maar een week geen balletje trappen!
Terugkomend op vrijdag. Ben bang dat de gifbeker helemaal leeg moet. Een team met zo weinig passie en die met hun ziel onder hun arm speelt krijg je niet snel weer aan de praat. Hopen dat ze play offs halen en dan misschien weer in een flow komen.
klopt als je recreatief speelt wel maar als je in een 1e team speelt kan dat niet
fvc-frisia-friesland-leeuwarden-mkv en nicator spelen allemaal op zondag middag
en hebben allemaal hun eigen aanhang die dan niet naar cambuur gaat.
De opstelling.
-----------------telgenkamp--------------
Droste--vd Laan--bakens----bijker----
---bakker------rose-------makrini----
-tighadouni--- hemmen------de leeuw---
Schokker gepasseerd? De enige man die nog wel is een steekbal kan geven..
net als tegen sparta weer tactisch denk ik.speelde op de training bij de wisselploeg op het middenveld en gaf geweldige ballen.
Onbegrijpelijk, je aanpassen tegen Telstar.. :zucht
Hoe kan je nou in godsnaam schokker er naast zetten?!!?!?
Die Arts probeert ons toch iedere keer weer te verrassen met een nieuwe domme keuze!
De man met meeste taktische inzicht op de wissel.
Nou Arts je ziet het weer goed!
Die man verdient een standbeeld! :_schater
Rosé in de basis? :wall 8P
Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:13:37
Rosé in de basis? :wall 8P
Ja Rose in de basis......
Voor de snelheid op het middenveld!
Citaat van: peter op maart 07, 2013, 15:24:08
Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:13:37
Rosé in de basis? :wall 8P
Ja Rose in de basis......
Voor de snelheid op het middenveld!
Ik lees de uitslag zaterdag wel in de krant. Hopelijk komt die sneeuw eerder, zodat het wordt afgelast.
Vanochtend een partij basis tegen wissels. Oepie bij wissels op 10 en speelde zeer goed! Balletjes ophalen en gelijk opening zoeken. Beste man op de training!
Mensen die er vrijdag heen gaan aller eerst RESPECT.
Neem alsjeblieft een spandoek mee: Arts tot ziens!!!!
Citaat van: dit is mien club op maart 07, 2013, 16:11:36
Mensen die er vrijdag heen gaan aller eerst RESPECT.
Neem alsjeblieft een spandoek mee: Arts tot ziens!!!!
Haha spandoeken, ja, die hangen dan vast voor een reclamebord van de plaatselijke bakker (mag niet :zweep) of men vindt de tekst onbehoorlijk (mag niet :zweep)
Tegen het moderne voetbal.
Maar inderdaad: respect :proost
Bakker er weer in, Rose ineens in de basis, geen Schokker.
Arts. :rodekaart
Hij doet t gwn om ons te pesten :(
Totaal de weg kwijt die man, bah :rodekaart
Wat een geweldige opstelling :_schater. Ik wacht eigenlijk nog op het moment dat hij besluit om Bouwer maar op doel te zetten...
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:37:06
Wat een geweldige opstelling :_schater. Ik wacht eigenlijk nog op het moment dat hij besluit om Bouwer maar op doel te zetten...
Iemand anders op de goal zou zo slecht nog niet zijn...
Denk niet dat Bouwer het veel beter doet :devil
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:51:03
Denk niet dat Bouwer het veel beter doet :devil
Echt slechter kan ook niet 8P
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 17:57:10
Hij doet t gwn om ons te pesten :(
Totaal de weg kwijt die man, bah :rodekaart
wust kotsmisselijk van die vent .
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs
Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:53:55
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs
Ben der wel zeker van. :thumbsup
waar ben je zeker van dat ze mutte winnen of dat ze oek echt gaan winnen.
Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:53:55
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs
Nou daar ben ik het niet mee eens.
Achterin staat het wel goed, maar de andere linies zijn gewoon te matig en daar loopt het gewoon niet.
Middenveld is zelfs onthutsend zwak en in die linie vind ik Telstar gewoon beter (bijna alle ploegen hebben beter middenveld). Voorin lopen bij Telstar snelle gevaarlijke jongens rond, iets waar we het altijd moeilijk tegen hebben.
Ik vrees dat er gewoon verloren wordt. Alles meer dan verlies zou mij meevallen om eerlijk te zijn.
Geen creativiteit!!
Deze ochtend maar wat lef, vertrouwen, rust en duidelijkheid in het ontbijtje doen. Dan reken ik op drie punten! :y
:0= Rose in oranjeuh, Rose in oranjeuuuuuuh, wij willen Rose in oranjeuh,,,,, Rose in oranjeuh, ......! :koffie
Citaat van: 666 op maart 08, 2013, 08:23:06
:0= Rose in oranjeuh, Rose in oranjeuuuuuuh, wij willen Rose in oranjeuh,,,,, Rose in oranjeuh, ......! :koffie
Maar nu eerst.. KOFFIE!!! 8)
Normaal schreeuw ik als 1 van de eersten matchday, maar heb er wederom geen vertrouwen in. :(
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 08:54:10
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!
Hahahahahaha hoe zou dat nou kunnen :devil
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!
SCC!!!!!!
Citaat van: richard op maart 08, 2013, 09:23:51
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 08:54:10
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!
Hahahahahaha hoe zou dat nou kunnen :devil
Tuurlijk snap ik dat wel! Drijver deed zo zijn best om ons te overtuigen dat het zo slecht niet eens ging, en we teveel eisend zijn. Ach als teammanager kun je Arts niet laten vallen.
Citaat van: Thieske op maart 08, 2013, 09:53:29
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!
SCC!!!!!!
Vandaag gelijk maandag verlies. AA weg, bij de eerste 5 eindigen en play offs knallen!
Er wordt van alles geprobeerd maar dit elftal is middelmaat! En die play offs zijn al helemaal een kwelling geworden. Dan maar 10de en op naar volgend seizoen. Ben er wel klaar met.
Ik ga niet eens luisteren vanavond, matchday gevoel is er totaal niet meer, verwacht ook een nederlaag, misschien een puntje, uit bij Emmen verliezen en uit bij Fortuna ook.
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 09:59:59
Citaat van: Thieske op maart 08, 2013, 09:53:29
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!
SCC!!!!!!
Vandaag gelijk maandag verlies. AA weg, bij de eerste 5 eindigen en play offs knallen!
Als het op die manier gaat, zou ik er voor tekenen.
Aan de ene kant, als we vanavond winnen, en komende 3 wedstrijden 9 punten pakken, heb ik het kampioenschap ook nog niet uit het hoofd gezet.
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil
Jij zegt ook wat wij allemaal denken :_schater
,,We zijn geen favoriet voor de titel", benadrukt Bakker, ,,maar als we de inhaalwedstrijden winnen, kunnen we een heel eind komen. Als we die verliezen, staan we zomaar zevende." Dat het beter moet dan afgelopen maandag, is zonneklaar. ,,Dat was een heel slechte wedstrijd van me", klonk het gisterochtend na de afsluitende training. Ter verdediging van Bakker: hij was beslist niet de enige die onder de maat speelde.
Het moraal van het verhaal is dat Cambuur moet zorgen dat het een goede serie neerzet en dan kunnen er mooie dingen gebeuren in dit knotsgekke seizoen. Een seizoen waarin de topteams van de eerste divisie niets voor elkaar onderdoen en waarin elke week weer een andere ploeg bovenin verrassend punten verspeelt. Daardoor blijft het ongemeen spannend. ,,Er steekt geen enkele ploeg bovenuit", constateert Bakker terecht.
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil
Daar gebruk ik altid de pauze's voor :hein
Citaat van: brambo3004 op maart 08, 2013, 11:53:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil
Jij zegt ook wat wij allemaal denken :_schater
Ik heb geleerd van mijn hart geen moordkuil te maken, scheelt ook een hoop stress en schijnt af en toe wel eens voor enig vermaak te zorgen 8P
Laten we wat druk op AA zetten,vanavond alleen met 3 punten thuiskomen! :scc
Wat een gejank hiero....
:0= WIJ WINNEN!!!
Citaat van: Baresi op maart 08, 2013, 13:02:16
Laten we wat druk op AA zetten,vanavond alleen met 3 punten thuiskomen! :scc
Als er wederom word verloren, voorzie ik een ontvangst comite op het plein ;)
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil
5 minuten. Da's lang. Doe je aan Tantra?
Ik snap het gezeik niet helemaal. We mutte gewoon vol achter de ploeg gaan staan op dit moment. We staan als we 2 van die inhaalwedstrijden winnen 3e!!! Ook al is het spel slecht vanavond gewoon voor de 3 punten gaan |:) |:) |:)
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 13:33:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil
5 minuten. Da's lang. Doe je aan Tantra?
:_schater
mut wel van beide kanten komen he als de ploeg er vol in vliegt dan
slaat dat over op het publiek.
en maandag was vanaf minuut 1 niet te merken dat we voor die
topklassering speelden.
ken je heel lang over praten en dat gebeurde gister bij de
training ook.tis de kip en het ei verhaal.
mut het publiek vol gas geven als er een slappe hap staat of
mut de ploeg vol gas beginnen en zo het publiek met zich mee
krijgen en dan denk ik dat het laatste het geval is.
voor mij geldt ik wil leuk voetbal zien,en als je daardoor eens verliest
jammer dan als je gewoon 34 wedstrijden aanvallend voetbal speelt
dan kom je heel ver in deze competitie.
als er na d.bosch wordt gezegd achter af is dit een winst punt dan
heb ik zwaar mijn twijfels daarbij.en dan kun je wel zeggen ja d.bosch
wint met 1-5 van sparta.
ik zeg dan Volendam wint 0-4 bij veendam sparta wint met 6-1 van
eindhoven enz.
maar nogmaals ik wil leuk voetbal zien en daar worden we dit jaar niet mee verwend.
spelers moeten beter worden en er moeten vastigheden in je team sluipen
en helaas zie ik van alle dingen te weining.
en zeggen we staan er nog steeds goed voor dan kijk je al1 sec naar resultaten
maar denk je niet aan het gehele plaatje vind ik.
Ik ben er klaar mee.. het is niet van gister he... ARTS :rodekaart
Citaat van: dit is mien club op maart 08, 2013, 15:27:28
Ik ben er klaar mee.. het is niet van gister he... ARTS :rodekaart
Ik ben er ook klaar mee. Vanavond film kijken en om 21:50 kijk ik op tt hoeveel we gespeeld hebben.
Arts maakt kapot wat je lief is!!!!!!!!!
De laatste wedstrijden waren niet om aan te gluren. MVV uit maakte de uitslag veel goed, net als thuis tegen Eindhoven, maar tegen Den Bosch en Veendam waren Cambuur onwaardig.
Ik om sinds 1975 bij Cambuur, maar het gevoel wat ik de laatste wedstrijden heb, dat heb ik nog nooit gevoeld. Dat ik me moet oppeppen om naar het stadion te gaan.
Zelfs in het seizoen dat we onderaan eindigden met Kistenmaker of het seizoen onder Koolhof.
Tussen 1996 en 2007 kan ik niet over oordelen.
ik ga met veel plezier naar het stadion, maar ik verlaat het stadion niet altijd met plezier....
Ik verwacht dat Cambuur nu wakker gerammeld is door de technische ? staf :O
Trek anders maar dat blauw-geel shirt maar uit als je niet wilt voetballen :0=
Staan we al achter.. :devil
Met Arts als trainer, begin je sowieso al met een achterstand.... :zweep
Ben al met een wit laken aan het wapperen!!
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
nou nou al 2 corners voor Cambuur..
Alhoewel, die gaan 9 van de 10 keer gewoon in de handen van de keeper...
goal afgekeurd voor Cambuur.
Waarom?
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden? :zweep
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden? :zweep
Lang naspel zeker, moest eerst een pot bier opdrinken .. :devil
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden? :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:16:21
Lang naspel zeker, moest eerst een pot bier opdrinken .. :devil
Ik drink geen bier :devil
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?
Abe hier
luister naar oa bij gebrek aan beter.
de tusken stan =0-0
Waar is van tuinen?
GTST hier 8P
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden? :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D
Dokkumer is net als de spelers van Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten. :devil
Ook Abe hier ...
:_schater
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:20:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden? :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D
Dokkumer is net als de spelers van Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten. :devil
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:20:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.
Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D
Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden? :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D
Dokkumer is net als de spelers van Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten. :devil
:y Nog erger, ik ben ambtenaar
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?
beide :proost
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:21:53
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?
beide :proost
Net mercurius, maar op een 1 of andere manier erger ik me altijd half dood! Nu abe, en is gelijk wat fanatieker.
zijn er uitsupporters?
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 20:28:51
zijn er uitsupporters?
Onder welke steen heb jij gelegen?
Mercurius dat is de zender van leeuwarden mooi duo Cor dorhout en Henk Alberts
Citaat van: sytsa op maart 08, 2013, 20:31:35
Mercurius dat is de zender van leeuwarden mooi duo Cor dorhout en Henk Alberts
vind je?
Nee he..
Tuurlijk ...
1-0 achter ..
GVD!!!
waarom verbaast me dit niet???????????
Ja hoor......
Pleur toch op man :(
Keepertje weer de mist in!
Droste Droste Droste!! :X
Hoor het al, word een vanavond Cambuurplein!
Johnny de Vries had moeten spelen is gretiger dan dat drama van een droste.
Droste en Telgenkamp debet aan de tegengoal. Niet echt verrassend..
Citaat van: poelie-lwd op maart 08, 2013, 20:41:28
Keepertje weer de mist in!
Corner: bal komt 16 niet uit,bal wordt weer breed gespeeld,
Hoefdraad passeert eenvoudig Droste boem.....
zit weer helemaal niks in tot nu toe,,telstar is oek niet best
maar wij kenne er niet van profiteren.
Hoor Arts en Co. alweer zeggen:
Had meer ingezeten, hadden meer moeten brengen, we moeten ons zelf belonen ... :O
Volgens omrop abe weer niet best.......Schokker er maar in op
het middenveld.....je moet toch wat.
vreet alsjeblieft nog wat uit daar of ons weekend is weer verpest...
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen
Erg jammer dat we er niet staan op de momenten dat het moet.
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.
Cambuur moet het voorbeeld nemen aan Dokkumer, die het vanavond namelijk al wel scored. :devil
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!! :X
staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 20:55:30
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.
Ik baal zoals je het schrijft, maar je hebt gelijk, hebben we in het begin van de competitie teveel gehad?
Luie flikkers :(
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:57:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!! :X
staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord
Ja, Drijver heeft er verstand van! 8P
We zien liever De Vries op dit moment!
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen
Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l
Die vent loopt ook de hele tijd te zeuren, doelstellingen aanpassen.
Als je tegen Veendam goed had gespeeld doe je gewoon nog mee voor kampioenschap.
Die verliezen ze op stomme manier en meneer Arts neemt gelijk de woorden doelstellingen aanpassen ..
Gewoon die wedstrijden winnen als je wat wilt ... Ei*el..
Citaat van: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:01:02
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen
Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l
Ik ben present! 00:30 is wel wat laat. Ik zeg 00:00 uur!
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
OK, achter dus?
Vast uit een fantastisch voetballende aanval van Telstar, waaruit een desperaat duikende Telgenkamp een milimeter te kort kwam om het ziedende schot van Hoefdraad te pareren?
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
Verdediger. Je wilt niet tegen nog meer schade aanlopen. Adje er maar uit,
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
Antwoord:
B
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 21:06:12
Citaat van: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:01:02
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen
Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l
Ik ben present! 00:30 is wel wat laat. Ik zeg 00:00 uur!
ze gaan daar 22.45 weg dus binne er om 00.00 uur toch niet.
Telstar uit, altijd lastig!
Maandag ben ik er ook bij. Had ik dat kaartje maar nooit gekocht in december :insane
we gaan de hele nacht feest vieren als we niet met meer dan 1-0 verliezen! |:) nee dus......
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:11:31
Telstar uit, altijd lastig!
Maandag ben ik er ook bij. Had ik dat kaartje maar nooit gekocht in december :insane
Vorig jaar 1-5? of zoiets..dikke overwinning.
Misschien tot maandag
2-5 vorig jaar
Ach straks een hattrick van barto, slechter dan het is kan het niet worden, tenzij broekhof er in komt. Zet de vries maar op het middenveld op de plek van rose en schokker op de plek van bakker en barto naast hemmen voor het vuile loopwerk. Dan heb je drie spelers er in die wel willen
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
Broekhof loopt warm, wanneer grijpt het bestuur in..
Schokker ipv van Adnane.
Klasse arts, positie voor positie! :zweep
Hiwat zometeen voor Rose en dan Schokker op tien.
Ze lopen zelfs al tegen elkaar op enz :zucht COMEDY CAPERS!
Spelers schelden op elkaar, Tikkie terug, Wegroeien...
Waar gaan we heen...
Telstar stelt niks voor en wat doet Cambuur? Achteruit en wegroeien, Niks creatief...
Oebele frustreert zich op de Leeuw en Rose en van der Laan laten ook de koppies hangen...
Het interesseert ze geen Phuck meer!
at je het verslag mutte geloven dan gaat het nergens over toch.zit totaal geen lijn in het spel.
uit tegen de koploper speelden ween puike partij ook al verloren we maar hoe ken het nou dat we tegen mindere ploegen amper gevaarlijk wudde.
Hoe was het ook alweer ?
Je moet vanaf het begin je tegenstander gelijk duidelijk maken dat er tegen ons niks te halen valt ? :(
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Goede ploeg dat Telstar. Geen schande om met maar 1-0 te verliezen.
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.
Weer niet kunnen profiteren. MVV-Helmond 2-2 en FC OSS-Sparta 1-1
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:30:21
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Goede ploeg dat Telstar. Geen schande om met maar 1-0 te verliezen.
ja prachtig aanvallend voetbal van telstar! :(
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Omdat die knakworst toch weg gaat, ze moeten nu ingrijpen.
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 21:00:12
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:57:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!! :X
staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord
Ja, Drijver heeft er verstand van! 8P
We zien liever De Vries op dit moment!
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:31:45
Weer niet kunnen profiteren. MVV-Helmond 2-2 en FC OSS-Sparta 1-1
Jongens, alshet zo door gaat zijn we de nacompetitie niet eens waard...
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging.. :(
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 21:31:20
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.
Maandag emmen dat met 1-0 voor staat tegen egels, je mag ook daar al blij zijn met 1 punt....
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:34:10
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 21:31:20
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.
Maandag emmen dat met 1-0 voor staat tegen egels, je mag ook daar al blij zijn met 1 punt....
Om over Helmond thuis nog maar te zwijgen...
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:33:55
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging.. :(
Pech hebben we zeker, dat arts trainer ooit geworden is ;(
weer een afgekeurd doelpunt wegens buitenspel :(
Waarom kan Rose nooit scoren?
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:33:55
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging.. :(
Ontbreken van scherpte en passie... Mag je ook de trainer aanrekenen.
Veel te laf voetbal.
Zeker de trainer aan te rekenen.
Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:39:27
Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.
_O_
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:39:27
Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.
Laat Henk als interim maar zien wat ie waard is. Zeer benieuwd of ze dan beter gaan spelen.
Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:37:08
Waarom kan Rose nooit scoren?
Omdat het niet loopt
OEBELE NOOIT WEER OP DE WISSEL
Haha de maradonna van de wouden scoort 1-1
Arts bewijst zijn eigen ongelijk!
EN NU DOORDRUKKEN VERDOMME!
Bewijst gelijk dat ie niet wissel hoort!
Nu geen verdediger erbij maar volop aanvallen!!!!!
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.
staat het nou 1-1 ? ik kan het nergens vinden.
Bij een gelijkspel gaat ie toch niet weg, dus schiet die 2e er dan nu ook maar in.
SCHOKKER |:)
Oprollen die witte leeuwen
:camigo
Oei Martijn sterkte..
vd Laan blessure. Kan er ook nog wel bij.
Ah, Rose heeft zijn gele kaart weer binnen. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.
Het bestuur vanavond maar voor zijn met een nekslagje ofzo :devil
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:43:07
staat het nou 1-1 ? ik kan het nergens vinden.
KNAL VAN SCHOKKER HE
Van der Laan met blessure eraf, broekhof erbij
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.
we kenne elk punt gebruiken vind ik en het liefst 3.
Wil je nog een rol van betekenis spelen rond plek 5 dan MOET je gewoon winnen. Simpel!
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 21:47:54
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.
we kenne elk punt gebruiken vind ik en het liefst 3.
Dat is waar, ben word nu al misselijk van wat Arts gaat zeggen.
Compliment voor mijn ploeg die tegen een sterk Telstar een punt heeft binnen gehaald.
Enz. Enz.
Ben natuurlijk ook blij met de punt(en)
Weer 1 punt gewonnen. Goed gedaan Arts en consorten. :O
eindstand 1-1.
Zowel emmen,helmond en fortuna sluiten deze avond winnend af................
Gadverdamme, dit of verlies, beide kut. Niet te filmen :R
Ik ga mijn verdriet verdrinken :proost :proost :proost :proost
Weer een draak van een wedstrijd.. Ach zondag nog ff een uurtje trainen en dan doen ze het maandag nog ff dunnetjes over. :R
In elk geval niet verloren.
op deze manier raak je steeds meer achterop en hebben die inhaalwedstrijden steeds minder waarde :(
De selectie en de trainer maar mooi naar huis laten lopen. Goeie straftraining noem je dat
Citaat van: Ronald op maart 08, 2013, 22:00:52
De selectie en de trainer maar mooi naar huis laten lopen. Goeie straftraining noem je dat
Banden van de bus leeg laten lopen en hun de bus naar Leeuwarden terug laten duwen ! :devil
Ze kunnen me wat allemaal, ben er wel even klaar mee.
En de chauffeur dan? Wat heeft die misdaan?
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 22:07:08
En de chauffeur dan? Wat heeft die misdaan?
Die mag sturen met de verwarming aan :devil
Die moet gewoon zodra ze in willen stappen met gierende banden wegscheuren
Maar goed dat ik genoeg bier koud heb gezet :proost...luie *****...spijt dat ik al maanden een kaartje voor Emmen-uit heb :_spank
Ik zou maandag even naar Emmen maar bekiek het maar!!! Ben er wel even klaar met..
Bedankt Cambuur, fijn weekend!!
Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:54:41
Ik ga mijn verdriet verdrinken :proost :proost :proost :proost
Citaat van: brambo3004 op maart 08, 2013, 22:17:16
Maar goed dat ik genoeg bier koud heb gezet :proost...luie *****...spijt dat ik al maanden een kaartje voor Emmen-uit heb :_spank
Eerst maar zien of het doorgaat... ;)
vd laan schouder uit de kom....
waarschijnlijk sleutelbeen gebroken.... :( :( :(
hopen dat het meevalt
Das niet best. Klote zooi
op de weg terug. wat een drams wedstrijd.beelden layer
respect voor degenen die mee waren
Beelden: Telstar- Cambuur
de Goal
Samenvatting & Interviews : Later
Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
Spelers juichen ook geweldig, zo mooi om te zien, echt een superteam!!
Weer terug uit Velsen-Zuid... Wat een drama weer! Er moet snel wat veranderen! MVV verloren, Sparta gelijk. Je kan weer inlopen, maar Cambuur verzuimt weer!
En alweer een nietszeggend resultaat. Het was te verwachten.
Inlopen? Bekijk het maar meer dat we zijn uitgelopen op de nummer 10
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)
Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(
Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)
Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(
Behoorlijk wat frustratie ja.........
Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)
Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(
Versta er geen ruk van.
Citaat van: De Gast op maart 09, 2013, 00:45:14
En alweer een nietszeggend resultaat. Het was te verwachten.
Inlopen? Bekijk het maar meer dat we zijn uitgelopen op de nummer 10
Denk dat het nog aardig spannend wordt PO te halen ;(
wat een onzin.
de play-offs zijn vanzelfsprekend.
nu maar zien een beetje vorm te krijgen voor het zover is.
zelfvertrouwen zal moeilijker worden.
play off sta je idd nog behoorlijk stevig in dus waarom niet wat meer vrij
uit spelen.de 1e helft was gister weer niet met passie en volle beleving
dat kun je je toch niet voorstellen das de basis en als er dan ook nog wat
goed voetbal bij komt dan pak je die lui gewoon zoals de 2e helft bleek
maar ja toen liep je weer tegen die 1-0 aan te hikken.
Citaat van: Nightmarelwd op maart 09, 2013, 09:41:26
Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar (http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar)
Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(
Versta er geen ruk van.
"het is allemaal de schuld van menzo, die dikke klootzak"
zoiets, geloof ik :devil
Citaat van: okkele op maart 09, 2013, 11:50:02
wat een onzin.
de play-offs zijn vanzelfsprekend.
nu maar zien een beetje vorm te krijgen voor het zover is.
zelfvertrouwen zal moeilijker worden.
Play offs haal je idd sowieso wel. Ook met dank aan alle andere clubs die zo wisselvallig spelen als het maar kan :)
Maar je hebt nu wel even in 2 wedstrijden je kansen op een evt kampioenschap verkloot :(
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Pfff wat een dwaas
Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:26:01
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Na de sprookjes van Grimm nu ook Alfons' Avondsprookjes? :devil
Die man gaat per wedstrijd meer onzin uitkramen, analyseert hij zichzelf ook op video? Ik zou me doodschamen in ieder geval.
Beelden: Telstar- Cambuur
de Goal
Samenvatting:
Interviews:
Schokker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar
Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011621.php
Bakens
http://www.jupilerleague.nl/video/1011624.php
Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2013, 17:26:38
Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:26:01
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Na de sprookjes van Grimm nu ook Alfons' Avondsprookjes? :devil
Die man gaat per wedstrijd meer onzin uitkramen, analyseert hij zichzelf ook op video? Ik zou me doodschamen in ieder geval.
Een jonge ploeg? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van Feyenoord en Ajax nog lager dan de gehele selectie van cambuur en zie waar zij staan in de competitie. Dus arts van mij. Mag je deze hebben. :rodekaart wegens elke week een standaard verhaaltje tegen de pers.
In de samenvatting zie je dat er best veel voetbal in de ploeg zit maar de scherpte en/of het geluk ontbreekt jammerlijk genoeg wel erg vaak! Is op te trainen lijkt me..
Maar je ziet die Arts gewoon gapend en zich als een slappe zak langs dat veld bewegen; Geen wonder dat er niks op de groep overslaat... Je zou er alleen maar gefrustreerd van worden!
Een trainer die er totaal geen zin meer/vertrouwen in lijkt te hebben en dat pikt de groep op
Iets wat je ook bij Dijks op de foto's terugziet helaas!
Neem nou Rose; Prachtige bal op Oebele maar zwaar gefrustreerd loopt hij rond!
Net als Droste; Beste verdediger van de Juup, Geen schim meer van wat hij was helaas!
Ik vrees dat dit seizoen niks meer word door deze trainer en de groep zal in de spiegel moeten kijken...
Als is het maar voor ons als supporters... Geef ons nog iets om om te juichen!
Tijd voor Dwight, Tijd om hoofdstuk Arts rap te sluiten
Voor hemzelf, de spelers en voor ons supporters die het meest gestraft worden voor onze loyaliteit!
Wij houden van Cambuur maar de passant die ook als assistent niks waard was maakt het kapot helaas
Uithuilen en op naar het nieuwe seizoen met Dwight. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Make Us Proud Again!
Wat mij ook opviel is dat Oebele heel vaak bij de aanvallen van Cambuur is betrokken. Bijna alles liep in de tweede helft via zijn kant en was zeker ook dreigend. Ook een mooi moment na die kans van Bakker, Oebele pakt direct de tweede bal op en zet daardoor direct weer druk op de Telstar verdediging.
Su willen wij dat sien. Bij de strot pakke en loslate as de scheids na 94 minuten affluit!
Citaat van: Ruppppert op maart 09, 2013, 20:12:17
Beelden: Telstar- Cambuur
de Goal
Samenvatting:
Interviews:
Schokker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar
Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011621.php
Bakens
http://www.jupilerleague.nl/video/1011624.php
Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum
Of ik ben blind en doof, of Oebele en Tim staan zich te verbijten om niet uit de school te klappen. Met name Tim zijn mimiek tijdens het interview spreekt boekdelen i.m.o.
Citaat van: Drumfather SCC op maart 10, 2013, 03:10:34
In de samenvatting zie je dat er best veel voetbal in de ploeg zit maar de scherpte en/of het geluk ontbreekt jammerlijk genoeg wel erg vaak! Is op te trainen lijkt me..
Maar je ziet die Arts gewoon gapend en zich als een slappe zak langs dat veld bewegen; Geen wonder dat er niks op de groep overslaat... Je zou er alleen maar gefrustreerd van worden!
Een trainer die er totaal geen zin meer/vertrouwen in lijkt te hebben en dat pikt de groep op
Iets wat je ook bij Dijks op de foto's terugziet helaas!
Neem nou Rose; Prachtige bal op Oebele maar zwaar gefrustreerd loopt hij rond!
Net als Droste; Beste verdediger van de Juup, Geen schim meer van wat hij was helaas!
Ik vrees dat dit seizoen niks meer word door deze trainer en de groep zal in de spiegel moeten kijken...
Als is het maar voor ons als supporters... Geef ons nog iets om om te juichen!
Tijd voor Dwight, Tijd om hoofdstuk Arts rap te sluiten
Voor hemzelf, de spelers en voor ons supporters die het meest gestraft worden voor onze loyaliteit!
Wij houden van Cambuur maar de passant die ook als assistent niks waard was maakt het kapot helaas
Uithuilen en op naar het nieuwe seizoen met Dwight. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Make Us Proud Again!
mooi stukje .Zag op O F een stukje van een ouwe kerel die les gaf in discuswerpen .Hij zei dat je allereerst plezier moet uitstralen anders word het nooit wat .Ja dan denk ik gelijk weer aan cambuur
Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2013, 08:21:25
Wat mij ook opviel is dat Oebele heel vaak bij de aanvallen van Cambuur is betrokken. Bijna alles liep in de tweede helft via zijn kant en was zeker ook dreigend. Ook een mooi moment na die kans van Bakker, Oebele pakt direct de tweede bal op en zet daardoor direct weer druk op de Telstar verdediging.
Su willen wij dat sien. Bij de strot pakke en loslate as de scheids na 94 minuten affluit!
Hew ik toch al duidelijk aangeven .In de winterstop en donderdag weer.Zag je ook dat hij wat meer naar binnen speelde .Daaruit gaf hij weer 2 punt gave assisten en zelf scoorde hij ook vanuit een loopactie door het midden ..ARTS