Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:31:45
Weer niet kunnen profiteren. MVV-Helmond 2-2 en FC OSS-Sparta 1-1

Jongens, alshet zo door gaat zijn we de nacompetitie niet eens waard...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

punkman

We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging..  :(

SCCornjum

Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 21:31:20
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.

Maandag emmen dat met 1-0 voor staat tegen egels, je mag ook daar al blij zijn met 1 punt....
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo

Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:34:10
Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 21:31:20
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.

Maandag emmen dat met 1-0 voor staat tegen egels, je mag ook daar al blij zijn met 1 punt....

Om over Helmond thuis nog maar te zwijgen...

Destroyer

Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:33:55
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging..  :(

Pech hebben we zeker, dat arts trainer ooit geworden is  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

weer een afgekeurd doelpunt wegens buitenspel  :(

Chipke

Waarom kan Rose nooit scoren?

Dokkumer

Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:33:55
We hebben ook wel pech.
Al die kansen die we hebben gehad, pure pech dat er niet 1 van in ging..  :(
Ontbreken van scherpte en passie... Mag je ook de trainer aanrekenen.

punkman

Veel te laf voetbal.
Zeker de trainer aan te rekenen.

Chipke

Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Chipke op maart 08, 2013, 21:39:27
Ik zeg: Dwight Lodeweges per direct voor de groep.

Laat Henk als interim maar zien wat ie waard is. Zeer benieuwd of ze dan beter gaan spelen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

OEBELE NOOIT WEER OP DE WISSEL

SCCornjum

Haha de maradonna van de wouden scoort 1-1
Watching Football Is Not A Crime