Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Ach straks een hattrick van barto,  slechter dan het is kan het niet worden, tenzij broekhof er in komt. Zet de vries maar op het middenveld op de plek van rose en schokker op de plek van bakker en barto naast hemmen voor het vuile loopwerk. Dan heb je drie spelers er in die wel willen

SCCornjum

Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller

Broekhof loopt warm, wanneer grijpt het bestuur in..
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo

Schokker ipv van Adnane.

Klasse arts, positie voor positie! :zweep

Chipke

Hiwat zometeen voor Rose en dan Schokker op tien.

Drumfather SCC

Ze lopen zelfs al tegen elkaar op enz  :zucht COMEDY CAPERS!
Spelers schelden op elkaar, Tikkie terug, Wegroeien...
Waar gaan we heen...
Telstar stelt niks voor en wat doet Cambuur? Achteruit en wegroeien, Niks creatief...
Oebele frustreert zich op de Leeuw en Rose en van der Laan laten ook de koppies hangen...
Het interesseert ze geen Phuck meer!

denistel

at je het verslag mutte geloven dan gaat het nergens over toch.zit totaal geen lijn in het spel.

uit tegen de koploper speelden ween puike partij ook al verloren we maar hoe ken het nou dat we tegen mindere ploegen amper gevaarlijk wudde.

punkman

Hoe was het ook alweer ?
Je moet vanaf het begin je tegenstander gelijk duidelijk maken dat er tegen ons niks te halen valt ? :(

Destroyer

Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Dokkumer

Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Goede ploeg dat Telstar. Geen schande om met maar 1-0 te verliezen.

Bernardo

Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Schade beperkt gehouden, maandag nieuwe kansen.

Chipke

Weer niet kunnen profiteren. MVV-Helmond 2-2 en FC OSS-Sparta 1-1

marrumer

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 21:30:21
Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?
Goede ploeg dat Telstar. Geen schande om met maar 1-0 te verliezen.
ja prachtig aanvallend voetbal van telstar!   :(

Destroyer

Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:29:40
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2013, 21:27:12
Die arts vindt het wel prima volgens mij. Opzouten kerel.
hoe kan je het prima vinden om met 1-0 te verliezen van telstar?

Omdat die knakworst toch weg gaat, ze moeten nu ingrijpen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 21:00:12
Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:57:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!!  :X

staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord

Ja, Drijver heeft er verstand van!  8P

We zien liever De Vries op dit moment!
Iedereen heeft recht op mijn mening.