Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Citaat van: Bernardo op maart 08, 2013, 20:55:30
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.
Ik baal zoals je het schrijft, maar je hebt gelijk, hebben we in het begin van de competitie teveel gehad?
Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:57:23
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!!  :X

staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord

Ja, Drijver heeft er verstand van!  8P

We zien liever De Vries op dit moment!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sander Scc

Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen

Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l

punkman

Die vent loopt ook de hele tijd te zeuren, doelstellingen aanpassen.
Als je tegen Veendam goed had gespeeld doe je gewoon nog mee voor kampioenschap.
Die verliezen ze op stomme manier en meneer Arts neemt gelijk de woorden doelstellingen aanpassen ..
Gewoon die wedstrijden winnen als je wat wilt ... Ei*el..

Galdiano

Citaat van: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:01:02
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen

Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l

Ik ben present! 00:30 is wel wat laat. Ik zeg 00:00 uur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCornjum

Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

OK, achter dus?
Vast uit een fantastisch voetballende aanval van Telstar, waaruit een desperaat duikende Telgenkamp een milimeter te kort kwam om het ziedende schot van Hoefdraad te pareren?

Dokkumer

Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller
Verdediger. Je wilt niet tegen nog meer schade aanlopen. Adje er maar uit,

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:07:56
Je staat achter, wat voor type speler laat je warm lopen?
A verdediger
B aanvaller

Antwoord: B
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 21:06:12
Citaat van: Sander Scc op maart 08, 2013, 21:01:02
Citaat van: Drumfather SCC op maart 08, 2013, 20:54:09
Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen

Ik dacht precies hetzelfde.. Ik pik dit niet langer!!! Dit zootsje is t niet waard ons mooie shirt te dragen!
l8l l8l l8l

Ik ben present! 00:30 is wel wat laat. Ik zeg 00:00 uur!

ze gaan daar 22.45 weg dus binne er om 00.00 uur toch niet.

Holwerd voor Cambuur

Telstar uit, altijd lastig!

Maandag ben ik er ook bij. Had ik dat kaartje maar nooit gekocht in december :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

we gaan de hele nacht feest vieren als we niet met meer dan 1-0 verliezen!  |:)              nee dus......

SCCornjum

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2013, 21:11:31
Telstar uit, altijd lastig!

Maandag ben ik er ook bij. Had ik dat kaartje maar nooit gekocht in december :insane

Vorig jaar 1-5? of zoiets..dikke overwinning.
Misschien tot maandag
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo