Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Droste Droste Droste!!  :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Hoor het al, word een vanavond Cambuurplein!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

#107
Johnny de Vries had moeten spelen is gretiger dan dat drama van een droste.

Bernardo

Droste en Telgenkamp debet aan de tegengoal. Niet echt verrassend..

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCCornjum

Citaat van: poelie-lwd op maart 08, 2013, 20:41:28
Keepertje weer de mist in!

Corner: bal komt 16 niet uit,bal wordt weer breed gespeeld,
Hoefdraad passeert eenvoudig Droste boem.....
Watching Football Is Not A Crime

denistel

zit weer helemaal niks in tot nu toe,,telstar is oek niet best
maar wij kenne er niet van profiteren.

punkman

Hoor Arts en Co. alweer zeggen:
Had meer ingezeten, hadden meer moeten brengen, we moeten ons zelf belonen ...  :O

speculeter

Volgens omrop abe weer niet best.......Schokker er maar in op
het middenveld.....je moet toch wat.

marrumer

vreet alsjeblieft nog wat uit daar of ons weekend is weer verpest...

Drumfather SCC

Ze zetten ons als supporters weer massaal voor paal!
00:30 massaal naar t Plein!
Ze maken onze club kapot! Stelletje passanten
Als je niet wil voetballen heren Rose en Droste; ROT DAN OP!
Hoorde het wel op Mercurius...
Als ik Lodeweges was zou ik gaan twijfelen

Chipke

Erg jammer dat we er niet staan op de momenten dat het moet.

Bernardo

Het seizoen gaat als een nachtkaars uit zo.

punkman

Cambuur moet het voorbeeld nemen aan Dokkumer, die het vanavond namelijk al wel scored.  :devil

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:41:32
Droste Droste Droste!!  :X

staat verdedigend zien mannetje toch heb je gister zelf gehoord