Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

 :_schater
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:20:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D

Dokkumer is net als de spelers van  Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten.  :devil

Dokkumer

Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:20:00
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D

Dokkumer is net als de spelers van  Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten.  :devil

:y Nog erger, ik ben ambtenaar

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?

beide :proost

Galdiano

Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 20:21:53
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?

beide :proost

Net mercurius, maar op een 1 of andere manier erger ik me altijd half dood! Nu abe, en is gelijk wat fanatieker.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

zijn er uitsupporters?

Galdiano

Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 20:28:51
zijn er uitsupporters?

Onder welke steen heb jij gelegen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sytsa

Mercurius dat is de zender van leeuwarden mooi duo Cor dorhout en Henk Alberts

poelie-lwd

Citaat van: sytsa op maart 08, 2013, 20:31:35
Mercurius dat is de zender van leeuwarden mooi duo Cor dorhout en Henk Alberts

vind je?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

punkman

Tuurlijk ...
1-0 achter ..

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

waarom verbaast me dit niet???????????
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chipke


Bernardo


poelie-lwd

Keepertje weer de mist in!
Iedereen heeft recht op mijn mening.