Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

nou nou al 2 corners voor Cambuur..

Alhoewel, die gaan 9 van de 10 keer gewoon in de handen van de keeper...
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

goal afgekeurd voor Cambuur.
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

ForzaCambuur1

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep

Galdiano

Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

punkman

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep

Lang naspel zeker, moest eerst een pot bier opdrinken ..  :devil

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D

Dokkumer

Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 20:16:21

Lang naspel zeker, moest eerst een pot bier opdrinken ..  :devil
Ik drink geen bier :devil

ForzaCambuur1

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:15:25
Waar luister een ieder naar? Mercurius of omroep abe?

Abe hier

SCCornjum

luister naar oa bij gebrek aan beter.
de tusken stan =0-0
Waar is van tuinen?
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer


punkman

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:16:34
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:13:39
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 20:09:59
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 20:04:27
even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.
Present... Ik zoek nu invulling voor de volgende 81 minuten :D

Heb je het dan nog 4 minuten langer volgehouden?  :zweep
Ja man, ik bin kapot....
Oplossing voor de rest van de tijd tot 21:45... Slapen :D

Dokkumer is net als de spelers van  Cambuur, die hebben ook maar energie voor 9 minuten.  :devil

punkman