Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Wat een gejank hiero....
:0= WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Baresi op maart 08, 2013, 13:02:16
Laten we wat druk op AA zetten,vanavond alleen met 3 punten thuiskomen! :scc

Als er wederom word verloren, voorzie ik een ontvangst comite op het plein ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut Ăștfrete :devil

5 minuten. Da's lang. Doe je aan Tantra?

maikcambuur

Ik snap het gezeik niet helemaal. We mutte gewoon vol achter de ploeg gaan staan op dit moment. We staan als we 2 van die inhaalwedstrijden winnen 3e!!! Ook al is het spel slecht vanavond gewoon voor de 3 punten gaan  |:) |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op maart 08, 2013, 13:33:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut Ăștfrete :devil

5 minuten. Da's lang. Doe je aan Tantra?
:_schater

denistel

mut wel van beide kanten komen he als de ploeg er vol in vliegt dan
slaat dat over op het publiek.

en maandag was vanaf minuut 1 niet te merken dat we voor die
topklassering speelden.

ken je heel lang over praten en dat gebeurde gister bij de
training ook.tis de kip en het ei verhaal.

mut het publiek vol gas geven als er een slappe hap staat of
mut de ploeg vol gas beginnen en zo het publiek met zich mee
krijgen en dan denk ik dat het laatste het geval is.

voor mij geldt ik wil leuk voetbal zien,en als je daardoor eens verliest
jammer dan als je gewoon 34 wedstrijden aanvallend voetbal speelt
dan kom je heel ver in deze competitie.

als er na d.bosch wordt gezegd achter af is dit een winst punt dan
heb ik zwaar mijn twijfels daarbij.en dan kun je wel zeggen ja d.bosch
wint met 1-5 van sparta.
ik zeg dan Volendam wint 0-4 bij veendam sparta wint met 6-1 van
eindhoven enz.

maar nogmaals ik wil leuk voetbal zien en daar worden we dit jaar niet mee verwend.

spelers moeten beter worden en er moeten vastigheden in je team sluipen
en helaas zie ik van alle dingen te weining.

en zeggen we staan er nog steeds goed voor dan kijk je al1 sec naar resultaten
maar denk je niet aan het gehele plaatje vind ik.

dit is mien club



Ik ben er klaar mee.. het is niet van gister he... ARTS  :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Nightmarelwd

Citaat van: dit is mien club op maart 08, 2013, 15:27:28


Ik ben er klaar mee.. het is niet van gister he... ARTS  :rodekaart

Ik ben er ook klaar mee. Vanavond film kijken en om 21:50 kijk ik op  tt hoeveel we gespeeld hebben.

Arts maakt kapot wat je lief is!!!!!!!!!

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

De laatste wedstrijden waren niet om aan te gluren. MVV uit maakte de uitslag veel goed, net als thuis tegen Eindhoven, maar tegen Den Bosch en Veendam waren Cambuur onwaardig.
Ik om sinds 1975 bij Cambuur, maar het gevoel wat ik de laatste wedstrijden heb, dat heb ik nog nooit gevoeld. Dat ik me moet oppeppen om naar het stadion te gaan.
Zelfs in het seizoen dat we onderaan eindigden met Kistenmaker of het seizoen onder Koolhof.
Tussen 1996 en 2007 kan ik niet over oordelen.
MI-Sider for Life

marrumer

ik ga met veel plezier naar het stadion, maar ik verlaat het stadion niet altijd met plezier....

RotterdamLeeuwarden

Ik verwacht dat Cambuur nu wakker gerammeld is door de technische ? staf  :O
Trek anders maar dat blauw-geel shirt maar uit als je niet wilt voetballen  :0=
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Bernardo

Met Arts als trainer, begin je sowieso al met een achterstand.... :zweep

poelie-lwd

Ben al met een wit laken aan het wapperen!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

even controle of iedereen echt iets anders doet dan voetbal luisteren.



Dokkumer, jij hebt nog 2 minuten.