Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.

Galdiano

Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 08:54:10
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!

Hahahahahaha hoe zou dat nou kunnen :devil

Thieske

Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!

SCC!!!!!!

Galdiano

Citaat van: richard op maart 08, 2013, 09:23:51
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 08:54:10
Citaat van: clint op maart 08, 2013, 08:49:48
Het is bij mij al zo ver dat ik er niet eens mee bezig ben. Dat zegt genoeg.
Gister bij de training geweest, iedereen was er klaar mee! Uitgezonderd 1 iemand! Drijver!

Hahahahahaha hoe zou dat nou kunnen :devil

Tuurlijk snap ik dat wel! Drijver deed zo zijn best om ons te overtuigen dat het zo slecht niet eens ging, en we teveel eisend zijn. Ach als teammanager kun je Arts niet laten vallen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Thieske op maart 08, 2013, 09:53:29
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!

SCC!!!!!!

Vandaag gelijk maandag verlies. AA weg, bij de eerste 5 eindigen en play offs knallen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast


Er wordt van alles geprobeerd maar dit elftal is middelmaat! En die play offs zijn al helemaal een kwelling geworden. Dan maar 10de en op naar volgend seizoen. Ben er wel klaar met.

Andre-Lwd

Ik ga niet eens luisteren vanavond, matchday gevoel is er totaal niet meer, verwacht ook een nederlaag, misschien een puntje, uit bij Emmen verliezen en uit bij Fortuna ook.

Thieske

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 09:59:59
Citaat van: Thieske op maart 08, 2013, 09:53:29
Laat ons alsjeblieft weer kippevel krijgen. Strijden we nog mee om de titel?! Of gaan we vlammen in de nacompetitie (zonder AA)?!

SCC!!!!!!

Vandaag gelijk maandag verlies. AA weg, bij de eerste 5 eindigen en play offs knallen!

Als het op die manier gaat, zou ik er voor tekenen.

Aan de ene kant, als we vanavond winnen, en komende 3 wedstrijden 9 punten pakken, heb ik het kampioenschap ook nog niet uit het hoofd gezet.

Dokkumer

Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

Jij zegt ook wat wij allemaal denken :_schater

Thieske

,,We zijn geen favoriet voor de titel", benadrukt Bakker, ,,maar als we de inhaalwedstrijden winnen, kunnen we een heel eind komen. Als we die verliezen, staan we zomaar zevende." Dat het beter moet dan afgelopen maandag, is zonneklaar. ,,Dat was een heel slechte wedstrijd van me", klonk het gisterochtend na de afsluitende training. Ter verdediging van Bakker: hij was beslist niet de enige die onder de maat speelde.

Het moraal van het verhaal is dat Cambuur moet zorgen dat het een goede serie neerzet en dan kunnen er mooie dingen gebeuren in dit knotsgekke seizoen. Een seizoen waarin de topteams van de eerste divisie niets voor elkaar onderdoen en waarin elke week weer een andere ploeg bovenin verrassend punten verspeelt. Daardoor blijft het ongemeen spannend. ,,Er steekt geen enkele ploeg bovenuit", constateert Bakker terecht.

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

Daar gebruk ik altid de pauze's voor  :hein

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op maart 08, 2013, 11:53:09
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 10:32:09
Heb voor vanavond wel even andere plannen dan 90 minuten ergernis... Eerst mien wiefke maar een flinke beurt geve en dan mar sien wat ik de andere 85 minuten mut útfrete :devil

Jij zegt ook wat wij allemaal denken :_schater
Ik heb geleerd van mijn hart geen moordkuil te maken, scheelt ook een hoop stress en schijnt af en toe wel eens voor enig vermaak te zorgen  8P

Baresi

Laten we wat druk op AA zetten,vanavond alleen met 3 punten thuiskomen! :scc