Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Hij doet t gwn om ons te pesten :(

Totaal de weg kwijt die man, bah :rodekaart
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Wat een geweldige opstelling :_schater. Ik wacht eigenlijk nog op het moment dat hij besluit om Bouwer maar op doel te zetten...

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:37:06
Wat een geweldige opstelling :_schater. Ik wacht eigenlijk nog op het moment dat hij besluit om Bouwer maar op doel te zetten...

Iemand anders op de goal zou zo slecht nog niet zijn...

Dokkumer

Denk niet dat Bouwer het veel beter doet :devil

gewoon een fan

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2013, 19:51:03
Denk niet dat Bouwer het veel beter doet :devil
Echt slechter kan ook niet  8P

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2013, 17:57:10
Hij doet t gwn om ons te pesten :(

Totaal de weg kwijt die man, bah :rodekaart
wust kotsmisselijk van die vent .

sunderland

Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs

dennisw8

Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:53:55
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs

Ben der wel zeker van.  :thumbsup

denistel

waar ben je zeker van dat ze mutte winnen of dat ze oek echt gaan winnen.

AL

Citaat van: sunderland op maart 07, 2013, 21:53:55
Der staat nog steeds een elftal dat sowieso mut winne van die amateurs

Nou daar ben ik het niet mee eens.
Achterin staat het wel goed, maar de andere linies zijn gewoon te matig en daar loopt het gewoon niet.
Middenveld is zelfs onthutsend zwak en in die linie vind ik Telstar gewoon beter (bijna alle ploegen hebben beter middenveld). Voorin lopen bij Telstar snelle gevaarlijke jongens rond, iets waar we het altijd moeilijk tegen hebben.
Ik vrees dat er gewoon verloren wordt. Alles meer dan verlies zou mij meevallen om eerlijk te zijn.

richard


Len Cantello

Deze ochtend maar wat lef, vertrouwen, rust en duidelijkheid in het ontbijtje doen. Dan reken ik op drie punten!  :y
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

666

 :0= Rose in oranjeuh, Rose in oranjeuuuuuuh, wij willen Rose in oranjeuh,,,,, Rose in oranjeuh, ......!  :koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op maart 08, 2013, 08:23:06
:0= Rose in oranjeuh, Rose in oranjeuuuuuuh, wij willen Rose in oranjeuh,,,,, Rose in oranjeuh, ......!  :koffie
Maar nu eerst.. KOFFIE!!! 8)
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Normaal schreeuw ik als 1 van de eersten matchday, maar heb er wederom geen vertrouwen in. :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets