Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Telstar - Cambuur zit er weer aan te komen, een wedstrijd waar we meestal wel met wat man te zien zijn. Mijn vraag: Al mensen een kaartje gekocht?  |:)

denistel

zal geen storm lopen na gister :wall

Andre-Lwd

Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.

Galdiano

Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.

Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Thieske

Komende 3 wedstrijden zullen we zien waar we staan!

Telstar uit, Emmen uit, Helmond Sport thuis. 9 punten graag!

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2013, 10:59:16
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.

Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!

op zondag middag schiet oek weer niet op.

brambo3004

Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 13:19:58
Citaat van: Galdiano op maart 05, 2013, 10:59:16
Citaat van: Andre-Lwd op maart 05, 2013, 10:50:55
Deze maand Emmen Telstar en Almere uit, wedstrijden die "redelijk" te doen zijn qua afstand, autocombi.
Maar zal wel weer lege uitvakjes worden met dit dramavoetbal,  :0= had niet gehoeven ARTS.

Ook al zou het wel lopen, dan nog zijn ze leeg! Eerste wedstrijd waar het weer druk word is graafschap uit. Geen uitkaart verplichting ivm buscombi!

op zondag middag schiet oek weer niet op.

waarom niet? dr zijn dr veel vrij op zondagmiddag :clint

denistel

ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.

Dokkumer

Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Zelf sporten ok, maar sport kijken op zondag? 7 uur studio sport :devil

Holwerd voor Cambuur

Emmen en Almere ben ik wel bij. Jammer van die buscombi naar De Graafschap (maar wel logisch)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Dokkumer op maart 05, 2013, 22:39:43
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.
Zelf sporten ok, maar sport kijken op zondag? 7 uur studio sport :devil

ja idd wielrennen of mensen voor ere div live en lui die bij amaterurclubs langs de kant staan.zaterdagavond ideaal voor de jupiler

Galdiano

#11
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.

Voetbal op zondag. Maar scc gaat voor ;)
Dan maar een week geen balletje trappen!

Terugkomend op vrijdag. Ben bang dat de gifbeker helemaal leeg moet. Een team met zo weinig passie en die met hun ziel onder hun arm speelt krijg je niet snel weer aan de praat. Hopen dat ze play offs halen en dan misschien weer in een flow komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Thieske

Ga er wel vanuit dat we de play-offs halen!! Maar afgelopen maandag was echt de slechtste wedstrijd die ik in de afgelopen jaren heb gezien. Leek net vrouwenvoetbal.

Ruppppert

goed maken na de blamage van maandag,  :0= beelden vanuit het uitvak  |:)

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 10:21:27
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 17:23:14
ja en oek veel die zelf op zondag sporten en sport kijken op tv.

Voetbal op zondag. Maar scc gaat voor ;)
Dan maar een week geen balletje trappen!

Terugkomend op vrijdag. Ben bang dat de gifbeker helemaal leeg moet. Een team met zo weinig passie en die met hun ziel onder hun arm speelt krijg je niet snel weer aan de praat. Hopen dat ze play offs halen en dan misschien weer in een flow komen.

klopt als je recreatief speelt wel maar als je in een 1e team speelt kan dat niet

fvc-frisia-friesland-leeuwarden-mkv en nicator spelen allemaal op zondag middag
en hebben allemaal hun eigen aanhang die dan niet naar cambuur gaat.