Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: brambo3004 op maart 08, 2013, 22:17:16
Maar goed dat ik genoeg bier koud heb gezet :proost...luie *****...spijt dat ik al maanden een kaartje voor Emmen-uit heb :_spank

Eerst maar zien of het doorgaat... ;)

ace1974

vd laan schouder uit de kom....
waarschijnlijk sleutelbeen gebroken.... :( :( :(

hopen dat het meevalt

Destroyer

Das niet best. Klote zooi
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert

op de weg terug. wat een drams wedstrijd.beelden layer

denistel

respect voor degenen die mee waren

Ruppppert

Beelden: Telstar- Cambuur

de Goal


Samenvatting & Interviews : Later

Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum

richard

Spelers juichen ook geweldig, zo mooi om te zien, echt een superteam!!

TM

Weer terug uit Velsen-Zuid... Wat een drama weer! Er moet snel wat veranderen! MVV verloren, Sparta gelijk. Je kan weer inlopen, maar Cambuur verzuimt weer!

De Gast

En alweer een nietszeggend resultaat. Het was te verwachten.

Inlopen? Bekijk het maar meer dat we zijn uitgelopen op de nummer 10

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard


Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Destroyer

Citaat van: De Gast op maart 09, 2013, 00:45:14
En alweer een nietszeggend resultaat. Het was te verwachten.

Inlopen? Bekijk het maar meer dat we zijn uitgelopen op de nummer 10

Denk dat het nog aardig spannend wordt PO te halen  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

wat een onzin.
de play-offs zijn vanzelfsprekend.
nu maar zien een beetje vorm te krijgen voor het zover is.
zelfvertrouwen zal moeilijker worden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

play off sta je idd nog behoorlijk stevig in dus waarom niet wat meer vrij
uit spelen.de 1e helft was gister weer niet met passie en volle beleving
dat kun je je toch niet voorstellen das de basis en als er dan ook nog wat
goed voetbal bij komt dan pak je die lui gewoon zoals de 2e helft bleek
maar ja toen liep je weer tegen die 1-0 aan te hikken.