Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Weer 1 punt gewonnen. Goed gedaan Arts en consorten.  :O

marrumer


SCCornjum

Zowel emmen,helmond en fortuna sluiten deze avond winnend af................
Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Gadverdamme, dit of verlies, beide kut. Niet te filmen  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

Ik ga mijn verdriet verdrinken  :proost :proost :proost :proost
Watching Football Is Not A Crime

Sander Scc

Weer een draak van een wedstrijd.. Ach zondag nog ff een uurtje trainen en dan doen ze het maandag nog ff dunnetjes over.  :R

RotterdamLeeuwarden

In elk geval niet verloren.
op deze manier raak je steeds meer achterop en hebben die inhaalwedstrijden steeds minder waarde :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Ronald

De selectie en de trainer maar mooi naar huis laten lopen. Goeie straftraining noem je dat

punkman

Citaat van: Ronald op maart 08, 2013, 22:00:52
De selectie en de trainer maar mooi naar huis laten lopen. Goeie straftraining noem je dat

Banden van de bus leeg laten lopen en hun de bus naar Leeuwarden terug laten duwen !  :devil

Destroyer

Ze kunnen me wat allemaal, ben er wel even klaar mee.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

En de chauffeur dan? Wat heeft die misdaan?

punkman

Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2013, 22:07:08
En de chauffeur dan? Wat heeft die misdaan?

Die mag sturen met de verwarming aan  :devil

Ronald

Die moet gewoon zodra ze in willen stappen met gierende banden wegscheuren

brambo3004

Maar goed dat ik genoeg bier koud heb gezet :proost...luie *****...spijt dat ik al maanden een kaartje voor Emmen-uit heb :_spank

Sander Scc

Ik zou maandag even naar Emmen maar bekiek het maar!!! Ben er wel even klaar met..

Bedankt Cambuur, fijn weekend!!

Citaat van: SCCornjum op maart 08, 2013, 21:54:41
Ik ga mijn verdriet verdrinken  :proost :proost :proost :proost