Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

oost058

Citaat van: Nightmarelwd op maart 09, 2013, 09:41:26
Citaat van: poelie-lwd op maart 09, 2013, 08:06:32
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar

Hij weet het nog netjes uit te drukken.... ;(

Versta er geen ruk van.

"het is allemaal de schuld van menzo, die dikke klootzak"

zoiets, geloof ik  :devil

oost058

Citaat van: okkele op maart 09, 2013, 11:50:02
wat een onzin.
de play-offs zijn vanzelfsprekend.
nu maar zien een beetje vorm te krijgen voor het zover is.
zelfvertrouwen zal moeilijker worden.

Play offs haal je idd sowieso wel. Ook met dank aan alle andere clubs die zo wisselvallig spelen als het maar kan :)
Maar je hebt nu wel even in 2 wedstrijden je kansen op een evt kampioenschap verkloot  :(

sunderland

Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht

oost058


Dokkumer

Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:26:01
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Na de sprookjes van Grimm nu ook Alfons' Avondsprookjes? :devil
Die man gaat per wedstrijd meer onzin uitkramen, analyseert hij zichzelf ook op video? Ik zou me doodschamen in ieder geval.

Ruppppert


Ronald

Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2013, 17:26:38
Citaat van: sunderland op maart 09, 2013, 16:26:01
Ja we hewwe een jonge ploeg zegt Arts . Jaja verzin maaar weer wat. Droste 200 wedstr,vd laan 200 wedstr ,bakens 300 wedstr ,rose 400 wedstr ,makrini 150 wedstr ,bakker 200 wedstr ,hemmen 150 wedstr .Ach ja jonge ploeg he met weinig ervaring :zucht
Na de sprookjes van Grimm nu ook Alfons' Avondsprookjes? :devil
Die man gaat per wedstrijd meer onzin uitkramen, analyseert hij zichzelf ook op video? Ik zou me doodschamen in ieder geval.


Een jonge ploeg? Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van Feyenoord en Ajax nog lager dan de gehele selectie van cambuur en zie waar zij staan in de competitie. Dus arts van mij. Mag je deze hebben.  :rodekaart   wegens elke week een standaard verhaaltje tegen de pers.

Drumfather SCC

In de samenvatting zie je dat er best veel voetbal in de ploeg zit maar de scherpte en/of het geluk ontbreekt jammerlijk genoeg wel erg vaak! Is op te trainen lijkt me..

Maar je ziet die Arts gewoon gapend en zich als een slappe zak langs dat veld bewegen; Geen wonder dat er niks op de groep overslaat... Je zou er alleen maar gefrustreerd van worden!

Een trainer die er totaal geen zin meer/vertrouwen in lijkt te hebben en dat pikt de groep op
Iets wat je ook bij Dijks op de foto's terugziet helaas!
Neem nou Rose; Prachtige bal op Oebele maar zwaar gefrustreerd loopt hij rond!

Net als Droste; Beste verdediger van de Juup, Geen schim meer van wat hij was helaas!

Ik vrees dat dit seizoen niks meer word door deze trainer en de groep zal in de spiegel moeten kijken...
Als is het maar voor ons als supporters... Geef ons nog iets om om te juichen!

Tijd voor Dwight, Tijd om hoofdstuk Arts rap te sluiten
Voor hemzelf, de spelers en voor ons supporters die het meest gestraft worden voor onze loyaliteit!

Wij houden van Cambuur maar de passant die ook als assistent niks waard was maakt het kapot helaas
Uithuilen en op naar het nieuwe seizoen met Dwight. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Make Us Proud Again!

Dokkumer

Wat mij ook opviel is dat Oebele heel vaak bij de aanvallen van Cambuur is betrokken. Bijna alles liep in de tweede helft via zijn kant en was zeker ook dreigend. Ook een mooi moment na die kans van Bakker, Oebele pakt direct de tweede bal op en zet daardoor direct weer druk op de Telstar verdediging.

Su willen wij dat sien. Bij de strot pakke en loslate as de scheids na 94 minuten affluit!

poelie-lwd

Citaat van: Ruppppert op maart 09, 2013, 20:12:17
Beelden: Telstar- Cambuur

de Goal


Samenvatting:


Interviews:

Schokker
http://www.omropfryslan.nl/nijs/punt-foar-cambuur-telstar

Arts
http://www.jupilerleague.nl/video/1011621.php

Bakens
http://www.jupilerleague.nl/video/1011624.php

Klein foto verslag:
http://ruppppert.webklik.nl/page/fotoalbum

Of ik ben blind en doof, of Oebele en Tim staan zich te verbijten om niet uit de school te klappen. Met name Tim zijn mimiek tijdens het interview spreekt boekdelen i.m.o.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op maart 10, 2013, 03:10:34
In de samenvatting zie je dat er best veel voetbal in de ploeg zit maar de scherpte en/of het geluk ontbreekt jammerlijk genoeg wel erg vaak! Is op te trainen lijkt me..

Maar je ziet die Arts gewoon gapend en zich als een slappe zak langs dat veld bewegen; Geen wonder dat er niks op de groep overslaat... Je zou er alleen maar gefrustreerd van worden!

Een trainer die er totaal geen zin meer/vertrouwen in lijkt te hebben en dat pikt de groep op
Iets wat je ook bij Dijks op de foto's terugziet helaas!
Neem nou Rose; Prachtige bal op Oebele maar zwaar gefrustreerd loopt hij rond!

Net als Droste; Beste verdediger van de Juup, Geen schim meer van wat hij was helaas!

Ik vrees dat dit seizoen niks meer word door deze trainer en de groep zal in de spiegel moeten kijken...
Als is het maar voor ons als supporters... Geef ons nog iets om om te juichen!

Tijd voor Dwight, Tijd om hoofdstuk Arts rap te sluiten
Voor hemzelf, de spelers en voor ons supporters die het meest gestraft worden voor onze loyaliteit!

Wij houden van Cambuur maar de passant die ook als assistent niks waard was maakt het kapot helaas
Uithuilen en op naar het nieuwe seizoen met Dwight. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Make Us Proud Again!
mooi stukje .Zag op O F een stukje van een ouwe kerel die les gaf in discuswerpen .Hij zei dat je allereerst plezier moet uitstralen anders word het nooit wat .Ja dan denk ik gelijk weer aan cambuur

sunderland

Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2013, 08:21:25
Wat mij ook opviel is dat Oebele heel vaak bij de aanvallen van Cambuur is betrokken. Bijna alles liep in de tweede helft via zijn kant en was zeker ook dreigend. Ook een mooi moment na die kans van Bakker, Oebele pakt direct de tweede bal op en zet daardoor direct weer druk op de Telstar verdediging.

Su willen wij dat sien. Bij de strot pakke en loslate as de scheids na 94 minuten affluit!
Hew ik toch al duidelijk aangeven .In de winterstop en donderdag weer.Zag je ook dat hij wat meer naar binnen speelde .Daaruit gaf hij weer 2 punt gave assisten en zelf scoorde hij ook vanuit een loopactie door het midden ..ARTS