Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Arts bewijst zijn eigen ongelijk!

EN NU DOORDRUKKEN VERDOMME!

Galdiano

Bewijst gelijk dat ie niet wissel hoort!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Chipke

Nu geen verdediger erbij maar volop aanvallen!!!!!

punkman

weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.

marrumer

staat het nou 1-1 ? ik kan het nergens vinden.

Holwerd voor Cambuur

Bij een gelijkspel gaat ie toch niet weg, dus schiet die 2e er dan nu ook maar in.


SCHOKKER |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCCornjum

Oprollen die witte leeuwen
:camigo

Oei Martijn sterkte..
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo

vd Laan blessure. Kan er ook nog wel bij.

Bernardo

Ah, Rose heeft zijn gele kaart weer binnen. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Dokkumer

Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.
Het bestuur vanavond maar voor zijn met een nekslagje ofzo :devil

denistel

Citaat van: marrumer op maart 08, 2013, 21:43:07
staat het nou 1-1 ? ik kan het nergens vinden.

KNAL VAN SCHOKKER HE

kgscc

Van der Laan met blessure eraf, broekhof erbij

denistel

Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.

we kenne elk punt gebruiken vind ik en het liefst 3.

Dokkumer

Wil je nog een rol van betekenis spelen rond plek 5 dan MOET je gewoon winnen. Simpel!

punkman

Citaat van: denistel op maart 08, 2013, 21:47:54
Citaat van: punkman op maart 08, 2013, 21:42:46
weet niet of ik blij ben met de 1-1.
Gaat die eikel zeggen dat hij toch nog een punt heeft gehaald tegen een moeilijk en stug spelend Telstar.
En dan geeft het bestuur Arts natuurlijk weer een schouderklopje.

we kenne elk punt gebruiken vind ik en het liefst 3.

Dat is waar, ben word nu al misselijk van wat Arts gaat zeggen.
Compliment voor mijn ploeg die tegen een sterk Telstar een punt heeft binnen gehaald.
Enz. Enz.
Ben natuurlijk ook blij met de punt(en)