Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar - Cambuur

Gestart door Cambuur123, maart 03, 2013, 19:57:00

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

De opstelling.

-----------------telgenkamp--------------
Droste--vd Laan--bakens----bijker----
---bakker------rose-------makrini----
-tighadouni--- hemmen------de leeuw---
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Schokker gepasseerd? De enige man die nog wel is een steekbal kan geven..

denistel

net als tegen sparta weer tactisch denk ik.speelde op de training bij de wisselploeg op het middenveld en gaf geweldige ballen.

Bernardo

Onbegrijpelijk, je aanpassen tegen Telstar.. :zucht

veroen

Hoe kan je nou in godsnaam schokker er naast zetten?!!?!?
Die Arts probeert ons toch iedere keer weer te verrassen met een nieuwe domme keuze!

speculeter

De man met meeste taktische inzicht op de wissel.
Nou Arts je ziet het weer goed!

TM

Die man verdient een standbeeld! :_schater

John Hiatt

Rosé in de basis?  :wall  8P

speculeter

Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:13:37
Rosé in de basis?  :wall  8P
Ja Rose in de basis......
Voor de snelheid op het middenveld!

John Hiatt

Citaat van: peter op maart 07, 2013, 15:24:08
Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2013, 15:13:37
Rosé in de basis?  :wall  8P
Ja Rose in de basis......
Voor de snelheid op het middenveld!

Ik lees de uitslag zaterdag wel in de krant. Hopelijk komt die sneeuw eerder, zodat het wordt afgelast.

Galdiano

Vanochtend een partij basis tegen wissels. Oepie bij wissels op 10 en speelde zeer goed! Balletjes ophalen en gelijk opening zoeken. Beste man op de training!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Mensen die er vrijdag heen gaan aller eerst RESPECT.

Neem alsjeblieft een spandoek mee: Arts tot ziens!!!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

brambo3004

Citaat van: dit is mien club op maart 07, 2013, 16:11:36
Mensen die er vrijdag heen gaan aller eerst RESPECT.

Neem alsjeblieft een spandoek mee: Arts tot ziens!!!!

Haha spandoeken, ja, die hangen dan vast voor een reclamebord van de plaatselijke bakker (mag niet :zweep) of men vindt de tekst onbehoorlijk (mag niet :zweep)
Tegen het moderne voetbal.

brambo3004

Maar inderdaad: respect :proost

Bascambuur

Bakker er weer in, Rose ineens in de basis, geen Schokker.

Arts.  :rodekaart