Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Timmie op november 19, 2015, 09:37:41

Titel: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Timmie op november 19, 2015, 09:37:41
Suggesties voor een nieuwe kledingsponsor? Aangezien Quick er mee zal gaan stoppen..

- Robey?
- Under Armour?
- Hummel?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op november 19, 2015, 09:41:46
Citaat van: Timmie op november 19, 2015, 09:37:41
Suggesties voor een nieuwe kledingsponsor? Aangezien Quick er mee zal gaan stoppen..

- Robey?
- Under Armour?
- Hummel?
waarom stopt quick?

Hummel zie je veel bij amateurs, maar vind ik er meestal slecht uitzien. Vond quick wel mooi materiaal hebben.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Timmie op november 19, 2015, 09:46:20
Citaat van: zeewolde op november 19, 2015, 09:41:46
waarom stopt quick?

Hummel zie je veel bij amateurs, maar vind ik er meestal slecht uitzien. Vond quick wel mooi materiaal hebben.

Is mij niet 100% bekend.
Hummel is opzich mooi, maar niet voor een Eredivisieclub vind ik. Wellicht interessant, mochten we degraderen. (Niet lullig bedoeld, is realistisch)

Quick was zeker mooi spul. Denk dat Nike, Puma, Adidas etc te hoog gegrepen is..
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: mescc op november 19, 2015, 09:49:09
Almere City heeft wel Adidas! Zou toch mooi zijn als wij dat ook zouden hebben...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Timmie op november 19, 2015, 09:52:12
Citaat van: mescc op november 19, 2015, 09:49:09
Almere City heeft wel Adidas! Zou toch mooi zijn als wij dat ook zouden hebben...

Daar zeg je me wat inderdaad. Zou wel enorm mooi zijn. Dan heeft de club wat minder in te brengen qua design, maar dat maakt in mijn ogen vrij weinig uit. Blauw/Geel zal het blijven!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: scc-aaron op november 19, 2015, 09:59:48
Citaat van: mescc op november 19, 2015, 09:49:09
Almere City heeft wel Adidas! Zou toch mooi zijn als wij dat ook zouden hebben...

Almere City is het schoothondje van Ajax, dankzij deze samenwerking verwacht ik dat zij Adidas hebben.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 19, 2015, 10:44:07
Als het kan doorgaan met Quick! Maakt fantastisch materiaal.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: hobbes op november 19, 2015, 10:54:14
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 19, 2015, 10:44:07
Als het kan doorgaan met Quick! Maakt fantastisch materiaal.

Klopt, ik vind Quick ook onderscheidend en Cambuur speelt in mooie shirts op het moment. Alsjeblieft geen dertien in een dozijn merk als Jako.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: DayDreamer op november 19, 2015, 13:12:23
Gewoon voor Quick gaan, ik vind het wel mooi spul hoor.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Utekleitrokken op november 19, 2015, 13:31:06
Citaat van: DayDreamer op november 19, 2015, 13:12:23
Gewoon voor Quick gaan, ik vind het wel mooi spul hoor.

Maar topicstarter zegt dat Quick ermee stopt...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: siepelsjeu op november 19, 2015, 14:31:53
zolang we maar niet overstappen op Diadora zoals roda jc
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SCC-J op november 19, 2015, 14:38:43
Citaat van: siepelsjeu op november 19, 2015, 14:31:53
zolang we maar niet overstappen op Diadora zoals roda jc
Die hebben volgens mij Robey en naar mijn mening het mooiste shirt van de eredivisie.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bernardo op november 19, 2015, 14:40:11
Wat is de reden dat quick er mee stopt?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: dizzhead op november 19, 2015, 16:50:37
Citaat van: Bernardo op november 19, 2015, 14:40:11
Wat is de reden dat quick er mee stopt?

De opbouw is te traag.  8P


Ik stem voor Robey. Of als Macron haalbaar is, dan dat nog liever.  :proost
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: losang09 op november 19, 2015, 17:17:14

pony
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Pielkebuus op november 20, 2015, 11:53:09
Citaat van: losang09 op november 19, 2015, 17:17:14
pony
Pack
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: DCKM op november 20, 2015, 14:16:24
Uit de wandelgangen komen de geruchten dat PUMA zich aan Cambuur wil verbinden voor drie jaar.
In hoeverre dit waar is weet ik niet. Maar heb het nu al meerdere keren de naam PUMA gehoord in dit verhaal.
Ik wacht het rustig af en wie weet komt Leopard weer terug als kledingmerk en als kledingsponsor van Cambuur.

Fijn weekend allemaal.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: moodygrunn op november 20, 2015, 14:28:14
Citaat van: DCKM op november 20, 2015, 14:16:24
Uit de wandelgangen komen de geruchten dat PUMA zich aan Cambuur wil verbinden voor drie jaar.
In hoeverre dit waar is weet ik niet. Maar heb het nu al meerdere keren de naam PUMA gehoord in dit verhaal.
Ik wacht het rustig af en wie weet komt Leopard weer terug als kledingmerk en als kledingsponsor van Cambuur.

Fijn weekend allemaal.

Het maakt mij weinig uit wie de sponsor wordt. Het liefst een aansprekend merk natuurlijk. Fabrikanten als robey heb ik weinig mee.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 20, 2015, 14:54:24
Citaat van: moodygrunn op november 20, 2015, 14:28:14
Het maakt mij weinig uit wie de sponsor wordt. Het liefst een aansprekend merk natuurlijk. Fabrikanten als robey heb ik weinig mee.
Bij Groningen hebben ze Robey. Daar mogen de supporters elk jaar stemmen over hoe het uitshirt eruit komt te zien. Bij een grote multinational als Puma heb je waarschijnlijk minder te zeggen als club over je shirt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: moodygrunn op november 20, 2015, 15:15:57
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 20, 2015, 14:54:24
Bij Groningen hebben ze Robey. Daar mogen de supporters elk jaar stemmen over hoe het uitshirt eruit komt te zien. Bij een grote multinational als Puma heb je waarschijnlijk minder te zeggen als club over je shirt.

Volgens mij kunnen ze al een aantal jaren bepalen/stemmen op het gewenste shirt. Ook toen masita nog sponsor was.

Volgens mij levert de club gewoon een (eigen) design aan bij de sponsor en die flanst die shirts in elkaar. Ik ben eerlijk gezegd wel voorstander van de volgende constructie die ook voor extra binding tussen supporters en club zorgt (voor zover dat nodig is):

1e tenue: verschillende varianten, seizoenkaarthouders mogen zelf ontwerp aandragen bij de club en vervolgens stemmen over het te dragen tenue.

uit-tenue: verschillende varianten, maar dan mogen seizoen- en clubkaarthouders stemmen.

3e tenue: Cambuur culture en KvC mogen dit bepalen.

Dit alles kun je in een zelfde soort omgeving plaatsen als hoe de kaartverkoop geregeld is, inloggen met gebruikersnaam/wachtwoord etc en vervolgens je stem uitbrengen. Het hele proces laat je vervolgens vanaf +/- september tot en met november lopen en vanaf januari t/m december speel je in de 'supporterstenues'.



Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Timmie op november 20, 2015, 16:19:12
Citaat van: moodygrunn op november 20, 2015, 15:15:57
Volgens mij kunnen ze al een aantal jaren bepalen/stemmen op het gewenste shirt. Ook toen masita nog sponsor was.

Volgens mij levert de club gewoon een (eigen) design aan bij de sponsor en die flanst die shirts in elkaar. Ik ben eerlijk gezegd wel voorstander van de volgende constructie die ook voor extra binding tussen supporters en club zorgt (voor zover dat nodig is):

1e tenue: verschillende varianten, seizoenkaarthouders mogen zelf ontwerp aandragen bij de club en vervolgens stemmen over het te dragen tenue.

uit-tenue: verschillende varianten, maar dan mogen seizoen- en clubkaarthouders stemmen.

3e tenue: Cambuur culture en KvC mogen dit bepalen.

Dit alles kun je in een zelfde soort omgeving plaatsen als hoe de kaartverkoop geregeld is, inloggen met gebruikersnaam/wachtwoord etc en vervolgens je stem uitbrengen. Het hele proces laat je vervolgens vanaf +/- september tot en met november lopen en vanaf januari t/m december speel je in de 'supporterstenues'.

Derde tenue, wanneer wordt die gedragen? Ajax heeft er ook 1, nog nooit in zien spelen.

Bij Groningen idd keuze door aanhang.
Is leuk, maar is niet zo dat ik dat zo belangrijk vind. Blauw/Geel blijft toch wel als thuisshirt van Puma.
Uitshirt zal ook niet klakkeloos door Cambuur worden overgenomen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: denistel op november 24, 2015, 06:44:49
maakt mij niet uit waar ze in spelen als ze maar presteren.we hevve nou een mooi tenu
maar amper punten dan maar in een drama tenu en 20 pr meer.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Montana op november 24, 2015, 12:08:41
Quick blijft. Sterker nog: er komt een nieuw uitshirt
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: michello op november 24, 2015, 15:51:44
In de winter? Al iets bekend over de kleuren?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: jeff op november 24, 2015, 15:59:26
Citaat van: michello op november 24, 2015, 15:51:44
In de winter? Al iets bekend over de kleuren?
Het jubileum shirt en afgelopen jaar was het ook in januari dat er nieuwe uitshirts kwamen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Lore op november 24, 2015, 16:31:11
Citaat van: denistel op november 24, 2015, 06:44:49
maakt mij niet uit waar ze in spelen als ze maar presteren.we hevve nou een mooi tenu
maar amper punten dan maar in een drama tenu en 20 pr meer.

Zou die relatie er zijn? Slecht shirt = veel punten?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bill Shankly op november 24, 2015, 19:47:32
Citaat van: Montana op november 24, 2015, 12:08:41
Quick blijft. Sterker nog: er komt een nieuw uitshirt

Dat zou mooi zijn.   

Wel te hopen dat die letters kleiner worden op het uitshirt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op november 25, 2015, 10:14:26
Citaat van: jeff op november 24, 2015, 15:59:26
Het jubileum shirt en afgelopen jaar was het ook in januari dat er nieuwe uitshirts kwamen.


Klopt. Blijft een vreemde timing
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SCC-J op november 25, 2015, 10:25:14
GELD! 
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op november 25, 2015, 10:43:33
Citaat van: SCC-J op november 25, 2015, 10:25:14
GELD!


Als het om geld gaat, doe het dan begin december..
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: moodygrunn op november 25, 2015, 11:10:16
Citaat van: NRG op november 25, 2015, 10:14:26

Klopt. Blijft een vreemde timing

Als je het nieuwe shirt/kledinglijn nou uitbrengt eind november (nu dus) hebben Sint, Piet en de Kerstman nog de tijd om het even te bestellen in de fanshop. Nu breng je het uit op het moment dat iedereen de hand op de knip houdt ("nu maar even rustig aan na die dure decembermaand")
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op november 25, 2015, 11:33:33
Citaat van: moodygrunn op november 25, 2015, 11:10:16
Als je het nieuwe shirt/kledinglijn nou uitbrengt eind november (nu dus) hebben Sint, Piet en de Kerstman nog de tijd om het even te bestellen in de fanshop. Nu breng je het uit op het moment dat iedereen de hand op de knip houdt ("nu maar even rustig aan na die dure decembermaand")


Klopt
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Zuid1991 op mei 12, 2019, 08:13:34
Nieuwe kledingsponsor, het merk Craft. Prima sportkleding.
Zwolle heeft dit ook.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2019, 09:17:32
Mooi merk. Ik ken het vooral van andere sporten, maar wil dat blijkbaar ook uitbreiden naar voetbal. Klinkt als een prima sponsor.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2019, 09:57:56
Is dat officieel? Berichtgeving wrs gemist dan.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: justremco op mei 12, 2019, 10:25:30
Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2019, 09:57:56
Is dat officieel? Berichtgeving wrs gemist dan.

Nog niet officieel, maar het schijnt wel te kloppen
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op juni 05, 2019, 23:48:20
Citaat van: Zuid1991 op mei 12, 2019, 08:13:34
Nieuwe kledingsponsor, het merk Craft. Prima sportkleding.
Zwolle heeft dit ook.

Craft.. Weer zo'n B merk. Voor mij meer een merk voor schaatsers.. Jammer dat het weer niet lukt om een echt merk aan de club te binden.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Tanjajeah op juni 06, 2019, 12:43:06
Citaat van: NRG op juni 05, 2019, 23:48:20
Craft.. Weer zo'n B merk. Voor mij meer een merk voor schaatsers.. Jammer dat het weer niet lukt om een echt merk aan de club te binden.

Als Craft iets níet is dan is het wel een B-merk. Craft staat juist voor functionele topkwaliteit. Het enige negatieve dat je erover kunt zeggen is dat het merk (nog) geen voetbal-achtergrond heeft en vooral bekend is in de schaats- en wielerwereld.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juni 06, 2019, 19:36:41
Vond Quick toch wel altijd top hoor. Maar ben benieuwd waar Craft mee komt. De inspiratie bij Quick was afgelopen seizoen overigens wel ver te zoeken. Zowel uit als thuis shirt was alles behalve origineel meer.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Jandehulk op juni 08, 2019, 13:14:32
B merk ?....blijkbaar draag je dit nooit,het is een geweldig merk met een super kwaliteit...draag het in de strong men ook en er is nooit iets mee?...super deal van Cambuur
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: V-man op juni 08, 2019, 20:22:32
Dat shirt waar LWDR opstaat? :proost
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Jandehulk op juni 09, 2019, 06:56:26
Citaat van: V-man op juni 08, 2019, 20:22:32
Dat shirt waar LWDR opstaat? :proost
?....schijt aan dkv geloof ik ?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juni 19, 2019, 06:59:38
Benieuwd naar de nieuwe shirts.

Ze hebben vast nog geen stoere mannen in de selectie die ze op te foto kunnen zetten met het nieuwe shirt.

De shirts van Boca zijn fantastisch komend jaar, wij mogen ook wel eens met zoiets gaan komen.

https://twitter.com/EleteTSC/status/1141072564623695872?s=09
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Lore op juni 19, 2019, 10:42:49
Zijn inderdaad mooie shirts, maar toch vooral omzet ze van Boca zijn? Ik hoop altijd dat er de shirts weinig geweld aan wordt gedaan en dat er respect is voor de kleuren en historie van de shirts.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: veteraan op juni 19, 2019, 10:50:01
Het oorspronkelijke Cambuurshirt had een horizontale baan,
Later kwam het effen shirt met RKC kousen
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juni 19, 2019, 19:06:57
Citaat van: Galdiano op juni 19, 2019, 06:59:38
Benieuwd naar de nieuwe shirts.

Ze hebben vast nog geen stoere mannen in de selectie die ze op te foto kunnen zetten met het nieuwe shirt.

De shirts van Boca zijn fantastisch komend jaar, wij mogen ook wel eens met zoiets gaan komen.

https://twitter.com/EleteTSC/status/1141072564623695872?s=09

Prachtig shirt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juni 19, 2019, 20:00:38
Citaat van: Lore op juni 19, 2019, 10:42:49
Zijn inderdaad mooie shirts, maar toch vooral omzet ze van Boca zijn? Ik hoop altijd dat er de shirts weinig geweld aan wordt gedaan en dat er respect is voor de kleuren en historie van de shirts.

Nee niet omdat ze van Boca zijn, maar zoals Cambuur ooit begonnen is. Dit mag van mij heel snel weer terugkeren!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: DayDreamer op juni 26, 2019, 14:09:41
http://cambuur.nl/nieuws/middenvelder-mees-hoedemakers-komend-seizoen-in-het-geel-blauw/

Ik weet niet of ik dit merk wel mooier vind dan Quick.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 26, 2019, 14:56:27
Citaat van: DayDreamer op juni 26, 2019, 14:09:41
http://cambuur.nl/nieuws/middenvelder-mees-hoedemakers-komend-seizoen-in-het-geel-blauw/

Ik weet niet of ik dit merk wel mooier vind dan Quick.

Beetje puma uit de jaren 80
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardia op juni 26, 2019, 15:18:44
Net bij de eerste training de kleding gezien. Broekje is mooi, blauw geel, maar die trainingssweaters... hoe bedenk je het om die blauw wit te maken??!! :( Het is omdat het Cambuur wapen er nog op staat. Enorme deceptie vind ik!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op juni 26, 2019, 17:29:01
Citaat van: Leovardia op juni 26, 2019, 15:18:44
Net bij de eerste training de kleding gezien. Broekje is mooi, blauw geel, maar die trainingssweaters... hoe bedenk je het om die blauw wit te maken??!! :( Het is omdat het Cambuur wapen er nog op staat. Enorme deceptie vind ik!

Dat was ook het eerste wat mij opviel..
Ik hoop toch echt dat het tijdelijk is. Zullen niet veel van over de toonbank gaan..
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op juli 05, 2019, 20:44:46
Sorry maar ik vind het de meest lelijke shirts sinds jaren.
Goedkope uitstraling en kleur uitshirt vind ik echt onbegrijpelijk.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 20:52:21
Citaat van: AL op juli 05, 2019, 20:44:46
Sorry maar ik vind het de meest lelijke shirts sinds jaren.
Goedkope uitstraling en kleur uitshirt vind ik echt onbegrijpelijk.

Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: justremco op juli 05, 2019, 20:53:49
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 20:52:21
Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?

Trainingsshirt
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op juli 05, 2019, 21:00:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 20:52:21
Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?

Uitshirt is groen
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2019, 21:02:04
Uitshirt deed me in een flits een beetje denken aan:

https://www.voetbal-fans.nl/product/ajax-shirt-uit-1991-1993/ (https://www.voetbal-fans.nl/product/ajax-shirt-uit-1991-1993/)

:|

Ook lijkt het blauw wel héél lichtblauw??
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2019, 21:02:25
Citaat van: AL op juli 05, 2019, 21:00:21
Uitshirt is groen
https://twitter.com/i/status/1147159039421366272 lijkt mij donkerblauw
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2019, 21:03:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 20:52:21
Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?

Die kleur blauw is iig wél mooi
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Drumfather SCC op juli 05, 2019, 21:13:04
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2019, 21:02:04
Uitshirt deed me in een flits een beetje denken aan:

https://www.voetbal-fans.nl/product/ajax-shirt-uit-1991-1993/ (https://www.voetbal-fans.nl/product/ajax-shirt-uit-1991-1993/)

:|

Ook lijkt het blauw wel héél lichtblauw??

Klopt! Had ik ook maar dan dacht ik meer aan deze ivm de gele logo's en letters
https://www.ajaxmuseum.nl/wp-content/uploads/2012/02/Ajax-1993-%E2%80%93-1994-uitshirt.jpg (https://www.ajaxmuseum.nl/wp-content/uploads/2012/02/Ajax-1993-%E2%80%93-1994-uitshirt.jpg)

Ik vind het juist wel mooi
Ik vind het thuis-tenue dit jaar juist erg tegenvallen  :|
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 21:19:55
Ik vind het uitshirt niet echt mooi, het liefst zie ik het toch gewoon omgedraaid, gele broek, blauw shirt

Maar dat wapen op het uitshirt vind ik gewoon lachwekkend lelijk, je kun dat toch gewoon in stand houden...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2019, 21:27:08
Opzich vind ik het niet een lelijk shirt, maar het is wat mij betreft geen Cambuurshirt ;)
Wat Kuzma ook zegt: het liefst gewoon een blauwgeel uitshirt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 05, 2019, 22:03:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2019, 21:27:08
Opzich vind ik het niet een lelijk shirt, maar het is wat mij betreft geen Cambuurshirt ;)
Wat Kuzma ook zegt: het liefst gewoon een blauwgeel uitshirt.

Gewoon in trainingsshirt spelen!

Wie verzint het om ons wapen geel te kleuren en ook nog eens te drukken.
Snel gestikte wapens produceren en deze eroverheen stikken.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 22:13:51
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2019, 22:03:16
Gewoon in trainingsshirt spelen!

Wie verzint het om ons wapen geel te kleuren en ook nog eens te drukken.
Snel gestikte wapens produceren en deze eroverheen stikken.

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juli 07, 2019, 08:13:42
Thuis shirt niet veel bijzonders. Uitshirt ziet er gaaf uit. En eindelijk eens wat anders dan een blauw of zwart uitshirt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: denistel op juli 07, 2019, 14:07:36
Citaat van: De Gast op juli 07, 2019, 08:13:42
Thuis shirt niet veel bijzonders. Uitshirt ziet er gaaf uit. En eindelijk eens wat anders dan een blauw of zwart uitshirt.

dit is ook blauw toch maar ik vind het te donker hoor.donkere shirts geeft
altijd wat een rare indruk vind ik liever wat heldere kleuren dan straal
je meer uit maar das mijn mening.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op juli 07, 2019, 14:12:59
Citaat van: denistel op juli 07, 2019, 14:07:36
dit is ook blauw toch maar ik vind het te donker hoor.donkere shirts geeft
altijd wat een rare indruk vind ik liever wat heldere kleuren dan straal
je meer uit maar das mijn mening.

Ik vind het groen.
Maar ik ben ook kleurenblind.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op juli 07, 2019, 20:36:43
Citaat van: AL op juli 07, 2019, 14:12:59
Ik vind het groen.
Maar ik ben ook kleurenblind.

Het uitshirt leek ook eerst groen. Maar is toch echt blauw.  In combinatie met de gele opdruk het mooiste uitshirt in jaren wat mij betreft..
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op augustus 11, 2019, 11:18:06
Wat is er al een hoop kleding van de nieuwe sponsor te krijgen. Gemiste kans dat dit er allemaal nog niet is bij seizoensopening.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Eewal op april 23, 2021, 09:24:35
Ik snap de betekenis van het rood witte uitshirt van dit jaar, maar ik hoop dat we volgend jaar weer een spectaculair ander shirt krijgen. Ik vond het zwarte shirt (met geel/blauwe banen) destijds mooi of het donkerblauwe. Iemand die hier meer van weet?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Eewal op juli 21, 2022, 18:23:26
Ik vind het een prachtig uittenue!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Oebieman op juli 21, 2022, 18:27:16
Citaat van: Eewal op juli 21, 2022, 18:23:26
Ik vind het een prachtig uitshirt!

Vooral het geheel vind ik best wel heel mooi!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Drumfather SCC op juli 21, 2022, 18:29:02
Dat nieuwe uit-tenue is echt vreselijk  :_schater (Vind ik)
Wie dit heeft bedacht... Echt een scouting club zo

Een beetje FC Dordt meets de Ninja Turtles

Onder leinding van Meester Splinter straks het veld op en pizza in de rust

(https://bbts1.azureedge.net/images/p/full/2020/10/23efffe1-3677-40d4-aa29-56ec2311cd3b.jpg)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Eewal op juli 21, 2022, 18:29:12
Citaat van: Oebieman op juli 21, 2022, 18:27:16
Vooral het geheel vind ik best wel heel mooi!
klopt. Heb mijn bericht aangepast.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: hobbes op juli 21, 2022, 18:30:26
Citaat van: AL op juli 07, 2019, 14:12:59
Ik vind het groen.
Maar ik ben ook kleurenblind.

Je hebt gelijk, Cambuur zelf zegt geel en blauw maakt groen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 18:30:59
Ik heb echt niets met dat groene...

Maar we zijn de afgelopen jaren best verwend met de shirts, dus dit neem ik maar op de koop toe
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Eewal op juli 21, 2022, 18:31:46
Citaat van: hobbes op juli 21, 2022, 18:30:26
Je hebt gelijk, Cambuur zelf zegt geel en blauw maakt groen.
jij reageert op een bericht uit 2019 haha
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: maikcambuur op juli 21, 2022, 18:33:11
Na een aantal prachtige uittenue's is dit wel even heel wat minder. Wat een spuuglelijk uittenue.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: 666 op juli 21, 2022, 18:43:51
Wat een lelijk uitshirt, dat groene ziet er altijd kut uit op een groene achtergrond (veld). Net als PEC vorig jaar, echt lelijk. Nooit voor groen kiezen....
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op juli 21, 2022, 18:53:24
Vreselijk uitshirt!!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: hobbes op juli 21, 2022, 18:55:28
Citaat van: Eewal op juli 21, 2022, 18:31:46
jij reageert op een bericht uit 2019 haha

Hahaha, hij was zijn tijd ver vooruit zullen we maar zeggen  :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Treb op juli 21, 2022, 19:08:33
Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: michello op juli 21, 2022, 19:21:20
Citaat van: AL op juli 21, 2022, 18:53:24
Vreselijk uitshirt!!

Inderdaad. Het idee is leuk, alleen lijkt het net alsof het gewassen is met koeienstront
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 21, 2022, 19:44:36
Ik vind het helemaal niks, maar misschien moet het eerst wennen ofzo...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: gobo op juli 21, 2022, 19:46:46
Ik vind het eigenlijk wel een mooi shirt. Probleem is alleen dat niemand nu ziet waarom dit dan bij onze club zou passen....
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Eewal op juli 21, 2022, 20:57:50
Citaat van: gobo op juli 21, 2022, 19:46:46
Ik vind het eigenlijk wel een mooi shirt. Probleem is alleen dat niemand nu ziet waarom dit dan bij onze club zou passen....
dat maakt mij echt niet. Heb liever dat ze onder de indruk zijn van ons goeie spel  :proost
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: mugel op juli 21, 2022, 21:17:05
Citaat van: 666 op juli 21, 2022, 18:43:51
Wat een lelijk uitshirt, dat groene ziet er altijd kut uit op een groene achtergrond (veld). Net als PEC vorig jaar, echt lelijk. Nooit voor groen kiezen....

Allereerst vind ik het tenue als geheel best mooi. Het verhaal erbij is ook goed met met geel en blauw is groen, combi met goud, en knipoog naar groene shirts in het verleden.
Gemiste kans is dat groen niet gebruikt wordt als vergroenen in de klimaatdiscussie. Iets met opbrengst verkoop en iets rondom dat..

Dan het belangrijkste. Er zijn onderzoeken geweest naar de kleuren van shirts en het resultaat. Zoek zelf maar op.
Maar de conclusie is dat voor aanvallend spel je het beste contrasterende kleuren met het veld kunt hebben. Wit is het beste, maar geel komt in de buurt.
Bij verdedigen is een schutkleur het beste. Dus prima voor uitwedstrijden.

Nu nog wat betere verdedigers en het komt helemaal goed.  :)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 21:28:18
Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 21:17:05
Dan het belangrijkste. Er zijn onderzoeken geweest naar de kleuren van shirts en het resultaat. Zoek zelf maar op.
Maar de conclusie is dat voor aanvallend spel je het beste contrasterende kleuren met het veld kunt hebben. Wit is het beste, maar geel komt in de buurt.
Bij verdedigen is een schutkleur het beste. Dus prima voor uitwedstrijden.

Nu nog wat betere verdedigers en het komt helemaal goed.  :)
Mooi verhaal. Volgens mij is zwart-geel de meest contrasterende kleurcombinatie. Daar zitten wij dicht bij. Bij de keeper is het weer een voordeel om opvallende kleuren te hebben, maar die hoeven geen groen te dragen gelukkig  :proost
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 21, 2022, 22:06:25
Ik heb van oorsprong een hekel aan groen omdat ik toen destijds er verschrikkelijk van baalde dat we onze mooie geel blauw kleuren in moesten leveren t.b.v. een shirtsponser. Dat was OBF levensverzekeringen. Een afschuwelijke stadionnaam voor veel geld kan ik nog wel handelen, het blijkt toch je Cambuurstadion wat voor naam het ook draagt. Maar om je clubkleuren in te leveren pfff dat gaat mij veel te ver. Later gingen we ook nog een keer naar rood wit ik meen BFI shirtsponsor.
Afschuwelijk!
Je thuiskleuren mag je niet vergooien, uitshirt maakt in principe niet uit maar vergeleken met het vorige uittenue is dit een gedrocht.
Laten ze maar meer thuishirts bestellen voor de fans in 3 en 4 xl kunnen we veel shirts bestellen. Dit is het mooiste thuistenue ooit !
Er is zoveel te verdienen met goeie merchandising maar bij Cambuur staat dit al jaren op amateur niveau.
Zeer slechte zaak voor een volksclub. Iedereen wil grote maten maar die zijn in een paar dagen uitverkocht. Zeer kwalijke zaak!
Misschien een idee om dit door te sturen naar die Zoltan? Wie heeft connecties met hem en wil dit regelen zou super zijn.
Admin gaat week op vakantie, dus hou je haaks iedereen en rustig aan hier, lol.
Tot over een week Cambuur vrienden, groeten Delfzijl/Cambuur.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: mugel op juli 21, 2022, 22:22:40
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 21:28:18
Mooi verhaal. Volgens mij is zwart-geel de meest contrasterende kleurcombinatie. Daar zitten wij dicht bij. Bij de keeper is het weer een voordeel om opvallende kleuren te hebben, maar die hoeven geen groen te dragen gelukkig  :proost

Het gaat meer om contrasterend met de kleur van het veld of omgeving. Beste zou zijn dat ze ook nog groene schoenen voor uitwedstrijden hebben , en thuis met ieder hun eigen herkenbare kleur. Supporters op de eerste rijen thuis ook allemaal in het groene shirt. Keeper altijd in het rood, maar dat is dan weer meer psychologisch. Of draaf ik nu door?  :proost
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 22:38:58
Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 22:22:40
Het gaat meer om contrasterend met de kleur van het veld of omgeving. Beste zou zijn dat ze ook nog groene schoenen voor uitwedstrijden hebben , en thuis met ieder hun eigen herkenbare kleur. Supporters op de eerste rijen thuis ook allemaal in het groene shirt. Keeper altijd in het rood, maar dat is dan weer meer psychologisch. Of draaf ik nu door?  :proost
Nee ga door, ga door :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: mugel op juli 21, 2022, 22:46:31
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 21, 2022, 22:06:25
Iedereen wil grote maten maar die zijn in een paar dagen uitverkocht. Zeer kwalijke zaak!

Admin gaat week op vakantie, dus hou je haaks iedereen en rustig aan hier, lol.
Tot over een week Cambuur vrienden, groeten Delfzijl/Cambuur.

Fijne vakantie en hulde voor je admin dingen hier.
Maar dat eerste is wel een van de meest bijzondere uitspraken die ik hier gezien heb.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Eewal op juli 21, 2022, 22:55:12
Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 22:22:40
Het gaat meer om contrasterend met de kleur van het veld of omgeving. Beste zou zijn dat ze ook nog groene schoenen voor uitwedstrijden hebben , en thuis met ieder hun eigen herkenbare kleur. Supporters op de eerste rijen thuis ook allemaal in het groene shirt. Keeper altijd in het rood, maar dat is dan weer meer psychologisch. Of draaf ik nu door?  :proost
ik denk dat ze bij cambuur dan vooral elkaar niet meer kunnen vinden  :devil .
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 22, 2022, 00:27:54
Citaat van: mugel op juli 21, 2022, 22:46:31
Fijne vakantie en hulde voor je admin dingen hier.
Maar dat eerste is wel een van de meest bijzondere uitspraken die ik hier gezien heb.

Dat 1 ste? Grote shirts bedoel je ?
Ik denk dat echt heel veel supporters daar op zitten te wachten.
Voor strakke voetballers past alles.
Maar ik wil niet in een buikjepromoot 2 maten te klein thuisshirt voor lul lopen.
Voor iedereen moet goed passende Cambuur merchandise te kopen zijn.
En daarmee valt veel te verdienen voor de club. Das eigenlijk wat ik bedoel.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juli 22, 2022, 17:12:16
Grote shirts.. dat is altijd wat overblijft in winkels. XL XXL etc. Niemand zit op die maten te wachten. Kan me totaal niet in dat verhaal vinden.

Mooiste thuistenue ooit? Vind het niet bijzonder. Gewoon een kraagje erbij dit keer. Nou ja ok. Uit tenue daarentegen in combinatie met de kleur van de broek ziet er gewoon goed uit. Niks mis mee. Zou het wel kopen denk ik.

Wat mij betreft hoeft niemand het verhaal van Delfzijl aan onze Zoltan door te geven.

Voor de rest uiteraard een goeie vakantie!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op juli 22, 2022, 17:22:52
Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 17:12:16
Grote shirts.. dat is altijd wat overblijft in winkels. XL XXL etc. Niemand zit op die maten te wachten. Kan me totaal niet in dat verhaal vinden.

Mooiste thuistenue ooit? Vind het niet bijzonder. Gewoon een kraagje erbij dit keer. Nou ja ok. Uit tenue daarentegen in combinatie met de kleur van de broek ziet er gewoon goed uit. Niks mis mee. Zou het wel kopen denk ik.

Wat mij betreft hoeft niemand het verhaal van Delfzijl aan onze Zoltan door te geven.

Voor de rest uiteraard een goeie vakantie!
kijk allenaal eens goed om je heen op noord en oost. Kun je echt wel redelijk wat xl en xxl slijten. Ben het helemaal met Delfzijl eens
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juli 22, 2022, 19:16:31
Mutte ze maar wat minder vreten
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 23, 2022, 00:01:21
Craft levert bij PEC wel alles. Hoe kan zoiets? In de shop daar zijn uitshirts en broekjes direct verkrijgbaar.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2022, 20:43:14
Citaat van: Bussum op juli 23, 2022, 00:01:21
Craft levert bij PEC wel alles. Hoe kan zoiets? In de shop daar zijn uitshirts en broekjes direct verkrijgbaar.
Miskien frete se daar minder :_spank
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bernardo op juli 25, 2022, 20:55:50
Waar kan je de shirts laten bedrukken met rugnummer en naam?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juli 25, 2022, 21:11:17
Citaat van: Bernardo op juli 25, 2022, 20:55:50
Waar kan je de shirts laten bedrukken met rugnummer en naam?

Bij Spin-Off.

Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: papier op juli 27, 2022, 11:26:06
Citaat van: zeewolde op juli 22, 2022, 17:22:52
kijk allenaal eens goed om je heen op noord en oost. Kun je echt wel redelijk wat xl en xxl slijten. Ben het helemaal met Delfzijl eens

Die sporten uberhaupt al niet dus wat moet je dan met zo'n shirt
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bernardo op februari 23, 2023, 14:17:14
Vanaf volgend seizoen Adidas.

https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-vanaf-seizoen-2023-2024-in-kleding-van-adidas/
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op februari 23, 2023, 14:37:25
Flinke vooruitgang!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op februari 23, 2023, 16:19:27
Triple A merk. Geweldig!
Beste kledingsponsor die je je kunt wensen imo.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Treb op februari 23, 2023, 16:32:08
Mooi! Craft is kwalitatief uitermate teleurstellend.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: moodygrunn op februari 23, 2023, 17:59:34
Citaat van: Bernardo op februari 23, 2023, 14:17:14
Vanaf volgend seizoen Adidas.

https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-vanaf-seizoen-2023-2024-in-kleding-van-adidas/
Mooi nieuws!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: doelpuntenmaker op juni 11, 2023, 11:35:18
Is iemand al in het bezit van de minikit van het nieuwe Adidas-tenue? Ben benieuwd naar het nieuwe design!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: weestwel op juni 11, 2023, 13:04:19
Adidas :_schater :_schater. Go woke, Go broke.  :_schater :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: hobbes op juni 11, 2023, 14:17:51
Citaat van: weestwel op juni 11, 2023, 13:04:19
Adidas :_schater :_schater. Go woke, Go broke.  :_schater :_schater

Ah, we hebben weer wat nieuws om over te zeuren?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 11, 2023, 14:56:34
Citaat van: hobbes op juni 11, 2023, 14:17:51
Ah, we hebben weer wat nieuws om over te zeuren?

Nou.... als ik de previeuws zie van sommige shirts kan ik niet zeggen dat ik de adidas keuze zo geweldig vind. Sommige zijn spuuglelijk.
Hoop dat de onze hemels mooi wordt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: hobbes op juni 11, 2023, 15:08:25
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 11, 2023, 14:56:34
Nou.... als ik de previeuws zie van sommige shirts kan ik niet zeggen dat ik de adidas keuze zo geweldig vind. Sommige zijn spuuglelijk.
Hoop dat de onze hemels mooi wordt.

Ik denk dat het Weestwel meer om de reclames van Adidas gaat.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juni 11, 2023, 15:24:40
Citaat van: weestwel op juni 11, 2023, 13:04:19
Adidas :_schater :_schater. Go woke, Go broke.  :_schater :_schater

Heb je eens een toonaangevend merk krijg je dit weer. Man man man man man.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Dokkumer op juni 11, 2023, 15:25:12
Dankzij die Ultee  :(
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2023, 09:35:39
Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juni 15, 2023, 10:19:29
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 09:35:39
Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)

Al ergens te vinden dan?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2023, 10:26:00
Citaat van: Galdiano op juni 15, 2023, 10:19:29
Al ergens te vinden dan?
Kreeg foto's te zien via app, staat wel iets online dat is de staf kleding(zwart/wit).
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:21:25
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 09:35:39
Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)

Nou voor de draad ermee, ergens delen op Internet en linkje maar ff posten.

Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2023, 11:43:16
Citaat van: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:21:25
Nou voor de draad ermee, ergens delen op Internet en linkje maar ff posten.
Nog 2 weekjes wachten ;)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:46:17
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 11:43:16
Nog 2 weekjes wachten ;)

Hou dan de volgende keer de informatie lekker  voor jezelf, net als altijd het benoemen van zogenaamde spelers en vervolgens je kop in t zand steken en verder niks melden.

Populair doen met niks
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 15, 2023, 12:08:46
Citaat van: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:46:17
Hou dan de volgende keer de informatie lekker  voor jezelf, net als altijd het benoemen van zogenaamde spelers en vervolgens je kop in t zand steken en verder niks melden.

Zal ik doen :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: nee,wel? op juni 15, 2023, 15:49:20
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 09:35:39
Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)

ik gok er maar op dat het thuis shirt geel is en het thuisbroekje blauw en gele sokken

het uitshirt hopelijk mooier dan het groene van afgelopen seizoen
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Stiens op juni 15, 2023, 23:13:25
Citaat van: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:46:17
Hou dan de volgende keer de informatie lekker  voor jezelf, net als altijd het benoemen van zogenaamde spelers en vervolgens je kop in t zand steken en verder niks melden.

Populair doen met niks

Het lijkt die JvG wel van weleer? Oh wacht?  8P :rodekaart
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2023, 07:18:11
Citaat van: Stiens op juni 15, 2023, 23:13:25
Het lijkt die JvG wel van weleer? Oh wacht?  8P :rodekaart
Dus omdat ik een foto heb gezien en die ik niet verder verspreid wat ik bovendien niet eens kan of mag.
Maar goed deel ik toch geen nieuws/gerucht meer jij en je medestanders jullie zin... :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juni 16, 2023, 08:28:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 07:18:11
Dus omdat ik een foto heb gezien en die ik niet verder verspreid wat ik bovendien niet eens kan of mag.
Maar goed deel ik toch geen nieuws/gerucht meer jij en je medestanders jullie zin... :thumbsup

Wat is de meerwaarde daarvan??
Je deelt "halve" dingen wat meer vragen dan antwoorden brengt. Lekker voor jezelf houden of volledige openheid.

En geen idee wie JVG is, maar als ik het zo lees is dat iemand die zich ook kapot irriteerde aan mensen met halve verhalen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Viper op juni 16, 2023, 09:52:18
Eens Savage, het slaat nergens op. Bovendien kunnen anderen voor ons niet bepalen of iets mooi/goed is. En z?ker geen shirts.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardia op juni 16, 2023, 13:34:50
Citaat van: SaVaGe op juni 16, 2023, 08:28:56

En geen idee wie JVG is, maar als ik het zo lees is dat iemand die zich ook kapot irriteerde aan mensen met halve verhalen.

:_schater :_schater :_schater _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Stiens op juni 16, 2023, 14:09:26
Citaat van: SaVaGe op juni 16, 2023, 08:28:56
En geen idee wie JVG is, maar als ik het zo lees is dat iemand die zich ook kapot irriteerde aan mensen met halve verhalen.

Dat was de verspreider van dat soort verhalen  :devil
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: nee,wel? op juni 16, 2023, 15:02:27
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 07:18:11
Dus omdat ik een foto heb gezien en die ik niet verder verspreid wat ik bovendien niet eens kan of mag.
Maar goed deel ik toch geen nieuws/gerucht meer jij en je medestanders jullie zin... :thumbsup

niet om dei persoanlik maar kest ut misskien beter bij feitelijke waarheden houwe at de handtekening staat en ons clubke brengt ut naar buten dan is ut in kannen en kruiken en geen gerucht of dooie mus meer.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:09:56
Citaat van: nee,wel? op juni 16, 2023, 15:02:27
niet om dei persoanlik maar kest ut misskien beter bij feitelijke waarheden houwe at de handtekening staat en ons clubke brengt ut naar buten dan is ut in kannen en kruiken en geen gerucht of dooie mus meer.
Het wordt steeds mooier hier, ik heb alleen een foto gezien en vind het een mooi tenue en een paar pipos zijn gepikeerd omdat ik een foto niet wil delen en dan krijg je dit gezeik en wordt er van alles bij gehaald. Leg maar eens uit, wat er feitelijk niet waar is van wat ik gezegd heb de laatste tijd. Ben heel benieuwd........
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Viper op juni 16, 2023, 15:23:44
Het gaat niet eens om de waarheid, het gaat er om of het noemenswaardig is. Je kunt net zo goed zeggen: ?De club komt voor seizoen 24/25 met een nieuw shirt. Nog even geduld mensen.? De mensen hier worden er niet bepaald wijzer van.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:28:31
Citaat van: Viper op juni 16, 2023, 15:23:44
Het gaat niet eens om de waarheid, het gaat er om of het noemenswaardig is. Je kunt net zo goed zeggen: ?De club komt voor seizoen 24/25 met een nieuw shirt. Nog even geduld mensen.? De mensen hier worden er niet bepaald wijzer van.
En in de zelfde post zeg ik dat de stafkleding zwart/wit is en wel ergens online staat, maar bepaal ik zelf niet wat noemenswaardig en het melden waard is? Het is een forum en geen nieuwsblad of iets dergelijks.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:37:27
En gister melde ik hier dat Watford FC interesse heeft in Bangura wat een later  op het internet bekend werd. Net als de vermoedelijke terugkeer van Muhren, de komst van Yanick van Osch en het vertrek van 2/3 van de selectie en dat het goed ging met HdJ melde ik ook als eerste. En dit zijn allemaal halve verhalen....
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juni 16, 2023, 15:38:24
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:37:27
En gister melde ik hier dat Watford FC interesse heeft in Bangura wat een later  op het internet bekend werd. Net als de vermoedelijke terugkeer van Muhren, de komst van Yanick van Osch en het vertrek van 2/3 van de selectie en dat het goed ging met HdJ melde ik ook als eerste. En dit zijn allemaal halve verhalen....

Vertel even wat details van het shirt dan  8)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:40:56
Citaat van: Bussum op juni 16, 2023, 15:38:24
Vertel even wat details van het shirt dan  8)
Nou vooruit geel/blauw en blauw/geel :koffie (wat ik al eerder zei ik moest het voor mezelf houden, en wil deze bron niet kwijt raken)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 16, 2023, 17:05:20
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:40:56
Nou vooruit geel/blauw en blauw/geel :koffie (wat ik al eerder zei ik moest het voor mezelf houden, en wil deze bron niet kwijt raken)
Bedoel je uittenue blauw shirt en gele broek? Dat vind ik zo mooi
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Dokkumer op juni 16, 2023, 18:58:58
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 16, 2023, 17:05:20
Bedoel je uittenue blauw shirt en gele broek? Dat vind ik zo mooi
Daar zou ik heel goed mee kunnen leven.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: nee,wel? op juni 17, 2023, 12:36:19
op fifakitcreator.com staan een thuis en uit variant weet alleen niet of dit strookt met wat het daadwerkelijk word of dat dit prototypes tryouts zijn?  schijnt dat vrijwilligers van de club de shirts al gezien hebben ze mogen alleen niks zeggen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: nee,wel? op juni 17, 2023, 12:37:37
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:09:56
Het wordt steeds mooier hier, ik heb alleen een foto gezien en vind het een mooi tenue en een paar pipos zijn gepikeerd omdat ik een foto niet wil delen en dan krijg je dit gezeik en wordt er van alles bij gehaald. Leg maar eens uit, wat er feitelijk niet waar is van wat ik gezegd heb de laatste tijd. Ben heel benieuwd........
[/quo


tis oek altied veel gespeculeer om niks
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SCC op juni 19, 2023, 13:22:49
De jeugd start vandaag alweer met de eerste voorbereidingsweken training (t/m juli) en gaan dan in augustus weer los.
Die trainen vandaag al in de nieuwe trainingskleding van Adidas, staat ook al op Instagram van Cambuurjeugd.

Blauw shirt (met wit) en zwarte broekjes.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juni 19, 2023, 14:07:26
Citaat van: SCC op juni 19, 2023, 13:22:49
De jeugd start vandaag alweer met de eerste voorbereidingsweken training (t/m juli) en gaan dan in augustus weer los.
Die trainen vandaag al in de nieuwe trainingskleding van Adidas, staat ook al op Instagram van Cambuurjeugd.

Blauw shirt (met wit) en zwarte broekjes.
https://pbs.twimg.com/media/Fy-5yGyWwAAcJyO?format=jpg&name=large
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: nee,wel? op juni 22, 2023, 16:18:50
Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2023, 14:07:26
https://pbs.twimg.com/media/Fy-5yGyWwAAcJyO?format=jpg&name=large


neem aan dat dit gewoon trainings shirts zijn en geen wedstrijd teneu
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2023, 22:31:49
Citaat van: nee,wel? op juni 22, 2023, 16:18:50

neem aan dat dit gewoon trainings shirts zijn en geen wedstrijd teneu
Uiteraard
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 02, 2023, 19:54:46
Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 11:43:16
Nog 2 weekjes wachten ;)

Die waren 29 juni voorbij. Kom maar op met die foto's |:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2023, 20:15:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 02, 2023, 19:54:46
Die waren 29 juni voorbij. Kom maar op met die foto's |:)
Ik zei toch 2 weekjes wachten :zweep  Komende week ist zover...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juli 02, 2023, 20:38:35
Ben benieuwd naar de beschikbare maten
(Ja voor de kleintjes).

Vorig jaar was 110 het kleinste, zag dat PEC (ook Adidas) de kleinste maat 116 is.. das ongeveer vanaf 3jaar, altijd wel een gemiste kans maar zal wel te duur in productie zijn de kleinste maatjes...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op juli 05, 2023, 11:09:19
Wanneer wordt het nieuwe shirt gepresenteerd. Neem aan dat ze er zaterdag in voetballen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juli 05, 2023, 11:13:23
Deze week.

Maar wanneer, exact? Is een raadsel.

( Bron Social Media team Cambuur op Twitter)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bakker op juli 06, 2023, 09:06:41
Citaat van: SaVaGe op juli 05, 2023, 11:13:23
Deze week.

Maar wanneer, exact? Is een raadsel.

( Bron Social Media team Cambuur op Twitter)

Wat zou het nieuwe shirt gaan kosten? 65 euro?
Ik koop er zaterdag sowieso 1 bij DTD.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juli 06, 2023, 09:40:48
Citaat van: Bakker op juli 06, 2023, 09:06:41
Wat zou het nieuwe shirt gaan kosten? 65 euro?
Ik koop er zaterdag sowieso 1 bij DTD.

Als je de prijzen van PEC bekijkt, ook Adidas, en voetbalshop..

Zal een volwassen shirt 79.99 kosten en een kindermaat 69.99
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: hobbes op juli 06, 2023, 10:00:44
Citaat van: SaVaGe op juli 05, 2023, 11:13:23
Deze week.

Maar wanneer, exact? Is een raadsel.

( Bron Social Media team Cambuur op Twitter)

Morgen dus

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1676927130372915201?s=20
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bernardo op juli 06, 2023, 18:07:33
Morgen 13:00uur
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juli 06, 2023, 18:17:06
Foto staat inmiddels al online.

(Iemand een foto gemaakt tijdens film opname).
Cambuur Twitter vraagt nu de tweet te verwijderen.


Edit: inmiddels offine gehaald.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 06, 2023, 19:14:41
Citaat van: SaVaGe op juli 06, 2023, 18:17:06
Foto staat inmiddels al online.

(Iemand een foto gemaakt tijdens film opname).
Cambuur Twitter vraagt nu de tweet te verwijderen.


Edit: inmiddels offine gehaald.

Ik heb hem gezien...  :zucht

Ik hou mijn mening maar even voor me.  :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SaVaGe op juli 06, 2023, 19:31:22
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 19:14:41
Ik heb hem gezien...  :zucht

Ik hou mijn mening maar even voor me.  :_schater

Was natuurlijk een gare foto, zonder details. Maar wat ik heb gezien is het een erg simpel shirt...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardia op juli 06, 2023, 20:13:47
Ik meende een witte streep onder de blauwe mouw te si?n. Ik vind het een groat skandaal. Paar jaar terug hadden we oek van die blauwwitte trainings sweaters. Hewwe een infiltrant rondlopen of su? Ik ben d?r goed ziek van. Hoezo wit????!!!!!!!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 06, 2023, 20:24:00
Er schijnt beperkt keuze te zijn geweest. Er zijn wel meer opties maar daar hangt ook weer een hoger prijskaartje aan en gaan de shirts voor de verkoop omhoog. Wat er allemaal waar van is geen idee. Maar dit kreeg ik door. Het lijkt inderdaad een erg basic shirt/model. Kleuren zijn geel, wit en blauw. Ik laat me morgen verassen met betere foto's.

Hij lijkt heel erg op onderstaande. Maar dan onder aan de blauwe mouwen een wit randje en boven op de schouders witte adidas banen.

(https://s.hs-data.com/bilder/spieler/gross/152029.jpg?fallback=png)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bankzitter op juli 06, 2023, 21:02:11
Ach, we zijn wel vaker kampioen geworden in een lelijk shirt , toch?  |:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Poetser op juli 06, 2023, 21:16:08
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 20:24:00
Er schijnt beperkt keuze te zijn geweest. Er zijn wel meer opties maar daar hangt ook weer een hoger prijskaartje aan en gaan de shirts voor de verkoop omhoog. Wat er allemaal waar van is geen idee. Maar dit kreeg ik door. Het lijkt inderdaad een erg basic shirt/model. Kleuren zijn geel, wit en blauw. Ik laat me morgen verassen met betere foto's.

Hij lijkt heel erg op onderstaande. Maar dan onder aan de blauwe mouwen een wit randje en boven op de schouders witte adidas banen.

(https://s.hs-data.com/bilder/spieler/gross/152029.jpg?fallback=png)

Blauw met wit?  :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardia op juli 06, 2023, 21:28:47
Citaat van: Bankzitter op juli 06, 2023, 21:02:11
Ach, we zijn wel vaker kampioen geworden in een lelijk shirt , toch?  |:)

Een lelijk shirt kan mie geen kloaten skele. Maar hier gaat ut over clubcultuur.
Thuisshirt is gewoon geelblauw of volledig geel. Dat witte maandverbandsje is voorbehouden aan die mestkevers dkv.
Tis om te kotsen. Hev al vaker s?gt, d?r binne dr teveul bij Cambuur werkzaam die geen kut met Cambuur ophewwe, laat staan enig benul van club/stadscultuur, en dr alleen voor de poen/status/cv zitten. Oprotte met die rotzooi.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 06, 2023, 21:34:59
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 19:14:41
Ik heb hem gezien...  :zucht

Ik hou mijn mening maar even voor me.  :_schater
Ik heb hem ook gezien, valt zwaar tegen. Een goed merk wil niet zeggen dat het design goed is...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op juli 06, 2023, 21:55:15
Ik zag op Twitter al iemand die trots was meegeholpen te hebben met het ontwerp
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardia op juli 06, 2023, 22:03:44
Citaat van: zeewolde op juli 06, 2023, 21:55:15
Ik zag op Twitter al iemand die trots was meegeholpen te hebben met het ontwerp

Die heet vast Geale Hanke Abe of niet?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juli 06, 2023, 22:06:44
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2023, 20:24:00
Er schijnt beperkt keuze te zijn geweest. Er zijn wel meer opties maar daar hangt ook weer een hoger prijskaartje aan en gaan de shirts voor de verkoop omhoog. Wat er allemaal waar van is geen idee. Maar dit kreeg ik door. Het lijkt inderdaad een erg basic shirt/model. Kleuren zijn geel, wit en blauw. Ik laat me morgen verassen met betere foto's.

Hij lijkt heel erg op onderstaande. Maar dan onder aan de blauwe mouwen een wit randje en boven op de schouders witte adidas banen.

(https://s.hs-data.com/bilder/spieler/gross/152029.jpg?fallback=png)

Betalen wij nou adidas of ist andersom  :?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: poelie-lwd op juli 06, 2023, 22:07:32
Citaat van: zeewolde op juli 06, 2023, 21:55:15
Ik zag op Twitter al iemand die trots was meegeholpen te hebben met het ontwerp

Het woord knutselen is gevallen   :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op juli 06, 2023, 22:15:39
Citaat van: Leovardia op juli 06, 2023, 22:03:44
Die heet vast Geale Hanke Abe of niet?
robinlwd
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op juli 06, 2023, 22:57:56
Uiteraard is er geen shirt voor Cambuur ontworpen. Het enige wat ze konden is kiezen uit een aantal standaard templates. We zijn geen Real Madrid of Man U.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: papier op juli 07, 2023, 08:34:59
Overgeleverd aan de grillen van voetbalshop.nl lekker bezig. Adidas is te groot voor een club als de onze, niets mis mee. Kijk naar Roda met hun Kipsta, ja daar kunnen we om lachen maar die maken er wel wat van.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: poelie-lwd op juli 07, 2023, 08:50:01
Citaat van: NRG op juli 06, 2023, 22:57:56
Uiteraard is er geen shirt voor Cambuur ontworpen. Het enige wat ze konden is kiezen uit een aantal standaard templates. We zijn geen Real Madrid of Man U.

En dan kies je ervoor om wit er in op te nemen. Hoe dan?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 07, 2023, 09:02:55
Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2023, 08:50:01
En dan kies je ervoor om wit er in op te nemen. Hoe dan?

Een verplichting vanuit Adidas van wat ik begreep.
Er zijn slechts enkele opties te kiezen in kleuren combinaties. Volledig geel en blauw is/was er niet.

Ik verbaas mij ervover dat de poot gewoon niet stijf gehouden is.
Geen idee hoelang dit contract loopt. Maar de volgende onderhandelingen over het contract en mogelijkheden zou ik er wel wat in willen betekenen.  8)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: papier op juli 07, 2023, 09:09:11
Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 09:02:55
Een verplichting vanuit Adidas van wat ik begreep.
Er zijn slechts enkele opties te kiezen in kleuren combinaties. Volledig geel en blauw is/was er niet.

Ik verbaas mij ervover dat de poot gewoon niet stijf gehouden is.
Geen idee hoelang dit contract loopt. Maar de volgende onderhandelingen over het contract en mogelijkheden zou ik er wel wat in willen betekenen.  8)

Dat is toch een onderdeel van de voetbalshop.nl deal? Net als bij PEC
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: poelie-lwd op juli 07, 2023, 09:31:37
Citaat van: Galdiano op juli 07, 2023, 09:02:55
Een verplichting vanuit Adidas van wat ik begreep.
Er zijn slechts enkele opties te kiezen in kleuren combinaties. Volledig geel en blauw is/was er niet.

Ik verbaas mij ervover dat de poot gewoon niet stijf gehouden is.
Geen idee hoelang dit contract loopt. Maar de volgende onderhandelingen over het contract en mogelijkheden zou ik er wel wat in willen betekenen.  8)

Dan snap ik niet dat ze met zo'n partij in zee zijn gegaan. Dit is buigen voor de commercie waardoor je shirt gewoon wordt verneukt. Dit kan ook financieel consequenties hebben m.b.t. verkoop merchandising.

Ik lees dat er supporters bij betrokken waren. Hoe werkt zulks? Via KvC en/of CC? 
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 07, 2023, 09:35:17
Citaat van: papier op juli 07, 2023, 09:09:11
Dat is toch een onderdeel van de voetbalshop.nl deal? Net als bij PEC

De shirts van PEC zien er vet uit. Ik laat mij wel verrassen straks om 13:00 uur
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 07, 2023, 09:35:37
Vorig jaar ook het uitshirt gekocht, dus ergens is het ook een verzamelwoede  :insane
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Noordcambuur op juli 07, 2023, 09:52:29
Voetbalshirt van dkv gezien  8P
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 07, 2023, 10:03:06
Citaat van: Noordcambuur op juli 07, 2023, 09:52:29
Voetbalshirt van dkv gezien  8P

Wel grappig dat wij de kleuren van Oekra?ne hebben en DKV....  :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: hobbes op juli 07, 2023, 10:14:49
Citaat van: Bussum op juli 07, 2023, 10:03:06
Wel grappig dat wij de kleuren van Oekra?ne hebben en DKV....  :_schater

Alleen zijn onze kleuren altijd geel en blauw geweest, zij kiezen ervoor om de russisch vlag op de mouw te hebben. Had hij gewoon een blauwe bies gehad dan had het niet eens opgevallen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bakker op juli 07, 2023, 10:20:47
Citaat van: Bussum op juli 07, 2023, 09:35:37
Vorig jaar ook het uitshirt gekocht, dus ergens is het ook een verzamelwoede  :insane

Een lelijk uitshirt is nog te verkopen, maar een lelijk thuisshirt is  :(  :rodekaart
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardiascc op juli 07, 2023, 13:12:49
https://youtu.be/bHe7d7iTAgE

Wat vinden we ervan? Ik ben zelf wel fan van het contrast met de blauwe mouwen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: NRG op juli 07, 2023, 13:16:57
Valt me niet tegen moet ik zeggen. En weer witte kousen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 07, 2023, 13:18:10
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2023/07/Thuisshirt_2324-22-865x577.jpg)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: SCC op juli 07, 2023, 13:18:41
Door de witte sokken, zijn de witte strepen op het shirt prima te verantwoorden.
Niets mis mee!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 07, 2023, 13:25:35
Het valt me nog enigszins mee ja
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Andy King op juli 07, 2023, 13:36:34
Op deze foto lijkt het beter dan die op de site van LC. Maar hoe dan ook, ik ben er niet kapot van.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: veteraan op juli 07, 2023, 13:49:18
RKC Waalwijk
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: poelie-lwd op juli 07, 2023, 13:56:00
Ik vind het niks. Had het gewoon bij geel blauw gehouden.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op juli 07, 2023, 13:56:41
Heb wel eens mindere shirts gezien, maar niet echt bijzonder
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Poetser op juli 07, 2023, 13:57:16
Wie verzint het om blauw en wit direct met elkaar te combineren?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 07, 2023, 14:12:10
Citaat van: zeewolde op juli 07, 2023, 13:56:41
Heb wel eens mindere shirts gezien, maar niet echt bijzonder
Ja dat dus. Het witte verpest het een beetje.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Destroyer op juli 07, 2023, 14:28:02
5 je
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Len Cantello op juli 07, 2023, 14:28:54
Witte strepen. Wie verzint zoiets. Meest lelijke (gele) SCC shirt ooit. Om over de sokken nog maar te zwijgen.  ;(
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Rogers op juli 07, 2023, 14:35:03
Jammer van het witte inderdaad, maar verder vind ik het een mooi shirt! Vind het beter dan vorig jaar, maar daar zal ik wel de enige in zijn..
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bernardo op juli 07, 2023, 14:52:31
Vind het witte ook echt niet mooi, wie verzint zoiets? :X
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: drg op juli 07, 2023, 14:52:52
Niet echt bijzonder, gewoon strak.

Na al dat commentaar hier had ik iets absoluut vreselijks verwacht.  8P
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Noordcambuur op juli 07, 2023, 15:09:02
Iedereen heeft een andere mening??. :y
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Poetser op juli 07, 2023, 17:04:54
Het is net alsof ze een gele sticker over het blauwe hebben heen geplakt.

Ook een aparte kleur geel..
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2023, 17:40:10
Ik vind het een mooi shirt :thumbsup dat ik met liefde zal gaan dragen |:)

Wat hebben jullie met dat wit, ik heb thuis twee oude witte uitshirts die ik ook graag draag bij het sporten, niks mis mee. Blauw shirt met gele broek vind ik wel het mooist trouwens, hebben we die dit jaar?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op juli 07, 2023, 18:19:14
Persoonlijk vind ik het afschuwelijke shirts.
Waarom het witte er in(wit shirt vind ik overigens wel heel mooi).
Doet me echt denken shirts die ze hadden in de voormalig Oostblok landen.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Hirsch op juli 07, 2023, 20:07:03
(https://cambuuronline.nl/smf/blob:https://cambuuronline.nl/bb9850db-4ae4-469e-830e-f7b637fc73e9)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 07, 2023, 22:15:34
Het heeft wel wat weg van het 17-18 shirt, met die blauwe mouwen. Ook die vond ik niet mooi :D

Wat mij betreft hoort het shirt zo geel mogelijk, met hoogstens een blauw randje ergens.
Zoiets als deze:
https://www.welovefootballshirts.com/nl/cambuur-leeuwarden-124438516.html (https://www.welovefootballshirts.com/nl/cambuur-leeuwarden-124438516.html)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op juli 07, 2023, 23:09:40
Inderdaad shirt helemaal geel met blauwe strepen Adidas op schouder had ik veel mooier en logischer gevonden.
Mooiste shirt vind ik tot nu toe het retro-shirt. Blauw met gele streep(de Boca Juniors versie zeg maar).
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 08, 2023, 11:28:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2023, 17:40:10
Ik vind het een mooi shirt :thumbsup dat ik met liefde zal gaan dragen |:)

Wat hebben jullie met dat wit, ik heb thuis twee oude witte uitshirts die ik ook graag draag bij het sporten, niks mis mee. Blauw shirt met gele broek vind ik wel het mooist trouwens, hebben we die dit jaar?
Met een uitshirt mag je experimenteren. Wit is dan niet erg, thuisshirts moet je vind ik gewoon lekker basic houden. Dus geel blauw en in mindere mate rood. Het is geen lelijk shirt maar wel een ongelukkige kleurcombinatie.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Eewal op juli 08, 2023, 11:44:18
Ik vind het veel kwalijker dat we een zeer matige selectie hebben momenteel. Paar witte strepen, waar je je al niet druk om kan maken..
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 08, 2023, 17:18:47
Oh oh dat opwarmshirt  :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: gobo op juli 08, 2023, 19:46:11
Citaat van: AL op juli 07, 2023, 23:09:40
Inderdaad shirt helemaal geel met blauwe strepen Adidas op schouder had ik veel mooier en logischer gevonden.
Mooiste shirt vind ik tot nu toe het retro-shirt. Blauw met gele streep(de Boca Juniors versie zeg maar).
Dat Boca shirt is sowieso het mooiste voetbalshirt ooit. Echt fantastisch.
Dit nieuwe shirt van ons loop ik niet echt voor warm, maar vind het ook niet heel lelijk. Details hadden beter gekund.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juli 09, 2023, 21:55:45
Citaat van: Inferno-058 op juli 08, 2023, 17:18:47
Oh oh dat opwarmshirt  :_schater

Die vind ik altijd wel sterk van adidas. Zo ook deze wel.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 09, 2023, 22:26:29
Citaat van: Inferno-058 op juli 08, 2023, 17:18:47
Oh oh dat opwarmshirt  :_schater

Smaken verschillen maar ik vind dit soort shirts dus top (om in te fitnessen / hardlopen )
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 10, 2023, 17:33:03
Citaat van: Bussum op juli 09, 2023, 22:26:29
Smaken verschillen maar ik vind dit soort shirts dus top (om in te fitnessen / hardlopen )
Doe mij maar lekker casual

Het uitshirt kan naar mijn mening de kledinglijn redden
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Citaat van: Inferno-058 op juli 08, 2023, 17:18:47
Oh oh dat opwarmshirt  :_schater

Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op juli 10, 2023, 18:13:38
Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
dat zeggen mijn kinderen ook al
Hopelijk een mooi blauw uitshirt, kan nog iets redden dan.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 18:40:31
WAr kan ik dat opwarm shirtje zien?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 10, 2023, 18:56:48
Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.

Alleen pas medio Augustus beschikbaar. Ongekend dat alles weer zo lang moet duren
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Stiens op juli 10, 2023, 19:13:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 18:40:31
WAr kan ik dat opwarm shirtje zien?

In dit filmpje te zien: https://twitter.com/sccambuurlwd/status/1677694359423049735?s=46&t=FcMPq28adWkv4fuyLov9hg
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 10, 2023, 19:19:00
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 18:40:31
WAr kan ik dat opwarm shirtje zien?

Perfect om mee te skeeleren  _O_
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 10, 2023, 20:28:20
Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 18:56:48
Alleen pas medio Augustus beschikbaar. Ongekend dat alles weer zo lang moet duren
Ongekend? Is helaas altijd zo. Later wordt alles beter.
Straks vast een grote winkel zoals Liverpool gerund door leerlingen Friese Poort:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 10, 2023, 21:30:08
Schrok me lampje van dat rood....... maar die andere shirts  die daarna kwamen, helemaal mooi, daar wil ik ook 1 van |:)
Past me vast beter dan het wielershirt hebben jullie die al gezien?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 22:03:32
Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 19:19:00
Perfect om mee te skeeleren  _O_

Ik zag eerst dat keepersshirt en dat viel tegen, maar die andere vind ik echt fantastisch. Ik zie me al gaan door heel friesland. (kreeg gisteren ook al alemaal opmerkingen naar me toe geslingerd toen ik in het geel skeelerde door gaasterland  _O_ _O_ :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op juli 10, 2023, 22:19:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 22:03:32
Ik zag eerst dat keepersshirt en dat viel tegen, maar die andere vind ik echt fantastisch. Ik zie me al gaan door heel friesland. (kreeg gisteren ook al alemaal opmerkingen naar me toe geslingerd toen ik in het geel skeelerde door gaasterland  _O_ _O_ :_schater
kwam dat door het shirt?
Of hoe je skeelert :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 10, 2023, 22:37:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 22:03:32
Ik zag eerst dat keepersshirt en dat viel tegen, maar die andere vind ik echt fantastisch. Ik zie me al gaan door heel friesland. (kreeg gisteren ook al alemaal opmerkingen naar me toe geslingerd toen ik in het geel skeelerde door gaasterland  _O_ _O_ :_schater

Zelfde verhaal hier in Bussum! Al is het wel vaker ?Haha, Cambuur? door die 17e plek vorig jaar  ;( Maar goed altijd trots  :0=
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 10, 2023, 22:38:03
Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 22:19:25
kwam dat door het shirt?
Of hoe je skeelert :_schater

Kuzman skeelert graag enkel met een shirt van Cambuur aan  :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 22:53:32
Citaat van: Bussum op juli 10, 2023, 22:38:03
Kuzman skeelert graag enkel met een shirt van Cambuur aan  :_schater
Soms doe ik nog een cambuur broek aan maar inderdaad vaak niet  |:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 10, 2023, 22:54:19
Citaat van: zeewolde op juli 10, 2023, 22:19:25
kwam dat door het shirt?
Of hoe je skeelert :_schater
In Stavoren wilde de ober mij bijna niet bedienen  :proost :proost en toen zat ik echt wel stil.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: sunderland op juli 10, 2023, 23:05:00
Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
die van mij vond dat ook gelijk al een heel mooi shirt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bakker op juli 12, 2023, 15:00:42
Citaat van: Poetser op juli 07, 2023, 13:57:16
Wie verzint het om blauw en wit direct met elkaar te combineren?

Een werkgroep bestaande uit enthousiaste supporters (uit alle geledingen van de club)  :scc |:) |:)
In de jaren zeventig en tachtig was adidas ook kledingleverancier van SC Cambuur en met dat in het achterhoofd is de werkgroep aan de slag gegaan.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bakker op juli 12, 2023, 15:03:36
Citaat van: Inferno-058 op juli 07, 2023, 13:25:35
Het valt me nog enigszins mee ja

Heb het shirt zoals elk jaar toch maar gekocht in Jelsum.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op juli 15, 2023, 21:33:39
Citaat van: Galdiano op juli 10, 2023, 17:50:18
Mijn zoon wil hem zeer graag. En heb al heel veel jeugd gehoord. Die gaat beter verkopen dan het gewone shirt vermoed ik.
Shirt van dichterbij gezien, ziet er zeer fraai uit eigenlijk!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op juli 15, 2023, 21:41:47
Leek eerst geen mooi shirt, maar vandaag in Kootstertille toch maar gekocht voor mijn zoontje.
Shirt vind ik best mooi eigenlijk.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Stiens op juli 26, 2023, 12:21:37
Warming up shirt is nu ook online te bestellen: https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden/training.html (Nog weinig maten op voorraad)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 26, 2023, 14:21:13
Wat een zootje die verkoop. Per maat maar 1 of 2 op voorraad. Voetbalshop winkels hebben ze nog niet eens, maar worden wel overspoeld met vragen. Zelf ??n besteld maar werd uit de webshop gegooid en daarna uitverkocht.
Niemand die kan aangeven wanneer ze gaan komen. Ene zegt deze week. Ander zegt pas na de opendag. Waarom dan al wel. Presenteren?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Stiens op juli 26, 2023, 14:32:35
Shirt is inmiddels volledig uit de webshop verdwenen. Knap staaltje werk weer van Voetbalshop  :_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 26, 2023, 14:39:22
Je weet dat de vraag hoog gaat zijn met dit shirt, kondigt het aan met prachtige foto's, en is daarna binnen 15 minuten uitverkocht. Je gaat mij niet vertellen dat er dan 100, 200 of meer op voorraad waren.

Gemiste kans!
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Huizen op juli 26, 2023, 14:40:45
Citaat van: Stiens op juli 26, 2023, 14:32:35
Shirt is inmiddels volledig uit de webshop verdwenen. Knap staaltje werk weer van Voetbalshop  :_schater

Het Palingshirt van Volendam, ook mooi: - een wachtlijst  :D

FC Volendam krijgt veel verzoeken voor het Palingshirt. Op korte termijn krijgt de club een kleine hoeveel shirts binnen. Met deze shirts worden de mensen op de wachtlijst voorzien. Vanaf het najaar is het Palingtenue weer in alle maten beschikbaar. Je kunt je inschrijven voor de wachtlijst, zodat jij als eerste hoort wanneer het Palingshirt weer beschikbaar is.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Viper op juli 26, 2023, 15:01:52
Creatieve geesten daar. Hun nieuwe stadion heet ?t Skip. In het ontwerp staan ook echt scheepsmasten ingetekend. :D
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 26, 2023, 15:10:10
Citaat van: Bussum op juli 26, 2023, 14:39:22
Je weet dat de vraag hoog gaat zijn met dit shirt, kondigt het aan met prachtige foto's, en is daarna binnen 15 minuten uitverkocht. Je gaat mij niet vertellen dat er dan 100, 200 of meer op voorraad waren.

Gemiste kans!

Kinder maten bij elkaar opgeteld een stuk of 10 (sommige maten slechts 1 beschikbaar) .  :_schater
Volwassen was ook maar handvol.  8P
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: TM op juli 26, 2023, 15:26:32
Citaat van: Galdiano op juli 26, 2023, 15:10:10
Kinder maten bij elkaar opgeteld een stuk of 10 (sommige maten slechts 1 beschikbaar) .  :_schater
Volwassen was ook maar handvol.  8P

Waren 200 beschikbaar.. Duurt wel weer een maand of 2 voordat er nieuwe levering komt.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op juli 26, 2023, 17:56:05
Even een resum? van vandaag.

Cambuur plaats een bericht dat het te koop is, online en bij winkels.
Echter online zeer beperkt vooraad.
Maar voetbalshop Leeuwarden heeft ook niets, en weet niets van verkoop.
Nu blijkt er een doos geleverd te zijn in Drachten ipv Leeuwarden. Die is alsnog bezorgd in Leeuwarden.
Echter hier ook maar zeer beperkt in totaal stuk of 50. En kindermaten amper.

Ik heb geluk dat ik contact had en hebben een kindermaat appart gelegd. Maar ze waren niet blij hoe alles is gelopen. Het was een opeenstapeling van miscommunicatie.
Er werd mij verteld dat er mogelijk november pas weer levering is...


Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: nee,wel? op juli 26, 2023, 19:42:47
Cambuur mut zelf de merchandise weer gaan doen ging vroeger toch ook goed met tjamme in fanshop
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bankzitter op juli 26, 2023, 20:05:30
Toch amateuristisch. De club laat gewoon een hoop geld liggen zo.
Dit shirt had ik ook online willen bestellen, gemiste kans weer.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: De Gast op juli 27, 2023, 19:56:20
Is dit nou zo moeilijk te regelen? Fanshops zitten al vol met allerlei kleding voor komend seizoen en hier is na een paar minuten online al niks meer te krijgen van nota bene een opwarmshirt. In de winkels is het ook niet te krijgen en het uitshirt is er al helemaal nog niet. Lekker bezig hoor in de periode waarin je het moet hebben van de verkoop.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: nee,wel? op juli 27, 2023, 20:50:29
Stond nog 1 op marktplaats xl ?55
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op juli 27, 2023, 21:07:26
Citaat van: nee,wel? op juli 27, 2023, 20:50:29
Stond nog 1 op marktplaats xl ?55
5 euro meer dan bij voetbalshop?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: papier op juli 28, 2023, 08:22:30
Citaat van: De Gast op juli 27, 2023, 19:56:20
Is dit nou zo moeilijk te regelen? Fanshops zitten al vol met allerlei kleding voor komend seizoen en hier is na een paar minuten online al niks meer te krijgen van nota bene een opwarmshirt. In de winkels is het ook niet te krijgen en het uitshirt is er al helemaal nog niet. Lekker bezig hoor in de periode waarin je het moet hebben van de verkoop.

Lijkt mij dat ze dit op basis van de afgelopen seizoenen doen. Heb niet het idee dat trainingsshirtjes in trek zijn normaliter. Dus op zich wel begrijpelijk.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bernardo op juli 28, 2023, 08:58:03
Zo gaat het toch al jaren bij Cambuur, ben niet verbaasd.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: AL op augustus 01, 2023, 09:02:08
Iemand de nieuwe minidress al ontvangen?
Ik meende dat alle SK-houders deze toegestuurd zouden krijgen?
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: janou op augustus 01, 2023, 16:10:43
Later deze week wordt het uitshirt gepresenteerd. Is al te koop op de opendag.
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Bakker op augustus 02, 2023, 10:26:12
Citaat van: janou op augustus 01, 2023, 16:10:43
Later deze week wordt het uitshirt gepresenteerd. Is al te koop op de opendag.

: :ams :ams

Zal vast stukken mooier zijn dan die van vorig seizoen met dat gouden broekje  :rodekaart
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op augustus 03, 2023, 10:56:03
Ik ga er vanuit dat het vandaag gaat komen. (marketing technische gezien de beste dag).

Kan het vandaag en morgen gehyped worden alvorens het zaterdag verkocht gaat worden.
Hopelijk een betere start als met het warming up shirt.  :_schater

We gaan het mee maken...
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 03, 2023, 11:03:57
Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2023, 10:56:03
Ik ga er vanuit dat het vandaag gaat komen. (marketing technische gezien de beste dag).

Kan het vandaag en morgen gehyped worden alvorens het zaterdag verkocht gaat worden.
Hopelijk een betere start als met het warming up shirt.  :_schater

We gaan het mee maken...

Wat denkst self. Warskienlik een stuk of 100 op voorraad en alles meteen fut. "Dit hadden we niet verwacht!!"
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op augustus 03, 2023, 11:20:24
Het aftellen is begonnen. Vandaag presentatie.  :devil
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: zeewolde op augustus 03, 2023, 11:40:31
Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2023, 11:20:24
Het aftellen is begonnen. Vandaag presentatie.  :devil
met Diemers die het shirt draagt? :devil
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op augustus 03, 2023, 11:45:11
Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2023, 11:40:31
met Diemers die het shirt draagt? :devil

M?hren net zoals in het ode aa VV Leeuwarden shirt.  ;)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: poelie-lwd op augustus 03, 2023, 11:58:40
Ode aan Hemmen cs  :devil
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Galdiano op augustus 03, 2023, 12:03:04
Mooi shirt! We worden wel een echte topclub met deze prijzen.

Wel bijzonder dat hier wel de adidas strepen in geel en blauw kunnen...  :_schater

(https://www.voetbalshop.nl/media/catalog/product/cache/d81c8dc66c69ceb69419c2e7e72e896d/2/3/235020_adidas-sc-cambuur-uitshirt-2023-2024.jpg)

Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Stiens op augustus 03, 2023, 12:04:30


|:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Grijskijkert op augustus 03, 2023, 12:08:02
Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2023, 12:03:04
Mooi shirt! We worden wel een echte topclub met deze prijzen.

Wel bijzonder dat hier wel de adidas strepen in geel en blauw kunnen...  :_schater

(https://www.voetbalshop.nl/media/catalog/product/cache/d81c8dc66c69ceb69419c2e7e72e896d/2/3/235020_adidas-sc-cambuur-uitshirt-2023-2024.jpg)
Heel mooi :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Inferno-058 op augustus 03, 2023, 12:09:22
Mooi shirt! Heel strak
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardia op augustus 03, 2023, 12:12:22
Machtig moai shirt!!! :thumbsup
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Stiens op augustus 03, 2023, 12:12:42
Nu te bestellen op https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-uitshirt-2023-2024.html

Ik zou zeggen, wees er snel bij want slechts 10 stuks per maat op voorraad als ik het goed bekijk (10 stuks selecteren in de winkelwagen en je krijgt de melding: "Gefeliciteerd, dit is de laatste maat. Bestel snel, voor iemand anders je voor is!")

:_schater
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 03, 2023, 12:14:44
Ja deze vind ik prachtig! Simpel, strak en de kleuren hier wel goed gebruikt.
Meteen maar besteld
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 03, 2023, 12:15:28
Citaat van: Leovardia op augustus 03, 2023, 12:12:22
Machtig moai shirt!!! :thumbsup

Elke matchday op t werk maar aan   |:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: Leovardia op augustus 03, 2023, 12:27:20
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 03, 2023, 12:15:28
Elke matchday op t werk maar aan   |:)

En elke niet matchday oek! w:)
Titel: Re: Nieuwe kledingsponsor
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 03, 2023, 12:27:46
Citaat van: Leovardia op augustus 03, 2023, 12:27:20
En elke niet matchday oek! w:)

_O_