Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Galdiano op juni 19, 2019, 06:59:38
Benieuwd naar de nieuwe shirts.

Ze hebben vast nog geen stoere mannen in de selectie die ze op te foto kunnen zetten met het nieuwe shirt.

De shirts van Boca zijn fantastisch komend jaar, wij mogen ook wel eens met zoiets gaan komen.

https://twitter.com/EleteTSC/status/1141072564623695872?s=09

Prachtig shirt.

Galdiano

Citaat van: Lore op juni 19, 2019, 10:42:49
Zijn inderdaad mooie shirts, maar toch vooral omzet ze van Boca zijn? Ik hoop altijd dat er de shirts weinig geweld aan wordt gedaan en dat er respect is voor de kleuren en historie van de shirts.

Nee niet omdat ze van Boca zijn, maar zoals Cambuur ooit begonnen is. Dit mag van mij heel snel weer terugkeren!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Leovardia

Net bij de eerste training de kleding gezien. Broekje is mooi, blauw geel, maar die trainingssweaters... hoe bedenk je het om die blauw wit te maken??!! :( Het is omdat het Cambuur wapen er nog op staat. Enorme deceptie vind ik!
Kent skele juh.

NRG

Citaat van: Leovardia op juni 26, 2019, 15:18:44
Net bij de eerste training de kleding gezien. Broekje is mooi, blauw geel, maar die trainingssweaters... hoe bedenk je het om die blauw wit te maken??!! :( Het is omdat het Cambuur wapen er nog op staat. Enorme deceptie vind ik!

Dat was ook het eerste wat mij opviel..
Ik hoop toch echt dat het tijdelijk is. Zullen niet veel van over de toonbank gaan..

AL

Sorry maar ik vind het de meest lelijke shirts sinds jaren.
Goedkope uitstraling en kleur uitshirt vind ik echt onbegrijpelijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: AL op juli 05, 2019, 20:44:46
Sorry maar ik vind het de meest lelijke shirts sinds jaren.
Goedkope uitstraling en kleur uitshirt vind ik echt onbegrijpelijk.

Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 20:52:21
Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?

Trainingsshirt

AL

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 20:52:21
Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?

Uitshirt is groen

Holwerd voor Cambuur

Uitshirt deed me in een flits een beetje denken aan:

https://www.voetbal-fans.nl/product/ajax-shirt-uit-1991-1993/

:|

Ook lijkt het blauw wel héél lichtblauw??
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2019, 20:52:21
Ik vind dat blauwe shirt dat Muhren draagt echt mooi, maar dat is niet het uitshirt?

Die kleur blauw is iig wél mooi
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Drumfather SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2019, 21:02:04
Uitshirt deed me in een flits een beetje denken aan:

https://www.voetbal-fans.nl/product/ajax-shirt-uit-1991-1993/

:|

Ook lijkt het blauw wel héél lichtblauw??

Klopt! Had ik ook maar dan dacht ik meer aan deze ivm de gele logo's en letters
https://www.ajaxmuseum.nl/wp-content/uploads/2012/02/Ajax-1993-%E2%80%93-1994-uitshirt.jpg

Ik vind het juist wel mooi
Ik vind het thuis-tenue dit jaar juist erg tegenvallen  :|

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vind het uitshirt niet echt mooi, het liefst zie ik het toch gewoon omgedraaid, gele broek, blauw shirt

Maar dat wapen op het uitshirt vind ik gewoon lachwekkend lelijk, je kun dat toch gewoon in stand houden...
Henk, held, bedankt