Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: NRG op november 25, 2015, 10:14:26

Klopt. Blijft een vreemde timing

Als je het nieuwe shirt/kledinglijn nou uitbrengt eind november (nu dus) hebben Sint, Piet en de Kerstman nog de tijd om het even te bestellen in de fanshop. Nu breng je het uit op het moment dat iedereen de hand op de knip houdt ("nu maar even rustig aan na die dure decembermaand")
In Henk en Sandor we trust

NRG

Citaat van: moodygrunn op november 25, 2015, 11:10:16
Als je het nieuwe shirt/kledinglijn nou uitbrengt eind november (nu dus) hebben Sint, Piet en de Kerstman nog de tijd om het even te bestellen in de fanshop. Nu breng je het uit op het moment dat iedereen de hand op de knip houdt ("nu maar even rustig aan na die dure decembermaand")


Klopt

Zuid1991

Nieuwe kledingsponsor, het merk Craft. Prima sportkleding.
Zwolle heeft dit ook.

Bankzitter

#33
Mooi merk. Ik ken het vooral van andere sporten, maar wil dat blijkbaar ook uitbreiden naar voetbal. Klinkt als een prima sponsor.

poelie-lwd

Is dat officieel? Berichtgeving wrs gemist dan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2019, 09:57:56
Is dat officieel? Berichtgeving wrs gemist dan.

Nog niet officieel, maar het schijnt wel te kloppen

NRG

Citaat van: Zuid1991 op mei 12, 2019, 08:13:34
Nieuwe kledingsponsor, het merk Craft. Prima sportkleding.
Zwolle heeft dit ook.

Craft.. Weer zo'n B merk. Voor mij meer een merk voor schaatsers.. Jammer dat het weer niet lukt om een echt merk aan de club te binden.

Tanjajeah

Citaat van: NRG op juni 05, 2019, 23:48:20
Craft.. Weer zo'n B merk. Voor mij meer een merk voor schaatsers.. Jammer dat het weer niet lukt om een echt merk aan de club te binden.

Als Craft iets nĂ­et is dan is het wel een B-merk. Craft staat juist voor functionele topkwaliteit. Het enige negatieve dat je erover kunt zeggen is dat het merk (nog) geen voetbal-achtergrond heeft en vooral bekend is in de schaats- en wielerwereld.

De Gast

Vond Quick toch wel altijd top hoor. Maar ben benieuwd waar Craft mee komt. De inspiratie bij Quick was afgelopen seizoen overigens wel ver te zoeken. Zowel uit als thuis shirt was alles behalve origineel meer.

Jandehulk

B merk ?....blijkbaar draag je dit nooit,het is een geweldig merk met een super kwaliteit...draag het in de strong men ook en er is nooit iets mee?...super deal van Cambuur

V-man

Dat shirt waar LWDR opstaat? :proost

Jandehulk

Citaat van: V-man op juni 08, 2019, 20:22:32
Dat shirt waar LWDR opstaat? :proost
?....schijt aan dkv geloof ik ?

Galdiano

Benieuwd naar de nieuwe shirts.

Ze hebben vast nog geen stoere mannen in de selectie die ze op te foto kunnen zetten met het nieuwe shirt.

De shirts van Boca zijn fantastisch komend jaar, wij mogen ook wel eens met zoiets gaan komen.

https://twitter.com/EleteTSC/status/1141072564623695872?s=09
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Zijn inderdaad mooie shirts, maar toch vooral omzet ze van Boca zijn? Ik hoop altijd dat er de shirts weinig geweld aan wordt gedaan en dat er respect is voor de kleuren en historie van de shirts.

veteraan

Het oorspronkelijke Cambuurshirt had een horizontale baan,
Later kwam het effen shirt met RKC kousen