Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Suggesties voor een nieuwe kledingsponsor? Aangezien Quick er mee zal gaan stoppen..

- Robey?
- Under Armour?
- Hummel?

zeewolde

Citaat van: Timmie op november 19, 2015, 09:37:41
Suggesties voor een nieuwe kledingsponsor? Aangezien Quick er mee zal gaan stoppen..

- Robey?
- Under Armour?
- Hummel?
waarom stopt quick?

Hummel zie je veel bij amateurs, maar vind ik er meestal slecht uitzien. Vond quick wel mooi materiaal hebben.

Timmie

Citaat van: zeewolde op november 19, 2015, 09:41:46
waarom stopt quick?

Hummel zie je veel bij amateurs, maar vind ik er meestal slecht uitzien. Vond quick wel mooi materiaal hebben.

Is mij niet 100% bekend.
Hummel is opzich mooi, maar niet voor een Eredivisieclub vind ik. Wellicht interessant, mochten we degraderen. (Niet lullig bedoeld, is realistisch)

Quick was zeker mooi spul. Denk dat Nike, Puma, Adidas etc te hoog gegrepen is..

mescc

Almere City heeft wel Adidas! Zou toch mooi zijn als wij dat ook zouden hebben...

Timmie

Citaat van: mescc op november 19, 2015, 09:49:09
Almere City heeft wel Adidas! Zou toch mooi zijn als wij dat ook zouden hebben...

Daar zeg je me wat inderdaad. Zou wel enorm mooi zijn. Dan heeft de club wat minder in te brengen qua design, maar dat maakt in mijn ogen vrij weinig uit. Blauw/Geel zal het blijven!

scc-aaron

#5
Citaat van: mescc op november 19, 2015, 09:49:09
Almere City heeft wel Adidas! Zou toch mooi zijn als wij dat ook zouden hebben...

Almere City is het schoothondje van Ajax, dankzij deze samenwerking verwacht ik dat zij Adidas hebben.

El Ma-kri-niii

Als het kan doorgaan met Quick! Maakt fantastisch materiaal.

hobbes

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 19, 2015, 10:44:07
Als het kan doorgaan met Quick! Maakt fantastisch materiaal.

Klopt, ik vind Quick ook onderscheidend en Cambuur speelt in mooie shirts op het moment. Alsjeblieft geen dertien in een dozijn merk als Jako.

DayDreamer

Gewoon voor Quick gaan, ik vind het wel mooi spul hoor.

Utekleitrokken

Citaat van: DayDreamer op november 19, 2015, 13:12:23
Gewoon voor Quick gaan, ik vind het wel mooi spul hoor.

Maar topicstarter zegt dat Quick ermee stopt...

siepelsjeu

zolang we maar niet overstappen op Diadora zoals roda jc

SCC-J

#11
Citaat van: siepelsjeu op november 19, 2015, 14:31:53
zolang we maar niet overstappen op Diadora zoals roda jc
Die hebben volgens mij Robey en naar mijn mening het mooiste shirt van de eredivisie.

Bernardo

Wat is de reden dat quick er mee stopt?

dizzhead

#13
Citaat van: Bernardo op november 19, 2015, 14:40:11
Wat is de reden dat quick er mee stopt?

De opbouw is te traag.  8P


Ik stem voor Robey. Of als Macron haalbaar is, dan dat nog liever.  :proost

losang09