Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Pielkebuus


DCKM

Uit de wandelgangen komen de geruchten dat PUMA zich aan Cambuur wil verbinden voor drie jaar.
In hoeverre dit waar is weet ik niet. Maar heb het nu al meerdere keren de naam PUMA gehoord in dit verhaal.
Ik wacht het rustig af en wie weet komt Leopard weer terug als kledingmerk en als kledingsponsor van Cambuur.

Fijn weekend allemaal.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

moodygrunn

Citaat van: DCKM op november 20, 2015, 14:16:24
Uit de wandelgangen komen de geruchten dat PUMA zich aan Cambuur wil verbinden voor drie jaar.
In hoeverre dit waar is weet ik niet. Maar heb het nu al meerdere keren de naam PUMA gehoord in dit verhaal.
Ik wacht het rustig af en wie weet komt Leopard weer terug als kledingmerk en als kledingsponsor van Cambuur.

Fijn weekend allemaal.

Het maakt mij weinig uit wie de sponsor wordt. Het liefst een aansprekend merk natuurlijk. Fabrikanten als robey heb ik weinig mee.
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Citaat van: moodygrunn op november 20, 2015, 14:28:14
Het maakt mij weinig uit wie de sponsor wordt. Het liefst een aansprekend merk natuurlijk. Fabrikanten als robey heb ik weinig mee.
Bij Groningen hebben ze Robey. Daar mogen de supporters elk jaar stemmen over hoe het uitshirt eruit komt te zien. Bij een grote multinational als Puma heb je waarschijnlijk minder te zeggen als club over je shirt.

moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 20, 2015, 14:54:24
Bij Groningen hebben ze Robey. Daar mogen de supporters elk jaar stemmen over hoe het uitshirt eruit komt te zien. Bij een grote multinational als Puma heb je waarschijnlijk minder te zeggen als club over je shirt.

Volgens mij kunnen ze al een aantal jaren bepalen/stemmen op het gewenste shirt. Ook toen masita nog sponsor was.

Volgens mij levert de club gewoon een (eigen) design aan bij de sponsor en die flanst die shirts in elkaar. Ik ben eerlijk gezegd wel voorstander van de volgende constructie die ook voor extra binding tussen supporters en club zorgt (voor zover dat nodig is):

1e tenue: verschillende varianten, seizoenkaarthouders mogen zelf ontwerp aandragen bij de club en vervolgens stemmen over het te dragen tenue.

uit-tenue: verschillende varianten, maar dan mogen seizoen- en clubkaarthouders stemmen.

3e tenue: Cambuur culture en KvC mogen dit bepalen.

Dit alles kun je in een zelfde soort omgeving plaatsen als hoe de kaartverkoop geregeld is, inloggen met gebruikersnaam/wachtwoord etc en vervolgens je stem uitbrengen. Het hele proces laat je vervolgens vanaf +/- september tot en met november lopen en vanaf januari t/m december speel je in de 'supporterstenues'.



In Henk en Sandor we trust

Timmie

Citaat van: moodygrunn op november 20, 2015, 15:15:57
Volgens mij kunnen ze al een aantal jaren bepalen/stemmen op het gewenste shirt. Ook toen masita nog sponsor was.

Volgens mij levert de club gewoon een (eigen) design aan bij de sponsor en die flanst die shirts in elkaar. Ik ben eerlijk gezegd wel voorstander van de volgende constructie die ook voor extra binding tussen supporters en club zorgt (voor zover dat nodig is):

1e tenue: verschillende varianten, seizoenkaarthouders mogen zelf ontwerp aandragen bij de club en vervolgens stemmen over het te dragen tenue.

uit-tenue: verschillende varianten, maar dan mogen seizoen- en clubkaarthouders stemmen.

3e tenue: Cambuur culture en KvC mogen dit bepalen.

Dit alles kun je in een zelfde soort omgeving plaatsen als hoe de kaartverkoop geregeld is, inloggen met gebruikersnaam/wachtwoord etc en vervolgens je stem uitbrengen. Het hele proces laat je vervolgens vanaf +/- september tot en met november lopen en vanaf januari t/m december speel je in de 'supporterstenues'.

Derde tenue, wanneer wordt die gedragen? Ajax heeft er ook 1, nog nooit in zien spelen.

Bij Groningen idd keuze door aanhang.
Is leuk, maar is niet zo dat ik dat zo belangrijk vind. Blauw/Geel blijft toch wel als thuisshirt van Puma.
Uitshirt zal ook niet klakkeloos door Cambuur worden overgenomen.

denistel

maakt mij niet uit waar ze in spelen als ze maar presteren.we hevve nou een mooi tenu
maar amper punten dan maar in een drama tenu en 20 pr meer.

Montana

Quick blijft. Sterker nog: er komt een nieuw uitshirt

michello

In de winter? Al iets bekend over de kleuren?

jeff

Citaat van: michello op november 24, 2015, 15:51:44
In de winter? Al iets bekend over de kleuren?
Het jubileum shirt en afgelopen jaar was het ook in januari dat er nieuwe uitshirts kwamen.

Lore

Citaat van: denistel op november 24, 2015, 06:44:49
maakt mij niet uit waar ze in spelen als ze maar presteren.we hevve nou een mooi tenu
maar amper punten dan maar in een drama tenu en 20 pr meer.

Zou die relatie er zijn? Slecht shirt = veel punten?

Bill Shankly

Citaat van: Montana op november 24, 2015, 12:08:41
Quick blijft. Sterker nog: er komt een nieuw uitshirt

Dat zou mooi zijn.   

Wel te hopen dat die letters kleiner worden op het uitshirt.

NRG

Citaat van: jeff op november 24, 2015, 15:59:26
Het jubileum shirt en afgelopen jaar was het ook in januari dat er nieuwe uitshirts kwamen.


Klopt. Blijft een vreemde timing

SCC-J


NRG