Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Opzich vind ik het niet een lelijk shirt, maar het is wat mij betreft geen Cambuurshirt ;)
Wat Kuzma ook zegt: het liefst gewoon een blauwgeel uitshirt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 05, 2019, 21:27:08
Opzich vind ik het niet een lelijk shirt, maar het is wat mij betreft geen Cambuurshirt ;)
Wat Kuzma ook zegt: het liefst gewoon een blauwgeel uitshirt.

Gewoon in trainingsshirt spelen!

Wie verzint het om ons wapen geel te kleuren en ook nog eens te drukken.
Snel gestikte wapens produceren en deze eroverheen stikken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op juli 05, 2019, 22:03:16
Gewoon in trainingsshirt spelen!

Wie verzint het om ons wapen geel te kleuren en ook nog eens te drukken.
Snel gestikte wapens produceren en deze eroverheen stikken.

_O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

De Gast

Thuis shirt niet veel bijzonders. Uitshirt ziet er gaaf uit. En eindelijk eens wat anders dan een blauw of zwart uitshirt.

denistel

Citaat van: De Gast op juli 07, 2019, 08:13:42
Thuis shirt niet veel bijzonders. Uitshirt ziet er gaaf uit. En eindelijk eens wat anders dan een blauw of zwart uitshirt.

dit is ook blauw toch maar ik vind het te donker hoor.donkere shirts geeft
altijd wat een rare indruk vind ik liever wat heldere kleuren dan straal
je meer uit maar das mijn mening.

AL

Citaat van: denistel op juli 07, 2019, 14:07:36
dit is ook blauw toch maar ik vind het te donker hoor.donkere shirts geeft
altijd wat een rare indruk vind ik liever wat heldere kleuren dan straal
je meer uit maar das mijn mening.

Ik vind het groen.
Maar ik ben ook kleurenblind.

NRG

Citaat van: AL op juli 07, 2019, 14:12:59
Ik vind het groen.
Maar ik ben ook kleurenblind.

Het uitshirt leek ook eerst groen. Maar is toch echt blauw.  In combinatie met de gele opdruk het mooiste uitshirt in jaren wat mij betreft..

zeewolde

Wat is er al een hoop kleding van de nieuwe sponsor te krijgen. Gemiste kans dat dit er allemaal nog niet is bij seizoensopening.

Eewal

Ik snap de betekenis van het rood witte uitshirt van dit jaar, maar ik hoop dat we volgend jaar weer een spectaculair ander shirt krijgen. Ik vond het zwarte shirt (met geel/blauwe banen) destijds mooi of het donkerblauwe. Iemand die hier meer van weet?

Eewal

#69
Ik vind het een prachtig uittenue!

Oebieman

Citaat van: Eewal op juli 21, 2022, 18:23:26
Ik vind het een prachtig uitshirt!

Vooral het geheel vind ik best wel heel mooi!

Drumfather SCC

#71
Dat nieuwe uit-tenue is echt vreselijk  :_schater (Vind ik)
Wie dit heeft bedacht... Echt een scouting club zo

Een beetje FC Dordt meets de Ninja Turtles

Onder leinding van Meester Splinter straks het veld op en pizza in de rust


Eewal

Citaat van: Oebieman op juli 21, 2022, 18:27:16
Vooral het geheel vind ik best wel heel mooi!
klopt. Heb mijn bericht aangepast.

hobbes

Citaat van: AL op juli 07, 2019, 14:12:59
Ik vind het groen.
Maar ik ben ook kleurenblind.

Je hebt gelijk, Cambuur zelf zegt geel en blauw maakt groen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb echt niets met dat groene...

Maar we zijn de afgelopen jaren best verwend met de shirts, dus dit neem ik maar op de koop toe
Henk, held, bedankt