Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 09:35:39
Die nieuwe tenues zien er goed uit |:)

ik gok er maar op dat het thuis shirt geel is en het thuisbroekje blauw en gele sokken

het uitshirt hopelijk mooier dan het groene van afgelopen seizoen

Stiens

Citaat van: SaVaGe op juni 15, 2023, 11:46:17
Hou dan de volgende keer de informatie lekker  voor jezelf, net als altijd het benoemen van zogenaamde spelers en vervolgens je kop in t zand steken en verder niks melden.

Populair doen met niks

Het lijkt die JvG wel van weleer? Oh wacht?  8P :rodekaart

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op juni 15, 2023, 23:13:25
Het lijkt die JvG wel van weleer? Oh wacht?  8P :rodekaart
Dus omdat ik een foto heb gezien en die ik niet verder verspreid wat ik bovendien niet eens kan of mag.
Maar goed deel ik toch geen nieuws/gerucht meer jij en je medestanders jullie zin... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

SaVaGe

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 07:18:11
Dus omdat ik een foto heb gezien en die ik niet verder verspreid wat ik bovendien niet eens kan of mag.
Maar goed deel ik toch geen nieuws/gerucht meer jij en je medestanders jullie zin... :thumbsup

Wat is de meerwaarde daarvan??
Je deelt "halve" dingen wat meer vragen dan antwoorden brengt. Lekker voor jezelf houden of volledige openheid.

En geen idee wie JVG is, maar als ik het zo lees is dat iemand die zich ook kapot irriteerde aan mensen met halve verhalen.

Viper

Eens Savage, het slaat nergens op. Bovendien kunnen anderen voor ons niet bepalen of iets mooi/goed is. En z?ker geen shirts.

Leovardia

Citaat van: SaVaGe op juni 16, 2023, 08:28:56

En geen idee wie JVG is, maar als ik het zo lees is dat iemand die zich ook kapot irriteerde aan mensen met halve verhalen.

:_schater :_schater :_schater _O_ _O_ _O_
Kent skele juh.

Stiens

Citaat van: SaVaGe op juni 16, 2023, 08:28:56
En geen idee wie JVG is, maar als ik het zo lees is dat iemand die zich ook kapot irriteerde aan mensen met halve verhalen.

Dat was de verspreider van dat soort verhalen  :devil

nee,wel?

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 07:18:11
Dus omdat ik een foto heb gezien en die ik niet verder verspreid wat ik bovendien niet eens kan of mag.
Maar goed deel ik toch geen nieuws/gerucht meer jij en je medestanders jullie zin... :thumbsup

niet om dei persoanlik maar kest ut misskien beter bij feitelijke waarheden houwe at de handtekening staat en ons clubke brengt ut naar buten dan is ut in kannen en kruiken en geen gerucht of dooie mus meer.

Grijskijkert

Citaat van: nee,wel? op juni 16, 2023, 15:02:27
niet om dei persoanlik maar kest ut misskien beter bij feitelijke waarheden houwe at de handtekening staat en ons clubke brengt ut naar buten dan is ut in kannen en kruiken en geen gerucht of dooie mus meer.
Het wordt steeds mooier hier, ik heb alleen een foto gezien en vind het een mooi tenue en een paar pipos zijn gepikeerd omdat ik een foto niet wil delen en dan krijg je dit gezeik en wordt er van alles bij gehaald. Leg maar eens uit, wat er feitelijk niet waar is van wat ik gezegd heb de laatste tijd. Ben heel benieuwd........
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Het gaat niet eens om de waarheid, het gaat er om of het noemenswaardig is. Je kunt net zo goed zeggen: ?De club komt voor seizoen 24/25 met een nieuw shirt. Nog even geduld mensen.? De mensen hier worden er niet bepaald wijzer van.

Grijskijkert

Citaat van: Viper op juni 16, 2023, 15:23:44
Het gaat niet eens om de waarheid, het gaat er om of het noemenswaardig is. Je kunt net zo goed zeggen: ?De club komt voor seizoen 24/25 met een nieuw shirt. Nog even geduld mensen.? De mensen hier worden er niet bepaald wijzer van.
En in de zelfde post zeg ik dat de stafkleding zwart/wit is en wel ergens online staat, maar bepaal ik zelf niet wat noemenswaardig en het melden waard is? Het is een forum en geen nieuwsblad of iets dergelijks.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

En gister melde ik hier dat Watford FC interesse heeft in Bangura wat een later  op het internet bekend werd. Net als de vermoedelijke terugkeer van Muhren, de komst van Yanick van Osch en het vertrek van 2/3 van de selectie en dat het goed ging met HdJ melde ik ook als eerste. En dit zijn allemaal halve verhalen....
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:37:27
En gister melde ik hier dat Watford FC interesse heeft in Bangura wat een later  op het internet bekend werd. Net als de vermoedelijke terugkeer van Muhren, de komst van Yanick van Osch en het vertrek van 2/3 van de selectie en dat het goed ging met HdJ melde ik ook als eerste. En dit zijn allemaal halve verhalen....

Vertel even wat details van het shirt dan  8)

Grijskijkert

Citaat van: Bussum op juni 16, 2023, 15:38:24
Vertel even wat details van het shirt dan  8)
Nou vooruit geel/blauw en blauw/geel :koffie (wat ik al eerder zei ik moest het voor mezelf houden, en wil deze bron niet kwijt raken)
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2023, 15:40:56
Nou vooruit geel/blauw en blauw/geel :koffie (wat ik al eerder zei ik moest het voor mezelf houden, en wil deze bron niet kwijt raken)
Bedoel je uittenue blauw shirt en gele broek? Dat vind ik zo mooi
Henk, held, bedankt