Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Door de witte sokken, zijn de witte strepen op het shirt prima te verantwoorden.
Niets mis mee!

Inferno-058

Het valt me nog enigszins mee ja

Andy King

Op deze foto lijkt het beter dan die op de site van LC. Maar hoe dan ook, ik ben er niet kapot van.

veteraan


poelie-lwd

Ik vind het niks. Had het gewoon bij geel blauw gehouden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Heb wel eens mindere shirts gezien, maar niet echt bijzonder

Poetser

Wie verzint het om blauw en wit direct met elkaar te combineren?

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op juli 07, 2023, 13:56:41
Heb wel eens mindere shirts gezien, maar niet echt bijzonder
Ja dat dus. Het witte verpest het een beetje.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Witte strepen. Wie verzint zoiets. Meest lelijke (gele) SCC shirt ooit. Om over de sokken nog maar te zwijgen.  ;(
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Rogers

Jammer van het witte inderdaad, maar verder vind ik het een mooi shirt! Vind het beter dan vorig jaar, maar daar zal ik wel de enige in zijn..

Bernardo

Vind het witte ook echt niet mooi, wie verzint zoiets? :X

drg

Niet echt bijzonder, gewoon strak.

Na al dat commentaar hier had ik iets absoluut vreselijks verwacht.  8P

Noordcambuur

Iedereen heeft een andere mening??. :y

Poetser

Het is net alsof ze een gele sticker over het blauwe hebben heen geplakt.

Ook een aparte kleur geel..