Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: De Gast op juli 27, 2023, 19:56:20
Is dit nou zo moeilijk te regelen? Fanshops zitten al vol met allerlei kleding voor komend seizoen en hier is na een paar minuten online al niks meer te krijgen van nota bene een opwarmshirt. In de winkels is het ook niet te krijgen en het uitshirt is er al helemaal nog niet. Lekker bezig hoor in de periode waarin je het moet hebben van de verkoop.

Lijkt mij dat ze dit op basis van de afgelopen seizoenen doen. Heb niet het idee dat trainingsshirtjes in trek zijn normaliter. Dus op zich wel begrijpelijk.

Bernardo

Zo gaat het toch al jaren bij Cambuur, ben niet verbaasd.

AL

Iemand de nieuwe minidress al ontvangen?
Ik meende dat alle SK-houders deze toegestuurd zouden krijgen?

janou

Later deze week wordt het uitshirt gepresenteerd. Is al te koop op de opendag.

Bakker

Citaat van: janou op augustus 01, 2023, 16:10:43
Later deze week wordt het uitshirt gepresenteerd. Is al te koop op de opendag.

: :ams :ams

Zal vast stukken mooier zijn dan die van vorig seizoen met dat gouden broekje  :rodekaart

Galdiano

Ik ga er vanuit dat het vandaag gaat komen. (marketing technische gezien de beste dag).

Kan het vandaag en morgen gehyped worden alvorens het zaterdag verkocht gaat worden.
Hopelijk een betere start als met het warming up shirt.  :_schater

We gaan het mee maken...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2023, 10:56:03
Ik ga er vanuit dat het vandaag gaat komen. (marketing technische gezien de beste dag).

Kan het vandaag en morgen gehyped worden alvorens het zaterdag verkocht gaat worden.
Hopelijk een betere start als met het warming up shirt.  :_schater

We gaan het mee maken...

Wat denkst self. Warskienlik een stuk of 100 op voorraad en alles meteen fut. "Dit hadden we niet verwacht!!"

Galdiano

Het aftellen is begonnen. Vandaag presentatie.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2023, 11:20:24
Het aftellen is begonnen. Vandaag presentatie.  :devil
met Diemers die het shirt draagt? :devil

Galdiano

Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2023, 11:40:31
met Diemers die het shirt draagt? :devil

M?hren net zoals in het ode aa VV Leeuwarden shirt.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Mooi shirt! We worden wel een echte topclub met deze prijzen.

Wel bijzonder dat hier wel de adidas strepen in geel en blauw kunnen...  :_schater



When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

#252


|:)

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2023, 12:03:04
Mooi shirt! We worden wel een echte topclub met deze prijzen.

Wel bijzonder dat hier wel de adidas strepen in geel en blauw kunnen...  :_schater


Heel mooi :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058