Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe kledingsponsor

Gestart door Timmie, november 19, 2015, 09:37:41

Vorige topic - Volgende topic

AL

Leek eerst geen mooi shirt, maar vandaag in Kootstertille toch maar gekocht voor mijn zoontje.
Shirt vind ik best mooi eigenlijk.

Stiens

Warming up shirt is nu ook online te bestellen: https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden/training.html (Nog weinig maten op voorraad)

Galdiano

Wat een zootje die verkoop. Per maat maar 1 of 2 op voorraad. Voetbalshop winkels hebben ze nog niet eens, maar worden wel overspoeld met vragen. Zelf ??n besteld maar werd uit de webshop gegooid en daarna uitverkocht.
Niemand die kan aangeven wanneer ze gaan komen. Ene zegt deze week. Ander zegt pas na de opendag. Waarom dan al wel. Presenteren?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

Shirt is inmiddels volledig uit de webshop verdwenen. Knap staaltje werk weer van Voetbalshop  :_schater

Huizen

Je weet dat de vraag hoog gaat zijn met dit shirt, kondigt het aan met prachtige foto's, en is daarna binnen 15 minuten uitverkocht. Je gaat mij niet vertellen dat er dan 100, 200 of meer op voorraad waren.

Gemiste kans!

Huizen

Citaat van: Stiens op juli 26, 2023, 14:32:35
Shirt is inmiddels volledig uit de webshop verdwenen. Knap staaltje werk weer van Voetbalshop  :_schater

Het Palingshirt van Volendam, ook mooi: - een wachtlijst  :D

FC Volendam krijgt veel verzoeken voor het Palingshirt. Op korte termijn krijgt de club een kleine hoeveel shirts binnen. Met deze shirts worden de mensen op de wachtlijst voorzien. Vanaf het najaar is het Palingtenue weer in alle maten beschikbaar. Je kunt je inschrijven voor de wachtlijst, zodat jij als eerste hoort wanneer het Palingshirt weer beschikbaar is.

Viper

Creatieve geesten daar. Hun nieuwe stadion heet ?t Skip. In het ontwerp staan ook echt scheepsmasten ingetekend. :D

Galdiano

Citaat van: Bussum op juli 26, 2023, 14:39:22
Je weet dat de vraag hoog gaat zijn met dit shirt, kondigt het aan met prachtige foto's, en is daarna binnen 15 minuten uitverkocht. Je gaat mij niet vertellen dat er dan 100, 200 of meer op voorraad waren.

Gemiste kans!

Kinder maten bij elkaar opgeteld een stuk of 10 (sommige maten slechts 1 beschikbaar) .  :_schater
Volwassen was ook maar handvol.  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: Galdiano op juli 26, 2023, 15:10:10
Kinder maten bij elkaar opgeteld een stuk of 10 (sommige maten slechts 1 beschikbaar) .  :_schater
Volwassen was ook maar handvol.  8P

Waren 200 beschikbaar.. Duurt wel weer een maand of 2 voordat er nieuwe levering komt.

Galdiano

Even een resum? van vandaag.

Cambuur plaats een bericht dat het te koop is, online en bij winkels.
Echter online zeer beperkt vooraad.
Maar voetbalshop Leeuwarden heeft ook niets, en weet niets van verkoop.
Nu blijkt er een doos geleverd te zijn in Drachten ipv Leeuwarden. Die is alsnog bezorgd in Leeuwarden.
Echter hier ook maar zeer beperkt in totaal stuk of 50. En kindermaten amper.

Ik heb geluk dat ik contact had en hebben een kindermaat appart gelegd. Maar ze waren niet blij hoe alles is gelopen. Het was een opeenstapeling van miscommunicatie.
Er werd mij verteld dat er mogelijk november pas weer levering is...


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nee,wel?

Cambuur mut zelf de merchandise weer gaan doen ging vroeger toch ook goed met tjamme in fanshop

Bankzitter

Toch amateuristisch. De club laat gewoon een hoop geld liggen zo.
Dit shirt had ik ook online willen bestellen, gemiste kans weer.

De Gast

Is dit nou zo moeilijk te regelen? Fanshops zitten al vol met allerlei kleding voor komend seizoen en hier is na een paar minuten online al niks meer te krijgen van nota bene een opwarmshirt. In de winkels is het ook niet te krijgen en het uitshirt is er al helemaal nog niet. Lekker bezig hoor in de periode waarin je het moet hebben van de verkoop.

nee,wel?

Stond nog 1 op marktplaats xl ?55

zeewolde

Citaat van: nee,wel? op juli 27, 2023, 20:50:29
Stond nog 1 op marktplaats xl ?55
5 euro meer dan bij voetbalshop?